ShitDiddelyDo Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 ... bør dere vite at en historisk fotballkamp blir vist på svensk tv2 klokka 14.15. Portugal - Nederland Den er verdt et gjensyn. En fantastisk underholdene kamp. VMs artigste til nå! 0 Siter
Lucretia Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 prøver å styre unna fotball som best jeg kan ellers takk... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 Pga. alle kortene? På grunn av en kamp fullstendig ute av kontroll, hvor spillerne regelrett koker over. Den ene etter den andre. Skalling, tilløp til slåssing og i det hele tatt. Det er stor underholdning, og VM-historiens styggeste kamp! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 På grunn av en kamp fullstendig ute av kontroll, hvor spillerne regelrett koker over. Den ene etter den andre. Skalling, tilløp til slåssing og i det hele tatt. Det er stor underholdning, og VM-historiens styggeste kamp! Det ble jo helt vilt Det virket ikke som de tenkte noe særlig på at de faktisk måtte _spille_ kvartfinalekampen også ;-) Det blir vel litt mange kort å ha med i bagasjen... Holder de gule helt til en evt. finale, forresten? Og de røde, er det bare en kamps karantene..? (har ikke finlest alle reglene) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 Det ble jo helt vilt Det virket ikke som de tenkte noe særlig på at de faktisk måtte _spille_ kvartfinalekampen også ;-) Det blir vel litt mange kort å ha med i bagasjen... Holder de gule helt til en evt. finale, forresten? Og de røde, er det bare en kamps karantene..? (har ikke finlest alle reglene) Med mindre det er særskille grunner til å gi lenger karantene enn 1 kamp, blir det bare 1 kamp. De gule holder vel hele veien, tror jeg. Men disse kortreglene klusser jo selv Scheie med, så jeg skal ikke si noe helt sikkert. Det var i hvert fall gøy. Nå har jeg sett det som er av fotballkamper til nå i VM (bortsett fra 1 kamp), og en skandalekamp innimellom er alltid gøy - dog har jeg aldri sett en av dette kaliberet før. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Med mindre det er særskille grunner til å gi lenger karantene enn 1 kamp, blir det bare 1 kamp. De gule holder vel hele veien, tror jeg. Men disse kortreglene klusser jo selv Scheie med, så jeg skal ikke si noe helt sikkert. Det var i hvert fall gøy. Nå har jeg sett det som er av fotballkamper til nå i VM (bortsett fra 1 kamp), og en skandalekamp innimellom er alltid gøy - dog har jeg aldri sett en av dette kaliberet før. Jeg har vel ikke sett mer enn tredjeparten hittil, men fra nå blir det alle som går utenfor arbeidstid i alle fall 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Ja, det var festlig. Galimattias. Tannlegen min er fra Portugal, og jeg skal opp til ham nå, så...De har ikke mange spillere til å møte England med da. Men de har kanskje energien. England virket dorske i sammenligning. 0 Siter
KaVa Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Åja, det var altså fotball de bedrev? jeg trodde det var fribryting, jeg ;-) 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 prøver å styre unna fotball som best jeg kan ellers takk... Ja, men dette var mye mer enn fotball. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 Ja, det var festlig. Galimattias. Tannlegen min er fra Portugal, og jeg skal opp til ham nå, så...De har ikke mange spillere til å møte England med da. Men de har kanskje energien. England virket dorske i sammenligning. De slår England! To spillere ute med kort og en (sannsynligvis) med skade, men England har vært ræva til nå. Med den ekstreme innsatsen og evnen til å gi absolutt alt som de viste i går, bør England slite skikkelig! Håper jeg. 0 Siter
Alana Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 De slår England! To spillere ute med kort og en (sannsynligvis) med skade, men England har vært ræva til nå. Med den ekstreme innsatsen og evnen til å gi absolutt alt som de viste i går, bør England slite skikkelig! Håper jeg. De har nok bare glemt å shave seg der :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 De har nok bare glemt å shave seg der :-) Tviler sterkt på at Becham glemmer det. 0 Siter
Alana Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Tviler sterkt på at Becham glemmer det. Nei, men du ser jo det er han som scorer også :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 Nei, men du ser jo det er han som scorer også :-) Ja. Kanskje det er hans shavevaner som gjør hans fot så sensitiv. 0 Siter
mrxx Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Skal jeg være helt ærlig, så driter jeg en lang mars i akkurat det. 0 Siter
mumitrollet Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Skal jeg være helt ærlig, så driter jeg en lang mars i akkurat det. en lang MARSJ... 0 Siter
Aryane Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Kanskje jeg skal se den da? Har akkurat vært på cafe med to venninner og de er litt mer fotballinteressert enn meg og snakket mye om den kampen, hehe....hørtes ut som god underhodning det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.