Gå til innhold

Naive meg ;) et spørsmål om cd-rom!

Anbefalte innlegg

Solsikkefrø
Skrevet

Jeg har bestillt språk-kurs gjennom biblioteket, og ga beskjed om at jeg ville ha det på cd. Så ringte de meg en time senere og sa at de hadde funnet det, men det var på cd-rom og kassett. Dum og naiv som jeg er, så svarer jeg bare: "ojj... jah.. bare bestill begge deler!" For jeg trodde jo cd-rom ikke kunne tas over på mp3 spilleren min.

Men er cd-rom og cd det samme liksom? er det lydfiler begge deler? eller er cd-rom noen man MÅ bruke på pc?

Huffameg og huffameg.. dette er så flaut at jeg nesten ikke tør bruke nicket mitt... men okay da!! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Hehe* Nei, cd-rom kan du ikke bruk på mp3'n nei. Det er jo et dataprogram på cd, ikke bare lyd.

Solsikkefrø
Skrevet

*Hehe* Nei, cd-rom kan du ikke bruk på mp3'n nei. Det er jo et dataprogram på cd, ikke bare lyd.

Huff hehe ;) *flau*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...