Solsikkefrø Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg har bestillt språk-kurs gjennom biblioteket, og ga beskjed om at jeg ville ha det på cd. Så ringte de meg en time senere og sa at de hadde funnet det, men det var på cd-rom og kassett. Dum og naiv som jeg er, så svarer jeg bare: "ojj... jah.. bare bestill begge deler!" For jeg trodde jo cd-rom ikke kunne tas over på mp3 spilleren min. Men er cd-rom og cd det samme liksom? er det lydfiler begge deler? eller er cd-rom noen man MÅ bruke på pc? Huffameg og huffameg.. dette er så flaut at jeg nesten ikke tør bruke nicket mitt... men okay da!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 *Hehe* Nei, cd-rom kan du ikke bruk på mp3'n nei. Det er jo et dataprogram på cd, ikke bare lyd. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 *Hehe* Nei, cd-rom kan du ikke bruk på mp3'n nei. Det er jo et dataprogram på cd, ikke bare lyd. Huff hehe *flau* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.