Gå til innhold

Finnes det på nett...

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

et sted der en kan finne ut når godtfolk har bursdag?

For det skulle jeg gjerne visst, og jeg tør ikke spørre fordi jeg har spurt før, og glemt det igjen. Jeg tror det er nåish..:-o

Om noen vet, da blir jeg glad!

:-)

Videoannonse
Annonse
laguna1365380434
Skrevet

Hvis vedkommende hadde inntekt i 2001, finner du datoen her:

http://aftenbladet.no/skatt/

NB: Du må hake av for 2001. For 2002 får du bare opp fødselsåret.

Tusen takk! :-) Da skal vi se om det blir bursdagspresang inkjøp i dag!

Skrevet

Jeg slapp hvertfall å kjøpe gave nå..Hvordan har jeg klart å høre så skakt da tro? 5 november var det bursdag..heh..Feilere blir det nesten ikke!

LOL!

sarah bernard
Skrevet

Jeg slapp hvertfall å kjøpe gave nå..Hvordan har jeg klart å høre så skakt da tro? 5 november var det bursdag..heh..Feilere blir det nesten ikke!

Du drømte det i natt og trodde det var virkelig i dag tidlig?

laguna1365380434
Skrevet

Du drømte det i natt og trodde det var virkelig i dag tidlig?

Noe sånt..;-) Nei, men jeg mente da at det var så at det skulle være bursdasgsgreier omtrent nå..Det må være noen andre da, som har dag snart..Hmm!

Gjest blomsterløk
Skrevet

LOL

Ja, det var jammen feil.

Men jeg har snart bursdag, så du kan jo godt få kjøpe gave til meg.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...