Gjest har du registrert deg?? Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 http://www.skoletreff.no/ 0 Siter
Cinnamona Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Oi, moro! Registrert nå. *klapper i hendene* 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Så gøy! Fant ingen som jeg gikk på skolen sammen med da, men kanskje siden? 0 Siter
Gjest Litt skummelt Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Så gøy! Fant ingen som jeg gikk på skolen sammen med da, men kanskje siden? Dette synes jeg er litt "skummelt". Man kan gå inn på siden og sjekke hvem som har registrert seg den siste tiden. Dermed kan man ressonere seg frem til hva både du og Milla83 heter og hvor dere bor. 0 Siter
Gjest hvorfor sa du det da .. Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Dette synes jeg er litt "skummelt". Man kan gå inn på siden og sjekke hvem som har registrert seg den siste tiden. Dermed kan man ressonere seg frem til hva både du og Milla83 heter og hvor dere bor. Faen hvorfor sa du det da ? Nå har jeg fulgt med her, laget meg en liste slik at jeg nå vet om orginalnavnet til flere her inne ;o) 0 Siter
Cinnamona Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Dette synes jeg er litt "skummelt". Man kan gå inn på siden og sjekke hvem som har registrert seg den siste tiden. Dermed kan man ressonere seg frem til hva både du og Milla83 heter og hvor dere bor. Kan man det, tror du? Det er nok mange, mange som leser innleggene her, men som ikke "sier i fra" at de har registrert seg. Og omvendt 0 Siter
Alana Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Faen hvorfor sa du det da ? Nå har jeg fulgt med her, laget meg en liste slik at jeg nå vet om orginalnavnet til flere her inne ;o) Oi...glad jeg ikke registrerte meg der i dag... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.