Gjest 23notme Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Hei Dere jenter: Er dere på kafe annenhver dag med venninner (dere som har kjæreste) TIl dere gutter: Er dere ute med kamerater hver dag/annenhver dag? Istedenfor å være sammen med kjæresten? Hva hvis begge jobber (den andre jobber mye overtid) Hvem ville dere prioritert å være sammen med i helgene/kveldene? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Er sammen med kjæresten på café/uterestaurant en eller to ganger i uka og kanskje en gang sammen med venninner. Nå på sommeren blir det selvsagt oftere. Men hadde vi jobbet mye begge to, og bare så hverandre på kveldstid, hadde jeg prioritert tid sammen med ham. Men ikke hver kveld. Viktig å tilbringe tid sammen med venner også. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Kafe? Nei, det er ikke mange gangene i året gitt. Kjæresten er heller ikke ute på byen med kompisene, men ofte på fisketur og sånt. 0 Siter
mrxx Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Nei, drar aldri ut på by'n med kamerater ukentlig, selv om det så er på kafe. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg er fæl til å være på kafe og laffe rundt ute med kamerater og venninner..Uavhengig av sivilstatus. Jeg KJEDER meg, om jeg må være hjemme hos meg selv for lenghe av gangen.. Jeg er nok på kafe hver dag, noen ganger til og med flere ganger om dagen..:-o ;-) 0 Siter
Speak Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Stemmer, det er noe som heter Kafe....har helt glemt det. Har ikke vært på Kafe på årevis. Noen få turer uten gubben blir det hvert år. Enten hjemmefest eller ut på restaurant. 0 Siter
Cinnamona Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Nei, jeg er altfor sjelden på kafé. Mange av venninnene er opptatt med sitt, men vi prøver å treffes en gang i uka. Sambo møter kompisene like sjelden, men vi trives med å ha det sånn. Jeg hadde ikke likt at han prioriterte venner framfor meg, nei. Vi har forøvrig blitt for gamle til å dra ut på byen flere ganger i måneden 0 Siter
Sofline Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Dere jenter: Er dere på kafe annenhver dag med venninner (dere som har kjæreste) Nei, det ville blitt altfor dyrt med min stramme økonomi. TIl dere gutter: Er dere ute med kamerater hver dag/annenhver dag? Istedenfor å være sammen med kjæresten? Det er ikke kjæresten min i hvertfall. Hva hvis begge jobber (den andre jobber mye overtid) Hvem ville dere prioritert å være sammen med i helgene/kveldene? Kjæresten. 0 Siter
Gjest Farmora i furua Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Er på kafe med venner en gang i uka ca, uten samboer (oftere med ham). Han det samme. På kvelder/helger veksler jeg mellom å prioritere mellom venner, sambo og bare meg selv. Han det samme. Har ikke barn. 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Vi er sjelden/aldri på cafe, og han er hos kamerater/ute med kamerater 1-2 ganger i mnd, jeg 0-1 ganger i mnd. Men vi er ofte sammen på besøk hos et vennepar med barn, sånn 2-4 ganger i uka. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.