Gjest a survivor Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg siterer fra åpningssiden til Åpent Forum: "Du kan ha meninger om denne tjenesten, om helsetjenesten generelt, eller om enkeltsaker innenfor helse, livsstil og livssyn. La dette være din talerstol. Gi uttrykk for ros og ris, eller del dine gode idéer med oss andre!" 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Javel? Tipper at trådstarter siterer dette fordi han har fått kjeft for å ville snakke om Jesus. Å tro på Jesus er jo et livssyn. På den annen side er livssyn noe av det folk flest hisser seg mest opp for og blir mest såret over, så Dol er ikke noe ideelt sted. Livssyn - et religiøst et - lar seg jo egentlig ikke diskutere. Enten tror man ellers så tror man ikke. Og jeg er enig med Dorthe i tidligere tråd at det blir ekstra vanskelig når man ikke ser den personen man snakker med, møter blikket, og dermed ikke kan "mildne" sin egen mening. Det spørs om ikke Dol-sjefene rett og slett burde stryke ordet "livssyn" i hva meningen med Åpent er, særlig når forumet med det navnet også er over og ut. 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Tipper at trådstarter siterer dette fordi han har fått kjeft for å ville snakke om Jesus. Å tro på Jesus er jo et livssyn. På den annen side er livssyn noe av det folk flest hisser seg mest opp for og blir mest såret over, så Dol er ikke noe ideelt sted. Livssyn - et religiøst et - lar seg jo egentlig ikke diskutere. Enten tror man ellers så tror man ikke. Og jeg er enig med Dorthe i tidligere tråd at det blir ekstra vanskelig når man ikke ser den personen man snakker med, møter blikket, og dermed ikke kan "mildne" sin egen mening. Det spørs om ikke Dol-sjefene rett og slett burde stryke ordet "livssyn" i hva meningen med Åpent er, særlig når forumet med det navnet også er over og ut. Jaha ja. Er her for lite skjønner jeg. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Tipper at trådstarter siterer dette fordi han har fått kjeft for å ville snakke om Jesus. Å tro på Jesus er jo et livssyn. På den annen side er livssyn noe av det folk flest hisser seg mest opp for og blir mest såret over, så Dol er ikke noe ideelt sted. Livssyn - et religiøst et - lar seg jo egentlig ikke diskutere. Enten tror man ellers så tror man ikke. Og jeg er enig med Dorthe i tidligere tråd at det blir ekstra vanskelig når man ikke ser den personen man snakker med, møter blikket, og dermed ikke kan "mildne" sin egen mening. Det spørs om ikke Dol-sjefene rett og slett burde stryke ordet "livssyn" i hva meningen med Åpent er, særlig når forumet med det navnet også er over og ut. Det jeg vel mest ville frem til er at det som regel er alt ANNET enn det som står i velkomststeksten som diskuteres her. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Det jeg vel mest ville frem til er at det som regel er alt ANNET enn det som står i velkomststeksten som diskuteres her. Det er helt greit for meg altså. Men jeg ville bare poengtere det. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Det er helt greit for meg altså. Men jeg ville bare poengtere det. Første gang jeg var innom Åpent, fikk jeg helt bakoversveis. Jeg syntes bare det var spørsmål om ostekaker og fleiping med hvem som kjente hvem. Jeg kom meg fort ut og var ikke tilbake for å kikke igjen før sikkert to år etter. Jaha. Og nå har jeg vært her bortimot daglig siden da. Og merker ikke lenger at ingen (nesten) diskuterer det jeg trodde de skulle. I hvert fall ikke jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.