Gjest Persille Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Dere som er litt kjent på den kanten... Jeg tenkte jeg skulle reise fra Trondheim til Florø, og så langt ser det ut som om det er enklest å fly til Bergen - og så reise videre derfra. Flybilletten til Bergen koster ca 300 kroner - men fra Bergen til Florø (35 minutter) skulle de ha 800,- med Widerøe (torsdag 13. juli). Finnes det noen billigere måte? Som ikke tar så mye lenger tid selvfølgelig da... Kjøre selv er ikke aktuelt. Ferge kanskje? 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Ifølge rutebok.no kan du ta båt, det går raskere enn både buss og fly! Fra Bergen strandkaiterminal kl. 16:30 og legger til på Florø Fuglskjærskaia kl. 19:55. Står det. Selskapet er Fjord1 Fylkesbaatane Sogn og Fjordane, tlf. 57 75 70 00 0 Siter
Aryane Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Lurer på om ikke det går noen sånne hurttigbåter oppover der, Flaggruten eller noe sånt, det gjorde iallefall det før. Hvis ikke blir vel buss det billigste? 0 Siter
Sofline Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Det går masse ferger opp langs kysten der. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Ifølge rutebok.no kan du ta båt, det går raskere enn både buss og fly! Fra Bergen strandkaiterminal kl. 16:30 og legger til på Florø Fuglskjærskaia kl. 19:55. Står det. Selskapet er Fjord1 Fylkesbaatane Sogn og Fjordane, tlf. 57 75 70 00 Du er vel en engel! Og det blir en hit for Billa og både ta fly og båt på samme dag 0 Siter
alida Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Båten til Florø går kl 16. 30. Jeg foretrekker den når jeg reiser med sønnen min på 5 år. Jeg har studentrabatt, vet ikke hva båten koster uten rabatt. Unger under 4 år går gratis, men må registreres. Ellers koster jo flybussen fra Flesland litt, så jeg vet ikke hva som blir billigst av å bare fly eller å fly/ ta båt. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Båten til Florø går kl 16. 30. Jeg foretrekker den når jeg reiser med sønnen min på 5 år. Jeg har studentrabatt, vet ikke hva båten koster uten rabatt. Unger under 4 år går gratis, men må registreres. Ellers koster jo flybussen fra Flesland litt, så jeg vet ikke hva som blir billigst av å bare fly eller å fly/ ta båt. Båt er koseligere enn buss da... Litt enklere med små barn også... Takk for tips 0 Siter
Gjest slektningen Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Nattbussen er best. Hopp av i Førde, vent en halv time og ta bussen til Florø (tar 1 t). 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Nattbussen er best. Hopp av i Førde, vent en halv time og ta bussen til Florø (tar 1 t). Har med en tre-åring, så jeg tror ikke det er noen god løsning... Men takk for tipset 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.