Lillemus Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Som dere må ha fått med dere holder jeg på å flytte og begynner å få nok! Hvor mange ganger jeg har tegnet om kjøkkenet vet jeg ikke, men siden vi skal på Ikea om to dager så må jeg bli ferdig snart... ) Barnerommene bør bli bo-klare i løpet av uka og storsjauen blir på fredag. Som jeg gleder meg til lørdag! Lørdag og søndag lar jeg flytting være flytting og vier helgen til travløp (har starthest), kjæresten og sannsynligvis enten fjelltur eller hyttetur. Gleder meg villt! ) 0 Siter
Aryane Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Har ikke fått det med meg jeg, men så har jeg vært ganske fraværende denne våren. Skal du flytte sammen med kjæresten? Har dere kjøpt hus? Høres uansett spennende ut, lykke til! Nå må du ikke slite deg helt ut da! 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Skjønner godt du er sliten da ja. Håper flyttinga går knirkefritt, slik at dere snart kan kose dere i ny leilighet. Lykke til, og pass på å hvile litt mellom slagene. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 Har ikke fått det med meg jeg, men så har jeg vært ganske fraværende denne våren. Skal du flytte sammen med kjæresten? Har dere kjøpt hus? Høres uansett spennende ut, lykke til! Nå må du ikke slite deg helt ut da! Nei, jeg flytter bare lengre ned i gata, større leilighet. ) Men slitsomt lell! Særlig ettersom jeg skal ha nye skap på nesten hele kjøkkenet og det skal passe inn med lysbrytere (skjultanlegg og lysbryter absolutt MIDT på veggen!), rørbokser oppunder taket og annen dritt. Men gøy også da! 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Beregn god tid på IKEA. Vi hadde hele kjøkkenet klart og trodde vi bare kunne levere en bestilling, men etter å ha ventet på hjelp i nesten 2 timer så brukte vi over en halvtime på å få den hjelpen vi måtte ha for å få et bra kjøkken bestilt også. Ikke store forandringer, men antall centimeter på foringer og sånn. I tillegg snakket jeg med de på telefonen 3-4 ganger dagen etter for enda mer forandringer, men NÅ er vi fornøyd. Er dausliten sjøl, i dag har jeg levert nøklene til en strøken nyvasket TOM leilighet (ENDELIG!!!!) og nå har jeg sittet med beina på bordet i 2 timer i stedet for å gjøre noe fornuftig i duppen til snuppa. Det er stress og slitsomt mens det står på, men om ikke så lenge kan du legge beina på bordet og ha det BRA! 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 Skjønner godt du er sliten da ja. Håper flyttinga går knirkefritt, slik at dere snart kan kose dere i ny leilighet. Lykke til, og pass på å hvile litt mellom slagene. Har egentlig ikke tid til å være på jobb vet du! ) Heldigvis jobber jeg sammen med en skikkelig real fyr så han sa det var helt greit at jeg avspaserer kommende fredag, da får jeg litt tid i alle fall. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 Beregn god tid på IKEA. Vi hadde hele kjøkkenet klart og trodde vi bare kunne levere en bestilling, men etter å ha ventet på hjelp i nesten 2 timer så brukte vi over en halvtime på å få den hjelpen vi måtte ha for å få et bra kjøkken bestilt også. Ikke store forandringer, men antall centimeter på foringer og sånn. I tillegg snakket jeg med de på telefonen 3-4 ganger dagen etter for enda mer forandringer, men NÅ er vi fornøyd. Er dausliten sjøl, i dag har jeg levert nøklene til en strøken nyvasket TOM leilighet (ENDELIG!!!!) og nå har jeg sittet med beina på bordet i 2 timer i stedet for å gjøre noe fornuftig i duppen til snuppa. Det er stress og slitsomt mens det står på, men om ikke så lenge kan du legge beina på bordet og ha det BRA! Ikke skrem meg.... 0 Siter
tonie Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Det gjør du rett i. Du styrer fælt, høres det ut som. Jeg skal også flytte om en uke. Sliten? Nope. *lener seg tilbake og ser selvtilfreds ut* ;-) 0 Siter
Aryane Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Nei, jeg flytter bare lengre ned i gata, større leilighet. ) Men slitsomt lell! Særlig ettersom jeg skal ha nye skap på nesten hele kjøkkenet og det skal passe inn med lysbrytere (skjultanlegg og lysbryter absolutt MIDT på veggen!), rørbokser oppunder taket og annen dritt. Men gøy også da! Alltid mye styr mens det står på, men så er det så deilig når alt er over og man ser resultatet! Blir vel deilig med større plass? 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 Det gjør du rett i. Du styrer fælt, høres det ut som. Jeg skal også flytte om en uke. Sliten? Nope. *lener seg tilbake og ser selvtilfreds ut* ;-) Det ble plutselig tusen tråder som skulle trekkes i samtidig! Men heldigvis kommer det ikke mindre enn 4 staute karer og hjelper meg i storsjauen på fredag da. ) Og med to biler med henger så må det da gå fort? Det tar ikke mer enn et halvt minutt å kjøre imellom i alle fall. Barnas tøy kan jeg jo begynne å bære nedover alt, mitt eget også når jeg tenker meg om. Klesskapene står jo der. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 Alltid mye styr mens det står på, men så er det så deilig når alt er over og man ser resultatet! Blir vel deilig med større plass? Åja! Snuppa storkoser seg med rommet sitt alt, men så blir det koselig og! Lys blålilla på veggene (var sånn fra før) og ellers blir det mye rødt og rosa da. ) Det har vært lite av det egentlig ettersom hun har delt rom med broren. Broren på sin side gleder seg til å kunne ha dinosaurene stående på skrivebordet sitt, han er litt lei av at jeg må rydde dem bort fra kjøkkenbordet hver gang vi skal spise.. ;o) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 "Som dere må ha fått med dere holder jeg på å flytte og begynner å få nok!" Hæ? Holder du på å flytte? Nei, det har jeg iallfall IKKE fått inntrykk av via dine innlegg i det siste. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 "Som dere må ha fått med dere holder jeg på å flytte og begynner å få nok!" Hæ? Holder du på å flytte? Nei, det har jeg iallfall IKKE fått inntrykk av via dine innlegg i det siste. *Hehehehe* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 *Hehehehe* Hehe. Du er jo litt søt og da. Tenkte jeg skulle en tur til Trondheim i morra eller på onsdag, kanskje jeg skal være med deg og flytte inn? 0 Siter
laban Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 "Som dere må ha fått med dere holder jeg på å flytte og begynner å få nok!" Hæ? Holder du på å flytte? Nei, det har jeg iallfall IKKE fått inntrykk av via dine innlegg i det siste. Hun har kjæreste også... :-)) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Hun har kjæreste også... :-)) Det har vi iallefall _IKKE_ fått med oss. Synes det er koslig å lese lillemus' sine inlegg jeg. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Hun har kjæreste også... :-)) Jasså? Nei, nå lærte jeg masse nytt på en gang. 0 Siter
Excelsion Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Ikke skrem meg.... Ikea er ikea, man får det man betaler for. 0 Siter
Aryane Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Åja! Snuppa storkoser seg med rommet sitt alt, men så blir det koselig og! Lys blålilla på veggene (var sånn fra før) og ellers blir det mye rødt og rosa da. ) Det har vært lite av det egentlig ettersom hun har delt rom med broren. Broren på sin side gleder seg til å kunne ha dinosaurene stående på skrivebordet sitt, han er litt lei av at jeg må rydde dem bort fra kjøkkenbordet hver gang vi skal spise.. ;o) Så koselig da, det er deilig når de har egne rom. Jeg var veldig heldig da jeg flyttet fra eksen og fikk kjøpt denne leiligheten vi bor i nå, her er det mer enn nok plass til oss 3 + kjæresten når han tar turen over fjellet. Mitt største problem nå er å få plass til ny skrivepult på minsten sitt rom, der er det lego og dinosaurer og gud vet hva overalt, men nå blir han jo snart skolgutt og da må vi ha skrivepult. Får begynne å ovetale ham til å rydde bort noe av det han ikke leker med lenger. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Du vet at det ofte er mange ukers venting på bestilte kjøkken? *dukke* "Beklager, det sto feil i lagerbeholdningen, etc..." *kaster meg ut herfra* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.