Gjest ChiengMai Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Du vet at det ofte er mange ukers venting på bestilte kjøkken? *dukke* "Beklager, det sto feil i lagerbeholdningen, etc..." *kaster meg ut herfra* Det tror jeg Lillemus har funnet ut allerede... :-) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Hun har kjæreste også... :-)) Seriøst?? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Hehe. Du er jo litt søt og da. Tenkte jeg skulle en tur til Trondheim i morra eller på onsdag, kanskje jeg skal være med deg og flytte inn? *dekke bordet* 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 Hehe. Du er jo litt søt og da. Tenkte jeg skulle en tur til Trondheim i morra eller på onsdag, kanskje jeg skal være med deg og flytte inn? Hvis du er i byen onsdag kveld er du hjertelig velkommen til å montere Ikea-kjøkkenskap! ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 Du vet at det ofte er mange ukers venting på bestilte kjøkken? *dukke* "Beklager, det sto feil i lagerbeholdningen, etc..." *kaster meg ut herfra* Jeg skal ha bare enkle skap og sette sammen selv og alt finnes på lager - i alle fall tilsynelatende. 0 Siter
Gjest Morentilfire Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Stikker nesen innom bare for å ønske deg en god rideferie med kjæresten. Jeg er nok litt misunnelig, for akkurat nå har jeg lite av slikt. Lykke til med kjøkkenet også, det blir sikkert kult. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 Stikker nesen innom bare for å ønske deg en god rideferie med kjæresten. Jeg er nok litt misunnelig, for akkurat nå har jeg lite av slikt. Lykke til med kjøkkenet også, det blir sikkert kult. Takk og takk! ) Ikke lenge igjen før vi stikker til fjells på hesteryggen nå nei - vi storgleder oss begge to! ) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Hvis du er i byen onsdag kveld er du hjertelig velkommen til å montere Ikea-kjøkkenskap! ) Jeg tror det blir i morgen formiddag istedet, gitt. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 *dekke bordet* Nam! Er jeg bedt på middag, altså? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Nam! Er jeg bedt på middag, altså? Nei, jeg bare dekker på. Du må skaffe maten! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Nei, jeg bare dekker på. Du må skaffe maten! Akk, alt må en gjøre sjøl også! :Þ 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg skal ha bare enkle skap og sette sammen selv og alt finnes på lager - i alle fall tilsynelatende. Det finnes bare "enkle" ting på Ikea - og alt må settes sammen selv.... ;o) Ikke bli overrasket om beholdningen ikke stemmer. Den stemmer like lite som innholdet i flatpakkene deres.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Det finnes bare "enkle" ting på Ikea - og alt må settes sammen selv.... ;o) Ikke bli overrasket om beholdningen ikke stemmer. Den stemmer like lite som innholdet i flatpakkene deres.... Så langt har innholdet i flatpakkene stemt på en prikk for min del. ) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Så langt har innholdet i flatpakkene stemt på en prikk for min del. ) Da er du heldig. Vi skulle kjøpe oss seksjonsdeler(flere pakker+bygges sammen) i en serie fra Ikea. Alle pakkene viste seg å inneholde plater og vegger med forskjellig farge! I en og samme pakke varierte fargen på delene fra bjørk til mahogny. Lekkert... 0 Siter
cec5 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Å slutt nu fårr hælvete å bæs;-) Det finnes ikke synd i deg, hehe. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Da er du heldig. Vi skulle kjøpe oss seksjonsdeler(flere pakker+bygges sammen) i en serie fra Ikea. Alle pakkene viste seg å inneholde plater og vegger med forskjellig farge! I en og samme pakke varierte fargen på delene fra bjørk til mahogny. Lekkert... *Hehehehe* Det er sånt som er morsomt i ettertid! ) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 *Hehehehe* Det er sånt som er morsomt i ettertid! ) ja, leeenge etter, så ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.