Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du vet at det ofte er mange ukers venting på bestilte kjøkken? *dukke*

"Beklager, det sto feil i lagerbeholdningen, etc..." *kaster meg ut herfra*

Det tror jeg Lillemus har funnet ut allerede... :-)

Videoannonse
Annonse
Angelica :o)
Skrevet

Hun har kjæreste også... :-))

Seriøst??

Gjest Calóni
Skrevet

Hehe. Du er jo litt søt og da. Tenkte jeg skulle en tur til Trondheim i morra eller på onsdag, kanskje jeg skal være med deg og flytte inn? :)

*dekke bordet* :D

Skrevet

Hehe. Du er jo litt søt og da. Tenkte jeg skulle en tur til Trondheim i morra eller på onsdag, kanskje jeg skal være med deg og flytte inn? :)

Hvis du er i byen onsdag kveld er du hjertelig velkommen til å montere Ikea-kjøkkenskap! :o)

Skrevet

Du vet at det ofte er mange ukers venting på bestilte kjøkken? *dukke*

"Beklager, det sto feil i lagerbeholdningen, etc..." *kaster meg ut herfra*

Jeg skal ha bare enkle skap og sette sammen selv og alt finnes på lager - i alle fall tilsynelatende.

Gjest Morentilfire
Skrevet

Stikker nesen innom bare for å ønske deg en god rideferie med kjæresten. Jeg er nok litt misunnelig, for akkurat nå har jeg lite av slikt.

Lykke til med kjøkkenet også, det blir sikkert kult.

Skrevet

Stikker nesen innom bare for å ønske deg en god rideferie med kjæresten. Jeg er nok litt misunnelig, for akkurat nå har jeg lite av slikt.

Lykke til med kjøkkenet også, det blir sikkert kult.

Takk og takk! :o) Ikke lenge igjen før vi stikker til fjells på hesteryggen nå nei - vi storgleder oss begge to! :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvis du er i byen onsdag kveld er du hjertelig velkommen til å montere Ikea-kjøkkenskap! :o)

Jeg tror det blir i morgen formiddag istedet, gitt. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

*dekke bordet* :D

Nam! Er jeg bedt på middag, altså? :D

Gjest Calóni
Skrevet

Nam! Er jeg bedt på middag, altså? :D

Nei, jeg bare dekker på. Du må skaffe maten!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, jeg bare dekker på. Du må skaffe maten!

Akk, alt må en gjøre sjøl også! :Þ

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg skal ha bare enkle skap og sette sammen selv og alt finnes på lager - i alle fall tilsynelatende.

Det finnes bare "enkle" ting på Ikea - og alt må settes sammen selv.... ;o)

Ikke bli overrasket om beholdningen ikke stemmer. Den stemmer like lite som innholdet i flatpakkene deres....

Skrevet

Det finnes bare "enkle" ting på Ikea - og alt må settes sammen selv.... ;o)

Ikke bli overrasket om beholdningen ikke stemmer. Den stemmer like lite som innholdet i flatpakkene deres....

Så langt har innholdet i flatpakkene stemt på en prikk for min del. :o)

Gjest Flystripa
Skrevet

Så langt har innholdet i flatpakkene stemt på en prikk for min del. :o)

Da er du heldig. Vi skulle kjøpe oss seksjonsdeler(flere pakker+bygges sammen) i en serie fra Ikea. Alle pakkene viste seg å inneholde plater og vegger med forskjellig farge! I en og samme pakke varierte fargen på delene fra bjørk til mahogny. Lekkert...

Skrevet

Å slutt nu fårr hælvete å bæs;-)

Det finnes ikke synd i deg, hehe.

Skrevet

Da er du heldig. Vi skulle kjøpe oss seksjonsdeler(flere pakker+bygges sammen) i en serie fra Ikea. Alle pakkene viste seg å inneholde plater og vegger med forskjellig farge! I en og samme pakke varierte fargen på delene fra bjørk til mahogny. Lekkert...

*Hehehehe* Det er sånt som er morsomt i ettertid! :o)

Gjest Flystripa
Skrevet

*Hehehehe* Det er sånt som er morsomt i ettertid! :o)

ja, leeenge etter, så :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...