Gjest MISN Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Vi skal kanskje kjøpe hytte i Sverige. Så langt er vi kun å sjekker på nettet og har ikke lagt noen planer. Men, er det noen som har kjøpt hytte i Sverige her? Hvordan gjør man med banklån, blir det her eller i Sverige? Hvor mye sikkerhet/egenkapital trenger vi? Noe annet vi bør kjenne til? 0 Siter
Speak Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg bodde i sverige en tid, og fikk lån i norge til bolig i sverige. Men den gangen (for over 10 år siden) var ikke dette vanlig. Tror jeg fikk det kun p.g.a. langvarig kundeforhold og at jeg bad om et lite lån. Det er fantastisk mange flotte steder nedover på vestkysten, og også i innlandet. Lykke til. 0 Siter
Gjest ikke jeg men Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Ikke jeg, men noen bekjente, de tok opp lån i sin bank her i Norge og overførte pengene. 0 Siter
Gjest soldier Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Er litt nysgjerrig. Hva snakker vi om for prisnivå i svenske kroner, for f eks 60 kvm med strandlinje ved innlandssjø? Og brukbar forfatning og standard, sånn bygningsmessig? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.