Gå til innhold

Hytte i Sverige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kanskje kjøpe hytte i Sverige. Så langt er vi kun å sjekker på nettet og har ikke lagt noen planer. Men, er det noen som har kjøpt hytte i Sverige her? Hvordan gjør man med banklån, blir det her eller i Sverige? Hvor mye sikkerhet/egenkapital trenger vi?

Noe annet vi bør kjenne til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bodde i sverige en tid, og fikk lån i norge til bolig i sverige. Men den gangen (for over 10 år siden) var ikke dette vanlig. Tror jeg fikk det kun p.g.a. langvarig kundeforhold og at jeg bad om et lite lån.

Det er fantastisk mange flotte steder nedover på vestkysten, og også i innlandet.

Lykke til.

Gjest ikke jeg men
Skrevet

Ikke jeg, men noen bekjente, de tok opp lån i sin bank her i Norge og overførte pengene.

Gjest soldier
Skrevet

Er litt nysgjerrig. Hva snakker vi om for prisnivå i svenske kroner, for f eks 60 kvm med strandlinje ved innlandssjø? Og brukbar forfatning og standard, sånn bygningsmessig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...