Gå til innhold

Yoghurt og sukker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som synes det, eller er de fleste yoghurter kvalmende søte? Jeg synes det blir så kvalmt at jeg nesten ikke orker å spise det. Yuk!

Før i tiden fikk man tak i naturellyoghurt i små begre, men nå kommer det bare i sånne kjempebegre, og det er ikke så aktuelt å kjøpe for å spise i lunsjpausen på jobb, selv om det selvsagt går an å kjøpe for å ha i kjøleskapet hjemme.

Den naturellyoghurten i små begre (uten tilsatt frukt eller sukker) er også omtrent uten fett, dvs 0.1 prosent eller noe sånt, dessuten må den kjøpes i pakker på fire i slengen.

Spørsmålet blir altså: Hvor får man tak i fettholdig sukkerfri yoghurt (eller med lite sukker) i små begre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Debra irl
Skrevet

Naturell yoghurt mild, kommer i små begre. Den er god.

Skrevet

Prøv Yoplait 0.1% yoghurt.

Jeg liker vanligvis ikke fettfattige yoghurter, men eple og kanel var skikkelig god :)

Skrevet

Prøv Yoplait 0.1% yoghurt.

Jeg liker vanligvis ikke fettfattige yoghurter, jeg vil at de skal ha fettinnhold minst som vanlig melk, dvs 3-4 prosent.

Skrevet

Naturell yoghurt mild, kommer i små begre. Den er god.

Ja, men du må kjøpe dem i pakker med 4 begre, og det er upraktisk i lunsjpausen på jobb f.eks. Jeg har ikke kjøleskap der, og spiser ikke 4 i slengen. Dessuten har den nesten ikke fett, og er dermed ikke noe god.

Gjest lilleballerina
Skrevet

Ja, men du må kjøpe dem i pakker med 4 begre, og det er upraktisk i lunsjpausen på jobb f.eks. Jeg har ikke kjøleskap der, og spiser ikke 4 i slengen. Dessuten har den nesten ikke fett, og er dermed ikke noe god.

Kan du ikke kjøpe 4-pk og ha hjemme? ta med en og en på jobb? Kan jo ligge noen få timer i romtemp uten å bli ødelagt da. Evt putte den i en pose med et par isbiter i f.eks

Skrevet

Kan du ikke kjøpe 4-pk og ha hjemme? ta med en og en på jobb? Kan jo ligge noen få timer i romtemp uten å bli ødelagt da. Evt putte den i en pose med et par isbiter i f.eks

Jo da, jeg kan sikkert det hvis jeg gidder :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...