Lucretia Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Noen som vet hvem/hva det er? Hadde et ubesvart anrop på mobilen, samt en melding på svareren fra Withheld. Kom ikke opp noe nummer, bare "Withheld". Lydmeldingen var bare musikk.. piano-toner. Og det går ikke an å ringe opp fordi jeg har ikke noe nr å ringe... Åh jeg blir så nysgjerrig! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Betyr ikke bare det at nummeret er tilbakeholdt da, altså skjult anrop? 0 Siter
Lucretia Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 Betyr ikke bare det at nummeret er tilbakeholdt da, altså skjult anrop? Haha. Logisk. Skiftet språk til norsk, og da stod det plutselig skjult id. og jeg trodde withheld var navn på et firma eller noe hehe. Takk for oppklaringen, Mrs. Wallace... Men jeg vet fremdeles ikke hvem som la musikk igjen på svareren min 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Haha. Logisk. Skiftet språk til norsk, og da stod det plutselig skjult id. og jeg trodde withheld var navn på et firma eller noe hehe. Takk for oppklaringen, Mrs. Wallace... Men jeg vet fremdeles ikke hvem som la musikk igjen på svareren min Kanskje du har en hemmelig beundrer? ;o) 0 Siter
Lucretia Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 Kanskje du har en hemmelig beundrer? ;o) da har vedkommende dårlig musikksmak 0 Siter
Gjest signatura Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Var vel noen som ringte og ikke la på med en gang da. Hender meg på svareren av og til også, da hører du bare hva som foregår i bakgrunnen, noen ganger diskuterer folk om vi er hjemme eller ikke. hehe... De skjønner nok ikke at det blir 'tapet'. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.