Gå til innhold

nå legger jeg meg ned og gråter

Anbefalte innlegg

Gjest Violsa
Skrevet

I 90 minutter greide australia seg mot Italia. Og Hadde sittet og bitt negler og takket Gud for at ikke Italia scorte.

Så er det overtid. Og en idiotdommer går på Italiensk skuespill og dømmer STRAFFE...

Er ikke sant. Var utrolig strengt dømt.

Dommerne er forøvrig de som har preget dette wm. Har bare vært feilaktige dommeravgjørelser i masse viktige kamper. En spiller fikk 3 gule kort. Ble feilaktig dømt straffe , ikke straffe når det burde vært dømt etc...

To av favorittlagene mine gikk ut på grunn av det. USA gikk ut delvis på grunn av dårlige dommere ihvertfall i Italia kampen. Australia gikk videre på tross av dårlige dommeravgjørelser.

sepp blatter sa det ville blitt omkamp hvis australia ikke hadde kommet videre .

Er helt tragisk at sånn skal skje i et wm.

Poll er forøvrig kjent for å være klønete og elendig dommer.

Hvorfor i all verden får han lov å dømme i vm?

forøvrig begynner jeg mer og mer å tro på at vi trenger videodømming. Men noen sier det er sjarmen med fotball da..

vet ikke jeg..

har ødelagt hele wm nesten for min de.

Og at de ekle skuespiller italienerne skal få en snill dommer som gir de straffe...jeg blir kvalm!

Nå er det bare England igjen å håpe på. Beckham gjorde jobben for de.

Videoannonse
Annonse
Gjest ChiengMai
Skrevet

Nå har jeg ikke fulgt så mye med, og ikke er jeg videre interessert heller, men Italia skal liksom videre, de, i alle fall i mitt hode. :-) Samme skal Brasil og Tyskland, liksom. At England fortsatt er med overrasker meg. (Og ingen ting av dette er basert på hvem som spiller bra eller dårlig fotball, bare så det er sagt...)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fotball kan til tider være et forbanna helvete.

Nå skreik jeg på meg vondt i halsen igjen - da jeg banna og ikke klarte å stoppe.

Disse ufine klysene fra Italia under jeg ingenting, men det er så jævla typisk at de flakser seg videre sånn de gjorde i kveld.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fotball kan til tider være et forbanna helvete.

Nå skreik jeg på meg vondt i halsen igjen - da jeg banna og ikke klarte å stoppe.

Disse ufine klysene fra Italia under jeg ingenting, men det er så jævla typisk at de flakser seg videre sånn de gjorde i kveld.

Unner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...