Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir alltid "fornærmet" om damer drar fram dildoer. Det meste kan håndteres med latter. Evt en "slosskamp" om verktøyet.

Heh-heh :-)

"....................................."

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

7

• jubalong70

5

• Mary Poppins

4

• Prozak

3

Gjest elsker sexsex
Skrevet

Jeg fikk en av mannen min, men synes egentlig ikke så veldig mye om akkurat den. Ønsker meg en sånn Rabbit-ett-eller-annet.

Skrevet

Jeg blir alltid "fornærmet" om damer drar fram dildoer. Det meste kan håndteres med latter. Evt en "slosskamp" om verktøyet.

"slåsskamp", keinstein - ikke "slosskamp".

Mary Poppins
Skrevet

Jeg har ingen dildoer, kun vibratorer. Jeg skjønner egentlig ikke vitsen med en helt vanlig dildo.

Skrevet

"slåsskamp", keinstein - ikke "slosskamp".

Skal vi slages?

Gjest snøfte smith
Skrevet

Jeg har ingen dildoer, kun vibratorer. Jeg skjønner egentlig ikke vitsen med en helt vanlig dildo.

Sparer batterier;)

Skrevet

Skal vi slages?

Neida, du kan jo bare slå opp i ordboka :)

Skrevet

Neida, du kan jo bare slå opp i ordboka :)

Takk for korrektur.

Slåss. Er nok litt svenskinspirert. Dom slogs om surströmningen.

Skrevet

Takk for korrektur.

Slåss. Er nok litt svenskinspirert. Dom slogs om surströmningen.

Huff, jeg er i alle fall ikke med i det slagsmålet :)

Skrevet

Huff, jeg er i alle fall ikke med i det slagsmålet :)

Surströmning = stridsgas klass A.

Larma sivilförsvaret.

Gjest Personifica
Skrevet

Har aldri eid noen form for sex-leketøy. Klarer meg fint uten, har aldri savnet det. Men savner ordentlig pikk innimellom.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har en vibrator. En sånn dingst som kommer i leppestiftinnpakning.

En riktig artig liten sak.

Men den er aldri brukt.

Jeg har også en buttpluggdingst. Den er brukt.

.

Skrevet

Surströmning = stridsgas klass A.

Larma sivilförsvaret.

Grøss og gru!

Skrevet

Har en vibrator...som funker supert selv etter mange års eie...:-)

Har tilgang på en buttplug sånn nå og da, og det får være nok:-)

Skrevet

Grøss og gru!

Bli med på svensk kultur: ta på ryggsekk med flatbrød og eksplosjonferdig surstrømmingsboks (kun for nervesterke) og sitt ute i naturen. Åpne boksen uten verneutstyr og spis noe som internasjonalt ville være en effektiv gassbombe for terrorister. Bare svensker ville overleve.

Mary Poppins
Skrevet

Et lite tips. Pass for all del på at du gjemmer dildoer/vibratorene godt når dtuer hjemme hos foreldrene dine på helgbesøk. Jeg kom nemlig hjem til foreldrene mine for noen dager siden og hadde med meg et vibrerende egg med fjernkontroll i kofferten. Mamma hadde vært snill og pakket ut av kofferten min mens jeg var ute en tur og på pulten min lå da fjernkontrollen til egget mitt (men ikke egget for det turte hun nok ikke ta ut). Det var greit flaut men jeg gadd ikke bry meg med det.

MEN så mens vi spiser middag hele familien så har lillebror vært inne på rommet mitt og funnet denne knæsj grønne fjernkontrollen, og bestemmer seg for å ta med denne ned til middagsbordet for å høre hva dette var for noe. Jeg hadde litt av et forklaringsproblem da ja ;0)

Skrevet

Bli med på svensk kultur: ta på ryggsekk med flatbrød og eksplosjonferdig surstrømmingsboks (kun for nervesterke) og sitt ute i naturen. Åpne boksen uten verneutstyr og spis noe som internasjonalt ville være en effektiv gassbombe for terrorister. Bare svensker ville overleve.

Hmmmmm, da tror jeg nok jeg blir hjemme. Er det ikke nok svensker da???

Skrevet

Hmmmmm, da tror jeg nok jeg blir hjemme. Er det ikke nok svensker da???

De har herdet seg på råtten fisk. De er udødelige. ABC-våpen biter ikke på de. Men det ser ut som snillismen har tatt knekken på dem.

Skrevet

Et lite tips. Pass for all del på at du gjemmer dildoer/vibratorene godt når dtuer hjemme hos foreldrene dine på helgbesøk. Jeg kom nemlig hjem til foreldrene mine for noen dager siden og hadde med meg et vibrerende egg med fjernkontroll i kofferten. Mamma hadde vært snill og pakket ut av kofferten min mens jeg var ute en tur og på pulten min lå da fjernkontrollen til egget mitt (men ikke egget for det turte hun nok ikke ta ut). Det var greit flaut men jeg gadd ikke bry meg med det.

MEN så mens vi spiser middag hele familien så har lillebror vært inne på rommet mitt og funnet denne knæsj grønne fjernkontrollen, og bestemmer seg for å ta med denne ned til middagsbordet for å høre hva dette var for noe. Jeg hadde litt av et forklaringsproblem da ja ;0)

*lol*.....i det øyeblikket der kunne jeg svært gjerne ha tenkt meg å vært flue på veggen:-)

Slik er det når bror har en kåt storesøster, hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...