Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

7

• jubalong70

5

• Mary Poppins

4

• Prozak

3

Mary Poppins

*lol*.....i det øyeblikket der kunne jeg svært gjerne ha tenkt meg å vært flue på veggen:-)

Slik er det når bror har en kåt storesøster, hehe.

"Slik er det når bror har en kåt storesøster, hehe."

Hehe jepp det er vel bare sånt jeg må forvente kan skje, alternativet er jo å ikke ha med meg noe som helst leketøy hjem, men egentlig er ikke det noe alternativ i det hele tatt ;)

En annen gang for en del år tilbake (da var han ganske liten og jeg var rundt 16 år *ekstra flaut*) fant han en tube med glidekrem på rommet mitt og smurte det utover seg og på gulvet og sofaen og i det hele tatt. Det var ikke spesielt morsomt det heller når mamma ba om å få se hva tuben han hadde griset med var for noe. ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236456-har-du-dildo/page/3/#findComment-1818386
Del på andre sider

"Slik er det når bror har en kåt storesøster, hehe."

Hehe jepp det er vel bare sånt jeg må forvente kan skje, alternativet er jo å ikke ha med meg noe som helst leketøy hjem, men egentlig er ikke det noe alternativ i det hele tatt ;)

En annen gang for en del år tilbake (da var han ganske liten og jeg var rundt 16 år *ekstra flaut*) fant han en tube med glidekrem på rommet mitt og smurte det utover seg og på gulvet og sofaen og i det hele tatt. Det var ikke spesielt morsomt det heller når mamma ba om å få se hva tuben han hadde griset med var for noe. ;-)

Hehe, huff og huff, det er bra når du er 16 år.. Du har alltid vært ei grisejente skjønner jeg:-)

Når man er 16 så er jo alt følsomt. Var ei på 16 som leide hybel hos meg i vinter og hun hadde vasket klær. I det hun går forbi meg så falt ei av hennes stringtruser av lasset. Jeg sa i fra og plukket den opp og la den øverst på lasset hennes. Hele hode hennes var ildrødt, hehe. Det var jo bare ei nyvasket truse:-)

Men hva sa mor da hun så tuben? var du rød i trynet da du overleverte den?....:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236456-har-du-dildo/page/3/#findComment-1818403
Del på andre sider

Mary Poppins

Hehe, huff og huff, det er bra når du er 16 år.. Du har alltid vært ei grisejente skjønner jeg:-)

Når man er 16 så er jo alt følsomt. Var ei på 16 som leide hybel hos meg i vinter og hun hadde vasket klær. I det hun går forbi meg så falt ei av hennes stringtruser av lasset. Jeg sa i fra og plukket den opp og la den øverst på lasset hennes. Hele hode hennes var ildrødt, hehe. Det var jo bare ei nyvasket truse:-)

Men hva sa mor da hun så tuben? var du rød i trynet da du overleverte den?....:-)

Hehe for å si det sånn, jeg tror mamma ble minst like flau som meg. Hun bare leste på tuben og overleverte den til meg ganske raskt, uten å se meg i øynene ;)

Jeg har nok egentlig aldri vært så veldig flau av meg, jeg ser heller det komiske i sånne situasjoner :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236456-har-du-dildo/page/3/#findComment-1818450
Del på andre sider

Hehe for å si det sånn, jeg tror mamma ble minst like flau som meg. Hun bare leste på tuben og overleverte den til meg ganske raskt, uten å se meg i øynene ;)

Jeg har nok egentlig aldri vært så veldig flau av meg, jeg ser heller det komiske i sånne situasjoner :)

Hehe, hun ble sikkert ikke så mye mindre flau nei. I hennes øyne så var du nok hennes lille tulle som ikke hadde begynt med slikt ennå:-)

Jeg tror heller ikke at du er så mye flau over ting, slike jenter vil Norge ha:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236456-har-du-dildo/page/3/#findComment-1818556
Del på andre sider

Et lite tips. Pass for all del på at du gjemmer dildoer/vibratorene godt når dtuer hjemme hos foreldrene dine på helgbesøk. Jeg kom nemlig hjem til foreldrene mine for noen dager siden og hadde med meg et vibrerende egg med fjernkontroll i kofferten. Mamma hadde vært snill og pakket ut av kofferten min mens jeg var ute en tur og på pulten min lå da fjernkontrollen til egget mitt (men ikke egget for det turte hun nok ikke ta ut). Det var greit flaut men jeg gadd ikke bry meg med det.

MEN så mens vi spiser middag hele familien så har lillebror vært inne på rommet mitt og funnet denne knæsj grønne fjernkontrollen, og bestemmer seg for å ta med denne ned til middagsbordet for å høre hva dette var for noe. Jeg hadde litt av et forklaringsproblem da ja ;0)

Hehe... den ligger under førersetet i bilen hos oss :-p

Der har den ligget i ett år nå :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236456-har-du-dildo/page/3/#findComment-1819685
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...