Gå til innhold

wtf....siden når ble Nonnegata enveiskjørt? (Trondheim)

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Så det plutselig i dag,- at det ikke er lov å kjøre ned Nonnegata lenger. Er det midlertidig pga veiarbeidet der, eller er det permanent? Det var jo riktig så pene og røde skilter det var satt opp, så det virker nesten som om det er varig...

Og jeg som surrer meg nok bort i det enveiskjørte gatene i Møllenberg-området :P

Videoannonse
Annonse
Gjest den ekte noor
Skrevet

Har det ikke vært sånn siden i fjor da?

Gjest Marres
Skrevet

Hm...jeg var hjemme i påsken, og den var envieskjørt da!

Så enten er det lenge siden du var ute å brummet bil, eller så har du kjørt ulovlig et del ganger :)

Gjest Calóni
Skrevet

Har det ikke vært sånn siden i fjor da?

Det var litt gjennomkjøringsforbudt og sånn en stund, men det har vært bra en stund nå, men så i dag så jeg sånne ordentlige røde skilt med hvit strek, som liksom så ut som om de hadde slått seg til ro der :o

Gjest Calóni
Skrevet

Hm...jeg var hjemme i påsken, og den var envieskjørt da!

Så enten er det lenge siden du var ute å brummet bil, eller så har du kjørt ulovlig et del ganger :)

Hm...var den enveiskjørt sånn "foreløpig", eller med vanlige røde skilt?

Gjest Marres
Skrevet

Hm...var den enveiskjørt sånn "foreløpig", eller med vanlige røde skilt?

Kan ikke si jeg husker....long time since :) Men en god del trøndere her inne, så du får nok svar snart :)

Gjest Calóni
Skrevet

Kan ikke si jeg husker....long time since :) Men en god del trøndere her inne, så du får nok svar snart :)

Det var nemlig lenge at de drev med gravearbeid og sånt der, og med midlertidige omkjøringsskilt (sånne oransje), men det har vitterlig ikke vært sånne røde der før? *forvirra*

Gjest Marres
Skrevet

Leste i adressa nå nettopp av veiarb i nonnegt skulle foregå en del uker, men at veien ble fullestendig stengt bare noen få netter ( enten 2/3, eller 3/4..husker ikke helt).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...