Gjest Calóni Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Så det plutselig i dag,- at det ikke er lov å kjøre ned Nonnegata lenger. Er det midlertidig pga veiarbeidet der, eller er det permanent? Det var jo riktig så pene og røde skilter det var satt opp, så det virker nesten som om det er varig... Og jeg som surrer meg nok bort i det enveiskjørte gatene i Møllenberg-området 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Har det ikke vært sånn siden i fjor da? 0 Siter
Gjest Marres Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Hm...jeg var hjemme i påsken, og den var envieskjørt da! Så enten er det lenge siden du var ute å brummet bil, eller så har du kjørt ulovlig et del ganger 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Har det ikke vært sånn siden i fjor da? Det var litt gjennomkjøringsforbudt og sånn en stund, men det har vært bra en stund nå, men så i dag så jeg sånne ordentlige røde skilt med hvit strek, som liksom så ut som om de hadde slått seg til ro der 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Hm...jeg var hjemme i påsken, og den var envieskjørt da! Så enten er det lenge siden du var ute å brummet bil, eller så har du kjørt ulovlig et del ganger Hm...var den enveiskjørt sånn "foreløpig", eller med vanlige røde skilt? 0 Siter
Gjest Marres Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Hm...var den enveiskjørt sånn "foreløpig", eller med vanlige røde skilt? Kan ikke si jeg husker....long time since Men en god del trøndere her inne, så du får nok svar snart 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Kan ikke si jeg husker....long time since Men en god del trøndere her inne, så du får nok svar snart Det var nemlig lenge at de drev med gravearbeid og sånt der, og med midlertidige omkjøringsskilt (sånne oransje), men det har vitterlig ikke vært sånne røde der før? *forvirra* 0 Siter
Gjest Marres Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Leste i adressa nå nettopp av veiarb i nonnegt skulle foregå en del uker, men at veien ble fullestendig stengt bare noen få netter ( enten 2/3, eller 3/4..husker ikke helt). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.