Gjest Ikke gorilla Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg skrev inn et innlegg i går, men fikk ikke helt svar på mitt spørsmål. Jeg har som sagt begynt å få skjeggvekst, men området jeg snakker om er høyt på kinnet(der det kuler inn mot øyegropen). Så vidt jeg vet så ligger dette området utenfor der det er normalt med skjeggvekst. Det er lett dun, men jeg frykter at det skal utvikle seg til tykkere dun/hår hvis jeg barberer vekk disse. Noen som skjønner spørsmålet mitt, og som har er svar? 0 Siter
Sofline Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg tror neppe det utvikler seg til skjeggvekst, men jeg ser ingen grunn til at du skal barbere det vekk, hårstubber er ikke pent. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg synes forsåvidt du fikk svar på spm i går også, men ok: Barbering fører IKKE til økt skjeggvekst. Om det er ment å komme ordentlig skjegg der, kommer det uansett hva du gjør. Synes du det er kjipt med dunvekst i ansiktet, fjerner du det. 0 Siter
Hansi25 Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Hmm. Vil du ha et presist svar så må du presisere spørsmålet. Jeg har barbert bort det dunet under øynene ned til skjegglinjen nå og da når det trengs i alle år, og det er fremdeles dunaktig. Blir ikke skjegg der. 0 Siter
Gjest Ikke gorilla Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Hmm. Vil du ha et presist svar så må du presisere spørsmålet. Jeg har barbert bort det dunet under øynene ned til skjegglinjen nå og da når det trengs i alle år, og det er fremdeles dunaktig. Blir ikke skjegg der. Takk for alle svar! Fikk svar fra det jeg lurte på av Hansi25...Takk takk! 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Nei, det blir ikke mer hår eller mørkere hår eller stivere hår ved at du barberer deg. Håret er programmert, og lar seg ikke affisere av hva du foretar deg :-) 0 Siter
Hansi25 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Nei, det blir ikke mer hår eller mørkere hår eller stivere hår ved at du barberer deg. Håret er programmert, og lar seg ikke affisere av hva du foretar deg :-) Er du sikker på dette? Er jo liksom et tips da å barbere seg med høvel ofte når man er ung for å få mer sjeggvekst. Hmm.. Nå gjorde jeg det og som sagt har jeg dotter av sjegg her og der Du har nok rett 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Er du sikker på dette? Er jo liksom et tips da å barbere seg med høvel ofte når man er ung for å få mer sjeggvekst. Hmm.. Nå gjorde jeg det og som sagt har jeg dotter av sjegg her og der Du har nok rett At man skal barbere seg er fordi det er ulekkert med dun, og det ser litt mer skikkelig ut når det vokser ut igjen. Men det fremskynder ingenting, dessverre vil vel mange mene :-) Men heldigvis for oss jenter som barberer legger.. :-) 0 Siter
Hansi25 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 At man skal barbere seg er fordi det er ulekkert med dun, og det ser litt mer skikkelig ut når det vokser ut igjen. Men det fremskynder ingenting, dessverre vil vel mange mene :-) Men heldigvis for oss jenter som barberer legger.. :-) Plagde meg før. Nå er jeg gammal og fornøyd med at jeg slipper å barbere meg så ofte 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Plagde meg før. Nå er jeg gammal og fornøyd med at jeg slipper å barbere meg så ofte Hvis du er 25, ettersom du har det tallet i nicket ditt, så er du vel ikke så veldig gammel da.. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.