Gjest trultemor26 Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Ja, da er vi i gang her.. eller, sambo er i gang. Vi har kjøpt TV-bord, et svært et sådan, ikke IKEA altså, men flatpakka så det holder og tusen deler. Nå er han så sur så det holder, og prøver jeg å enten hjelpe til eller bry meg (komme med gode tips og forslag som seg hør og bør) så får jeg drepende blikk og jeg ser den blodåra han har i panna, sinnablodåra, blir større og større. "Dette her er da en FANTASTISK dårlig bruksanvisning!!!" smalt det akkurat nå.. hihi.. jeg må le litt, men inni meg da for guds skyld! Regner med at å sette sammen møbler ikke er en koselig ting par gjør sammen? Eller? Åssen er det hos dere?! Nok et live-sitat: "Åssen er det dem har TENKT at man skal FÅ TIL dette her da!?!? (masse banning innimellom) 0 Siter
KaVa Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Hos oss gjøres dette enkelt: Min kjære bære flatpakkene til stedet de skal monteres (sånn omtrent), og passer på å gjøre det når han skal vekk en kveld eller to. Når han kommer hjem, er de ferdig montert. Jeg er synes det er morsomt å sette sammen flatpakkede møbler, jeg (ja, jeg er sær;-) Og det er som regel veldig enkelt, dersom man er systematisk (sorterer rett antall skruer, plugger, beslag og muttere pent i hver sine bunker etc) 0 Siter
bb71 Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 JEg holder meg langt unna, men server øl! Det hjelper litt... 0 Siter
kaffepiken Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Vi hadde det ganske artig med å samarbeide om å skru sammen et par flatpakka møbler vi kjøpte i vinter. Alt blir morsommere når man er to om det! ) 0 Siter
Reg@l Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Har du hørt "Flatpakka" med Salhus Vinskvetten? Den er kostelig :-D 0 Siter
Gjest GA Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg synes det er moro jeg da :-) Så her er det mor i huset som skrur, godt hjulpet av ungene, + gubben når det er noe tungt som må flyttes eller løftes. Jeg liker tilogmed å lese bruksanvisninger jeg (kjempesær, ja) Det er bare å ta det sakte og pent og ikke gjøre noe irreversibelt uten at man er _helt__ sikker på at det er riktig. 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Vi pleier å samarbeide om det, etter han har innsett at jeg er smartere enn han på akkurat det der. Jeg leser bruksanvisning og finner riktig deler, sier hvordan det skal gjøres, og han skrur, løfter og mekker. Men han skrudde sammen et tvbord her om dagen han og, helt alene, og det gikk ganske bra egentlig. Får et helt kjøkken - flatpakket om noen uker, håper det går bra. 0 Siter
KaVa Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg synes det er moro jeg da :-) Så her er det mor i huset som skrur, godt hjulpet av ungene, + gubben når det er noe tungt som må flyttes eller løftes. Jeg liker tilogmed å lese bruksanvisninger jeg (kjempesær, ja) Det er bare å ta det sakte og pent og ikke gjøre noe irreversibelt uten at man er _helt__ sikker på at det er riktig. Åndsfrende :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Hos oss gjøres dette enkelt: Min kjære bære flatpakkene til stedet de skal monteres (sånn omtrent), og passer på å gjøre det når han skal vekk en kveld eller to. Når han kommer hjem, er de ferdig montert. Jeg er synes det er morsomt å sette sammen flatpakkede møbler, jeg (ja, jeg er sær;-) Og det er som regel veldig enkelt, dersom man er systematisk (sorterer rett antall skruer, plugger, beslag og muttere pent i hver sine bunker etc) Haha, sånn gjør faktisk vi det også. ;o) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg synes det er moro jeg da :-) Så her er det mor i huset som skrur, godt hjulpet av ungene, + gubben når det er noe tungt som må flyttes eller løftes. Jeg liker tilogmed å lese bruksanvisninger jeg (kjempesær, ja) Det er bare å ta det sakte og pent og ikke gjøre noe irreversibelt uten at man er _helt__ sikker på at det er riktig. Jeg synes også det er gøy, når jeg gjør det alene. Morro å få til ting selv og jeg får til det meste! Men vi kan ikke gjøre mye sånt sammen.. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Vi pleier å samarbeide om det, etter han har innsett at jeg er smartere enn han på akkurat det der. Jeg leser bruksanvisning og finner riktig deler, sier hvordan det skal gjøres, og han skrur, løfter og mekker. Men han skrudde sammen et tvbord her om dagen han og, helt alene, og det gikk ganske bra egentlig. Får et helt kjøkken - flatpakket om noen uker, håper det går bra. Hehe.. lykke til med kjøkkenet 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Har du hørt "Flatpakka" med Salhus Vinskvetten? Den er kostelig :-D Nei.. men jeg kan tenke meg åssen den er egentlig 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Vi hadde det ganske artig med å samarbeide om å skru sammen et par flatpakka møbler vi kjøpte i vinter. Alt blir morsommere når man er to om det! ) Er ikke heeelt enig i det 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 JEg holder meg langt unna, men server øl! Det hjelper litt... Hehe, takk for tips!! Ja, det burde funke bra! 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Hos oss gjøres dette enkelt: Min kjære bære flatpakkene til stedet de skal monteres (sånn omtrent), og passer på å gjøre det når han skal vekk en kveld eller to. Når han kommer hjem, er de ferdig montert. Jeg er synes det er morsomt å sette sammen flatpakkede møbler, jeg (ja, jeg er sær;-) Og det er som regel veldig enkelt, dersom man er systematisk (sorterer rett antall skruer, plugger, beslag og muttere pent i hver sine bunker etc) Det var jo en fin ordning! 0 Siter
mosj Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 For å bevare husfreden har vi begynt å betale ekstra for å få møblene ferdig montert.. Vi har funnet ut at det er en god investering for par-forholdet.. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 For å bevare husfreden har vi begynt å betale ekstra for å få møblene ferdig montert.. Vi har funnet ut at det er en god investering for par-forholdet.. Hehe, det har jeg god forståelse for! Jeg kommer til å foreslå det tror jeg hvis det blir snakk om store og kopliserte møbler. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg hater flatpakker, og har fjorten tommeltotter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.