Gå til innhold

Sette-sammen-flatpakke-møbler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan skru de sammen, eller sambo. Noen ganger samarbeider vi, men det fungerer nok best med separate oppgaver :P

Ellers har vi et fint vennepar i nærheten som jeg henter ved behov, de er utrolig engasjerte i sammenskruingen av møbler og lignende. Småkrangler hele veien, men får det gjort :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri opplevd problemer med flatpakkede møbler enten det er jeg, han eller begge sammen som monterer. Følger man bare bruksanvisningen så er det jo fort gjort.

Og skulle bruksanvisningen være dårlig så vet man jo likevel omtrent hvordan resultatet skal bli og jobber ut fra det. Man vet jo tross alt om det er et bord eller et skap man skal ende opp med. ;-)

Skrevet

Har aldri opplevd problemer med flatpakkede møbler enten det er jeg, han eller begge sammen som monterer. Følger man bare bruksanvisningen så er det jo fort gjort.

Og skulle bruksanvisningen være dårlig så vet man jo likevel omtrent hvordan resultatet skal bli og jobber ut fra det. Man vet jo tross alt om det er et bord eller et skap man skal ende opp med. ;-)

Da har du ikke satt sammen et Skeidar TV-bord!!

Skrevet

JEg holder meg langt unna, men server øl! Det hjelper litt...

Trultemor. FØLG MED HER!!! Hett tips!!!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Samboeren min satte sammen et tv-bord uten å mukke. Så det så! :Þ

hare1365380455
Skrevet

Han vil ikke lese bruksanvisningen en gang...:)

Skrevet

Jeg synes det er kjempegøy å sette sammen møbler! Satte sammen tv-benken/sjenken min fra Ikea selv forleden dag, var litt arbeidssomt, men kjempemoro! :o)

Har hatt flere Ikea-ting og det har aldri vært noen som helst problemer med å sette dem sammen.

Skrevet

Det er så greit med det, selvsagt er det jeg som gjør det. (Det kan jo selvsagt ha med å gjøre at jeg er singel, da..)

Skrevet

Er jo ikke så fryktelig mange deler i et tv-bord da, så tror neppe det hadde bydd på noen problemer.

Gjest Violsa
Skrevet

hehe..

Jeg har montert alle møblene mine selv. Sånn flatpakke opplegg. Problemet kom når jeg skulle flytte da. Da kom det masse store sterke gutter og de skulle bære det ut.

Nesten alt raste fra hverandre når de skulle bære det ut . hehe..så aldri i verden om jeg gjør det der selv.

forøvrig er det utrolig frustrerende. så du får ha tålmodighet med mannen din

Skrevet

Er jo ikke så fryktelig mange deler i et tv-bord da, så tror neppe det hadde bydd på noen problemer.

Det varierer helt sikkert fra tv bord til tvbord. Dette er et stooort tvbord, men flust med hyller, cdrack osv. Probbet var ikke størrelsen. Probbet var en litt merkelig måte den skulle bygges på.

Alt skulle settes opp på en bunnplate, for så å sette topp plata oppå alt sammen. Og ingenting sto av seg selv. Trengte en arme for å holde alt sammen. Eller hyssing da som jeg brukte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...