Gjest Anonym nå altså Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg har nå fått meg en egen side på en nettplass og mailer med et par menn, men jeg er rimelig skeptisk til dette. Er det noen som har erfaringer? 0 Siter
Reg@l Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jepp, det er farlig. Man kan riskikere å bli gift. 0 Siter
Gjest Anonym nå altså Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jepp, det er farlig. Man kan riskikere å bli gift. Ja, det også. Men det finnes sikkert psykoer på nettet også:-O 0 Siter
NeaNoor Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Ja, det også. Men det finnes sikkert psykoer på nettet også:-O Selvsagt, som alle andre plasser. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg møtte samboeren min over nettet. Det er ikke flere gale på internett enn ellers i verden, "alle" er jo online nå. Om du skal møte de, bare pass på å gjør det på et offentlig sted og bli kjent i virkeligheten 0 Siter
Lucretia Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 mine tre eks'er, pluss min nåværende darling, har jeg alle møtt på internett Pluss over halvparten av vennene mine! Selv liker jeg ikke flørting med fremmede på nett, og blind dates og sånn. De fleste jeg har truffet (iallefall de seneste 6-7 årene) har jeg møtt f.eks. på fest eller på byen sammen med andre folk. Og mange har jeg bare møtt tilfeldig, kjent igjen fra bilder og/eller at vi har felles kjente, noe som ofte er tilfelle da de jeg bruker å preike med på nettet ofte hører til samme miljø, går på de samme utestedene/konsertene/arrangementene etc som jeg gjør! 0 Siter
keinstein Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Det er like mange gærninger på nettet som det er andre steder. 0 Siter
Gjest Anonym nå altså Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Det er like mange gærninger på nettet som det er andre steder. Jo, men det er vel mange gærninger som liker å tro dem er glimrende, og så forherliger seg selv med et kjempefint bilde og glitrende beskrivelser av seg selv på nettet! 0 Siter
keinstein Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jo, men det er vel mange gærninger som liker å tro dem er glimrende, og så forherliger seg selv med et kjempefint bilde og glitrende beskrivelser av seg selv på nettet! Jeg er mer imponert over jenter fra Senegal, som er 23 år og søker etter norske menn mellom 15 og 75 år. 0 Siter
cec5 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Å jada. Traff min kjære på nettet. Nå har vi vært sammen 4 år og har fått to små. Hopp i det!:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.