Gjest Calóni Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg har fått noe eksemaktig utslett foran, på en måte litt nedenfor BH'en. Vet ikke riktig hva det kan komme av, men det må antagelig være at BH'en kan gli ned der feks under en treningsøkt og jeg blir svett og det dermed blir irritasjon. Jeg har hatt det i ukesvis, og tenkte det ville gå over av seg selv, men det blir bare verre. Er det noen som har tips til noe jeg kan smøre med? Det er først nå de siste dagene at det har begynt å klø litt. Jeg takler ikke å gå uten BH på dagtid, så det er ikke aktuelt. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 kanskje sopp? Det kan komme på mange rare steder. Jeg har hatt det på puppen og smurt med noe som heter Aploar (reseptbelagt) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 kanskje sopp? Det kan komme på mange rare steder. Jeg har hatt det på puppen og smurt med noe som heter Aploar (reseptbelagt) Uh..sopp? Pokker...jeg håpet at noen skulle komme med tips om en god fuktighetskrem eller annet "enkelt". Tror jeg drøyer litt til før jeg oppsøker lege, ja...Canesten, da? Det er jo mot sopp, men det er kanskje bare underlivssopp? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Bruk hydrokortison-krem. Reseptfritt på apotek. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Uh..sopp? Pokker...jeg håpet at noen skulle komme med tips om en god fuktighetskrem eller annet "enkelt". Tror jeg drøyer litt til før jeg oppsøker lege, ja...Canesten, da? Det er jo mot sopp, men det er kanskje bare underlivssopp? Jeg prøvde det, men det hjalp ikke på meg. Prøvde t.o.m. kortisonkrem + en sånn soppsalve for andre steder enn underliv. Hvis ikke kremer og reseptfrie salver hjelper er det nok ingen vei utenom, det klør jo så vanvittig! jeg har hatt det 2 ganger, for 8 år siden, og nå nylig. Aner ikke hva det kommer av... 0 Siter
Gjest Marres Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Uh..sopp? Pokker...jeg håpet at noen skulle komme med tips om en god fuktighetskrem eller annet "enkelt". Tror jeg drøyer litt til før jeg oppsøker lege, ja...Canesten, da? Det er jo mot sopp, men det er kanskje bare underlivssopp? Neida, canesten er for fotsopp også, men da "canesten-for fotsopp", selvfølgelig Hva med å prøve bare en skikkelig fet fuktishetskrem både før og etter trening. Hvis det kun er gnissing mot hud det er snakk om er det større sannsynllighet for at det kun er irritasjon. Soppen kommer vel ikke så fort...? Et annet alt er jo treningstopper med tykk strikk, så slipper du den snissingen fra den harde bh'n. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Neida, canesten er for fotsopp også, men da "canesten-for fotsopp", selvfølgelig Hva med å prøve bare en skikkelig fet fuktishetskrem både før og etter trening. Hvis det kun er gnissing mot hud det er snakk om er det større sannsynllighet for at det kun er irritasjon. Soppen kommer vel ikke så fort...? Et annet alt er jo treningstopper med tykk strikk, så slipper du den snissingen fra den harde bh'n. Som sagt har jeg jo hatt det i flere uker (kanskje 3 mnd eller noe sånt?), men det er først nå i det siste det har blitt større, og begynt å klø/svi. Jeg får hamstre litt forskjellige salver på apoteket i morgen, tenker jeg Kanskje jeg kan flashe puppene mine foran apotekdama/mannen, og spørre hva de mener? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg prøvde det, men det hjalp ikke på meg. Prøvde t.o.m. kortisonkrem + en sånn soppsalve for andre steder enn underliv. Hvis ikke kremer og reseptfrie salver hjelper er det nok ingen vei utenom, det klør jo så vanvittig! jeg har hatt det 2 ganger, for 8 år siden, og nå nylig. Aner ikke hva det kommer av... Det klør jo dobbelt så mye etter å ha lest innleggene dine, da! *kjefte* Men som jeg sa til Marres, så får jeg vel prøve å hamstre litt av hvert reseptfritt i morgen. Legetime har jeg uansett i slutten av juli, så det får vente til da. Synes ikke jeg har gjort annet enn å dra til legen i det siste 0 Siter
Gjest Marres Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Som sagt har jeg jo hatt det i flere uker (kanskje 3 mnd eller noe sånt?), men det er først nå i det siste det har blitt større, og begynt å klø/svi. Jeg får hamstre litt forskjellige salver på apoteket i morgen, tenker jeg Kanskje jeg kan flashe puppene mine foran apotekdama/mannen, og spørre hva de mener? Det setter de garantert pris på Apotekfolka her liker hvertfall veldig godt å spre over HELE apoteket om hvordan min prevensjonsmidler skal brukes når jeg henter dem, så et par pupper blir vel kremen på kaka 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Det setter de garantert pris på Apotekfolka her liker hvertfall veldig godt å spre over HELE apoteket om hvordan min prevensjonsmidler skal brukes når jeg henter dem, så et par pupper blir vel kremen på kaka *flire* Er ikke alltid de har vett til å være like diskret, nei Jeg slet sånn med søvnen for et par uker siden, og fikk resept på sovemedisin av legen. Apotekdamen setter i gang og okke seg fordi det er synd på alle oss unge som sliter med søvnen allerede og blablabla. Heldigvis var det ingen andre på apoteket akkurat da Men dama var veldig hyggelig hun altså, og jeg pratet litt med henne, men jeg ville neppe satt pris på det om køen bak meg vokste 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Uh..sopp? Pokker...jeg håpet at noen skulle komme med tips om en god fuktighetskrem eller annet "enkelt". Tror jeg drøyer litt til før jeg oppsøker lege, ja...Canesten, da? Det er jo mot sopp, men det er kanskje bare underlivssopp? Tror det finnes noe canesten mot slik sopp (som jeg tipper det er). 0 Siter
Gjest lilleballerina Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Det klør jo dobbelt så mye etter å ha lest innleggene dine, da! *kjefte* Men som jeg sa til Marres, så får jeg vel prøve å hamstre litt av hvert reseptfritt i morgen. Legetime har jeg uansett i slutten av juli, så det får vente til da. Synes ikke jeg har gjort annet enn å dra til legen i det siste Prøv å strø på litt talkum-pudder før du trener osv. Holder fuktighet borte 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg tror kanskje det finnes et canestenpudder du kan ha på, og så kan du legge lommetørklær mellom brystene/huden så det ikke er hud mot hud. Og vær uten bh hjemme. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Nå har jeg fått flere tips det kan være verdt å prøve ut før jeg ev. må krype til korset (altså fastlegen) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.