hare1365380455 Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1151355751' post='3184208] Dette er kanskje ikke helt det du er ute etter, men når jeg leser så "koser" jeg på leppene med naglene eller fingertuppene. Gjør det automatisk :/ Jeg sitter gjerne med hånden foran munnen. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 *gå forbi Angelica og "miste" lommetørkleet* *Kose litt med håret til DP* 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg sitter gjerne med hånden foran munnen. Det gjør en kompis av meg og.. Jeg synes han er så søt når han gjør det! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg bare _må_ lukte på ting til stadighet. Hvis jeg har tatt på noe uvanlig så lukter jeg gjerne på hånda etterpå, det er nærmest en refleks. Vet ikke hvorfor og mannen min flirer av meg hver gang han ser at jeg gjør det. (Noe som ikke er ofte, for jeg er veldig diskret.) 0 Siter
DarkPink Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1151356482' post='3184245] *Kose litt med håret til DP* =D 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg bare _må_ lukte på ting til stadighet. Hvis jeg har tatt på noe uvanlig så lukter jeg gjerne på hånda etterpå, det er nærmest en refleks. Vet ikke hvorfor og mannen min flirer av meg hver gang han ser at jeg gjør det. (Noe som ikke er ofte, for jeg er veldig diskret.) Jeg også!! Jeg er en lukter! I tillegg til å lukte på mye rart, og på hendene mine etter å ha tatt på en ting (kanskje spesielt hunder) så må jeg lukte på overleppa mi etter å ha spist forskjellige ting. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg også!! Jeg er en lukter! I tillegg til å lukte på mye rart, og på hendene mine etter å ha tatt på en ting (kanskje spesielt hunder) så må jeg lukte på overleppa mi etter å ha spist forskjellige ting. Hvordan klarer du å lukte på overleppa? He he.. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 HUSKER du ene fobien min fra for lenge siden? Hmmm, nei? 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1151356736' post='3184255] Hvordan klarer du å lukte på overleppa? He he.. Bretter den oppover mot nesa. Klarer ikke du det? Lager sånn trutmunn da. Sjelden jeg går med leppomade/leppestift for å si det sånn, da får jeg det på nesa. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg bare _må_ lukte på ting til stadighet. Hvis jeg har tatt på noe uvanlig så lukter jeg gjerne på hånda etterpå, det er nærmest en refleks. Vet ikke hvorfor og mannen min flirer av meg hver gang han ser at jeg gjør det. (Noe som ikke er ofte, for jeg er veldig diskret.) Og jeg ble faktisk obs på akkurat nå at jeg sitter og lukter på fingetuppene mine nesten hele tiden. 0 Siter
DarkPink Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Hmmm, nei? Ah. For jeg freaker totalt ut av løse hårstrå som blir holdt opp mellom to fingre, eller som ligger på/ved mat. Morsomt at du skulle komme med en sånn kommentar til meg =) 0 Siter
DarkPink Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Bretter den oppover mot nesa. Klarer ikke du det? Lager sånn trutmunn da. Sjelden jeg går med leppomade/leppestift for å si det sånn, da får jeg det på nesa. HAHAHA. Når du beskrev det så fikk jeg til å "brette den opp". Går du rundt sånn, og _lukter_ på den?? *fliresegihjæl* 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Bretter den oppover mot nesa. Klarer ikke du det? Lager sånn trutmunn da. Sjelden jeg går med leppomade/leppestift for å si det sånn, da får jeg det på nesa. *Prøve* Jeg tror jeg klarer det, men føler meg ganske mongo! He he 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 HAHAHA. Når du beskrev det så fikk jeg til å "brette den opp". Går du rundt sånn, og _lukter_ på den?? *fliresegihjæl* hehe.. ja, en uvane jeg har hatt i maaaaange år. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1151357092' post='3184270] *Prøve* Jeg tror jeg klarer det, men føler meg ganske mongo! He he Du blir vant til det Til slutt er det HELT naturlig! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Du blir vant til det Til slutt er det HELT naturlig! He he he.. Du er så morsom! Håper jeg får møte deg i RL en gang! 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Er ikke nykker. Men jeg har etterhvert fått med meg at jeg har en tendens til å gjenta ting. Fortelle samme historiene om og om igjen til samme person. Selv om jeg sa det for bare noen dager siden.. 0 Siter
Gjest kaffepiken (som er veldig anonym i dag) Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg også!! Jeg er en lukter! I tillegg til å lukte på mye rart, og på hendene mine etter å ha tatt på en ting (kanskje spesielt hunder) så må jeg lukte på overleppa mi etter å ha spist forskjellige ting. *Ler* Og så overleppa da?? Det er viktig for oss luktere å holde rede på luktene rundt oss. Det ble forresten verre da jeg var gravid. På et tidspunkt satt jeg med en varmeflaske av gummi i den ene hånden og en skinnveske i den andre hånden og luktet i vei. Er glad ingen så meg da.. ;o) Måtte også ta noen turer ned i kjelleren for å snuse inn fuktig kjellerlukt. 0 Siter
Alana Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1151357092' post='3184270] *Prøve* Jeg tror jeg klarer det, men føler meg ganske mongo! He he Jeg klarer det ikke, men mitt forsøk ser neppe bedre ut ;-) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 *Ler* Og så overleppa da?? Det er viktig for oss luktere å holde rede på luktene rundt oss. Det ble forresten verre da jeg var gravid. På et tidspunkt satt jeg med en varmeflaske av gummi i den ene hånden og en skinnveske i den andre hånden og luktet i vei. Er glad ingen så meg da.. ;o) Måtte også ta noen turer ned i kjelleren for å snuse inn fuktig kjellerlukt. Hehe. Jeg er ikke en som oppsøker lukter, jeg er mer en sånn en som må ha alle lukter rundt meg under kontroll. Spesielt de på hender og overleppe. Også hår, lukter en del på håret mitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.