Gå til innhold

Har dere noen rare nykker?

Anbefalte innlegg

Angelica :o)
Skrevet

Jeg klarer det ikke, men mitt forsøk ser neppe bedre ut ;-)

Nå vet vi hva vi skal gjøre på et evt. dol-treff!! *LOL*

Videoannonse
Annonse
  • Svar 155
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

19

• Angelica :o)

14

• cecily

9

• NeaNoor

6

Skrevet

hehe.. ja, en uvane jeg har hatt i maaaaange år.

Jeg mener jeg hadde den uvanen før, men nå har jeg holdt opp. Kanskje jeg burde begynne igjen? :-)

Gjest trultemor26
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151357501' post='3184288]

Nå vet vi hva vi skal gjøre på et evt. dol-treff!! *LOL*

*lol*

Gjest trultemor26
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151357222' post='3184273]

He he he.. Du er så morsom! Håper jeg får møte deg i RL en gang! ;)

:)

Skrevet

Ah. For jeg freaker totalt ut av løse hårstrå som blir holdt opp mellom to fingre, eller som ligger på/ved mat.

Morsomt at du skulle komme med en sånn kommentar til meg =)

Hehe, morsomt. Jeg har ingen hårfobier. Ikke at jeg setter pris på å finne hår i maten, men. ;)

Fant engang et sort, krøllete, kort hår i maten på en "restaurant". Søte Samuel..

Skrevet

Når jeg legger på plass rene klær må jeg alltid legge mine egne først, så eldtemann sine og til slutt minstens, det hender jeg gjør det i feil rekkefølge og gjerne går inn på minsten sitt rom først, kommer på det i det jeg skal legge dem i skapet og da bærer jeg de ut igjen og tar mine først........

Aner ikke hvorfor jeg gjør det, har alltid gjort det.....sikkert litt smågal.....hehe....

Skrevet

Hehe, morsomt. Jeg har ingen hårfobier. Ikke at jeg setter pris på å finne hår i maten, men. ;)

Fant engang et sort, krøllete, kort hår i maten på en "restaurant". Søte Samuel..

ÆÆÆSJ, ikke bare har de klødd seg i hodet, men de har onanert i maten din også =(

Skrevet

Er det en "vane" eller en "nykke"? Heh-heh...det hender jeg gjør med kattene mine, for å erte dem :-)

".............................................."

Skrevet

Er det en "vane" eller en "nykke"? Heh-heh...det hender jeg gjør med kattene mine, for å erte dem :-)

Hei Prozak =)

Gjest trultemor26
Skrevet

Gjør med kattene? Voff voff!

Skrevet

Hehe. Jeg er ikke en som oppsøker lukter, jeg er mer en sånn en som må ha alle lukter rundt meg under kontroll. Spesielt de på hender og overleppe. Også hår, lukter en del på håret mitt.

Jeg oppsøker ikke lukter jeg heller, bortsett fra i gravid tilstand.. ;o)

Egentlig er jeg ikke så glad i ting som lukter, så jeg er forsiktig med parfyme og sånt. Det er kanskje fordi jeg blir distrahert av å kjenne lukten på meg selv hele tiden.

Liker best parfyme på andre, og jeg lukter faktisk littegrann på andre også i blant.. :o)

Gjest trultemor26
Skrevet

ÆÆÆSJ, ikke bare har de klødd seg i hodet, men de har onanert i maten din også =(

Æsj!!

Skrevet

Hei Prozak =)

Uhm...hei...? :-)

"......................................."

Skrevet

IIIIKKEEEEE! Hadde spist litt før jeg merket det...

Skrevet

Egentlig er jeg ikke så glad i ting som lukter, så jeg er forsiktig med parfyme og sånt. Det er kanskje fordi jeg blir distrahert av å kjenne lukten på meg selv hele tiden.

Liker best parfyme på andre, og jeg lukter faktisk littegrann på andre også i blant.. :o)

Lukte på andre.. usj. Jeg lukter minst mulig jeg faktisk. Jeg synes lukt er negativt ladet.

Men neglelakk, lim, bensin, spylervæske og gjær.. aah. Det er godluktene sine det.

Skrevet

Uhm...hei...? :-)

"......................................."

Avogtil når noen kommer litt senere enn andre og sånn, og det e rnoen jeg er glad i, så kjenner jeg iblant at nå ble jeg gla for at han var her, og så sier jeg hei og smiler =)

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg pleier å måtte lukte på dunsten av folk som går forbi meg.. angrer ofte på det. Men noen lukter jo også godt da!

Jeg liker heller ikke å parfymere meg, men det er etter jeg fikk barn, tenker at det er en uvant lukt for henne, men før parfymerte jeg, og gjør man det hver dag så lukter man det jo ikke lenger.

Skrevet

Lukte på andre.. usj. Jeg lukter minst mulig jeg faktisk. Jeg synes lukt er negativt ladet.

Men neglelakk, lim, bensin, spylervæske og gjær.. aah. Det er godluktene sine det.

Hehe, din sniffer! :o)

Angelica :o)
Skrevet

"Men neglelakk, lim, bensin, spylervæske og gjær.. aah. Det er godluktene sine det."

Høres ut som et nice vorspiel :P

Skrevet

IIIIKKEEEEE! Hadde spist litt før jeg merket det...

Snadder. Åssen mat var det da? Noe erotisk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...