Gå til innhold

Har dere noen rare nykker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151357501' post='3184288]

Nå vet vi hva vi skal gjøre på et evt. dol-treff!! *LOL*

Jeg fant i grunn ut at det ikke kledde meg noe særlig jeg ;-) Men hvis alle driver sånn, så kanskje!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 155
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

19

• Angelica :o)

14

• cecily

9

• NeaNoor

6

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151358229' post='3184323]

"Men neglelakk, lim, bensin, spylervæske og gjær.. aah. Det er godluktene sine det."

Høres ut som et nice vorspiel :P

Haha =)

Angelica :o)
Skrevet

Jeg fant i grunn ut at det ikke kledde meg noe særlig jeg ;-) Men hvis alle driver sånn, så kanskje!

Etter noen flasker vin så ser vi nok heeelt naturlig ut.. Kanskje til og med litt sexy? ;)

Skrevet

Avogtil når noen kommer litt senere enn andre og sånn, og det e rnoen jeg er glad i, så kjenner jeg iblant at nå ble jeg gla for at han var her, og så sier jeg hei og smiler =)

Kommer? Senere?

Men det er jo bra at du blir glad og smiler - ikke meningen å stille spørsmålstegn ved det :-)

"..............................................."

Skrevet

Snadder. Åssen mat var det da? Noe erotisk?

Kinamat. Erotisk? Joda, kineseren bak kassa, som var like bred som han var høy, var skikkelig snaxy.

Gjest trultemor26
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151358344' post='3184328]

Etter noen flasker vin så ser vi nok heeelt naturlig ut.. Kanskje til og med litt sexy? ;)

De som IKKE gjør det vil se rare ut!

Skrevet

Jeg pleier å måtte lukte på dunsten av folk som går forbi meg.. angrer ofte på det. Men noen lukter jo også godt da!

Jeg liker heller ikke å parfymere meg, men det er etter jeg fikk barn, tenker at det er en uvant lukt for henne, men før parfymerte jeg, og gjør man det hver dag så lukter man det jo ikke lenger.

Nå har jeg prøvd å lukte på overleppa og jeg får den ikke opp. Må rett og slett ta i den med fingrene og brette den opp hvis jeg skal få det til.

Skal styre unna den vanen for omgivelsenes skyld tror jeg :o)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151358344' post='3184328]

Joda, etter noen flasker vin så kan det i grunnen hende jeg vrenger trynet i ren refleks ;-)

Gjest trultemor26
Skrevet

Nå har jeg prøvd å lukte på overleppa og jeg får den ikke opp. Må rett og slett ta i den med fingrene og brette den opp hvis jeg skal få det til.

Skal styre unna den vanen for omgivelsenes skyld tror jeg :o)

Gjør det til en skap-vane ;)

Gjest trultemor26
Skrevet

Joda, etter noen flasker vin så kan det i grunnen hende jeg vrenger trynet i ren refleks ;-)

*lol*

Skrevet

Kommer? Senere?

Men det er jo bra at du blir glad og smiler - ikke meningen å stille spørsmålstegn ved det :-)

"..............................................."

Ikke sant?

Nesten så jeg mistenker meg selv for å ha lukta på noen av godluktene mine. Jeg har ikke skravla så fælt her inne noen gang tror jeg. Best jeg går og legger meg nå =p

Skrevet

Ikke sant?

Nesten så jeg mistenker meg selv for å ha lukta på noen av godluktene mine. Jeg har ikke skravla så fælt her inne noen gang tror jeg. Best jeg går og legger meg nå =p

Sikkert smart :-)

"........................................"

Skrevet

Kinamat. Erotisk? Joda, kineseren bak kassa, som var like bred som han var høy, var skikkelig snaxy.

Om MATEN var erotisk. Siden han runka i den. La meg gjette.. hvit nudelsaus?

Skrevet

Jeg må snu dorullene til riktig vei, uansett hvor jeg er.

Grøt skal dessuten spises rundt og rundt.

Skrevet

Uææææk!!

Skrevet

Jeg må snu dorullene til riktig vei, uansett hvor jeg er.

Grøt skal dessuten spises rundt og rundt.

Det der er ikke rare nykker, det er heeelt normal atferd ;o)

Skrevet

Skjønte du mente maten, men jeg syntes HAN oste av erotikk.

Scampi i sursøt saus. Og ikke nevn hva den sausen sannsynligvis besto av.. Awwwww! Natta nå. ;)

Skrevet

Det der er ikke rare nykker, det er heeelt normal atferd ;o)

Der sa du det c",)

Angelica :o)
Skrevet

De som IKKE gjør det vil se rare ut!

Ha ha..AKKURAT! :D

Skrevet

Ja, jeg har en del.

Jeg må lukte på bøker. Bøker har den aller beste lukten i hele verden, spesielt når de er nye.

Når jeg er lei meg, så liker jeg å lukte på kjæresten.

Det meste må spises på en spesiell måte. De tre gangene jeg har vært på McDonald's med sambo, så irriterer det meg enormt at han spiser tilbehøret før han spiser hamburgeren. Det skal gjøres omvendt! Vi begynner nesten å krangle hver gang, for det plager meg sånn. Sjokolader skal spises lagvis om mulig. På gulrøtter spises ytterlaget først. Osv.

Når jeg er trøtt, så stryker jeg på ting (eller mennesker).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...