Alana Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1151357501' post='3184288] Nå vet vi hva vi skal gjøre på et evt. dol-treff!! *LOL* Jeg fant i grunn ut at det ikke kledde meg noe særlig jeg ;-) Men hvis alle driver sånn, så kanskje! 0 Siter
DarkPink Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1151358229' post='3184323] "Men neglelakk, lim, bensin, spylervæske og gjær.. aah. Det er godluktene sine det." Høres ut som et nice vorspiel Haha =) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg fant i grunn ut at det ikke kledde meg noe særlig jeg ;-) Men hvis alle driver sånn, så kanskje! Etter noen flasker vin så ser vi nok heeelt naturlig ut.. Kanskje til og med litt sexy? 0 Siter
Prozak Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Avogtil når noen kommer litt senere enn andre og sånn, og det e rnoen jeg er glad i, så kjenner jeg iblant at nå ble jeg gla for at han var her, og så sier jeg hei og smiler =) Kommer? Senere? Men det er jo bra at du blir glad og smiler - ikke meningen å stille spørsmålstegn ved det :-) "..............................................." 0 Siter
NeaNoor Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Snadder. Åssen mat var det da? Noe erotisk? Kinamat. Erotisk? Joda, kineseren bak kassa, som var like bred som han var høy, var skikkelig snaxy. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1151358344' post='3184328] Etter noen flasker vin så ser vi nok heeelt naturlig ut.. Kanskje til og med litt sexy? De som IKKE gjør det vil se rare ut! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg pleier å måtte lukte på dunsten av folk som går forbi meg.. angrer ofte på det. Men noen lukter jo også godt da! Jeg liker heller ikke å parfymere meg, men det er etter jeg fikk barn, tenker at det er en uvant lukt for henne, men før parfymerte jeg, og gjør man det hver dag så lukter man det jo ikke lenger. Nå har jeg prøvd å lukte på overleppa og jeg får den ikke opp. Må rett og slett ta i den med fingrene og brette den opp hvis jeg skal få det til. Skal styre unna den vanen for omgivelsenes skyld tror jeg ) 0 Siter
Alana Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1151358344' post='3184328] Etter noen flasker vin så ser vi nok heeelt naturlig ut.. Kanskje til og med litt sexy? Joda, etter noen flasker vin så kan det i grunnen hende jeg vrenger trynet i ren refleks ;-) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Nå har jeg prøvd å lukte på overleppa og jeg får den ikke opp. Må rett og slett ta i den med fingrene og brette den opp hvis jeg skal få det til. Skal styre unna den vanen for omgivelsenes skyld tror jeg ) Gjør det til en skap-vane 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Joda, etter noen flasker vin så kan det i grunnen hende jeg vrenger trynet i ren refleks ;-) *lol* 0 Siter
DarkPink Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Kommer? Senere? Men det er jo bra at du blir glad og smiler - ikke meningen å stille spørsmålstegn ved det :-) "..............................................." Ikke sant? Nesten så jeg mistenker meg selv for å ha lukta på noen av godluktene mine. Jeg har ikke skravla så fælt her inne noen gang tror jeg. Best jeg går og legger meg nå =p 0 Siter
Prozak Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Ikke sant? Nesten så jeg mistenker meg selv for å ha lukta på noen av godluktene mine. Jeg har ikke skravla så fælt her inne noen gang tror jeg. Best jeg går og legger meg nå =p Sikkert smart :-) "........................................" 0 Siter
DarkPink Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Kinamat. Erotisk? Joda, kineseren bak kassa, som var like bred som han var høy, var skikkelig snaxy. Om MATEN var erotisk. Siden han runka i den. La meg gjette.. hvit nudelsaus? 0 Siter
cecily Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg må snu dorullene til riktig vei, uansett hvor jeg er. Grøt skal dessuten spises rundt og rundt. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Om MATEN var erotisk. Siden han runka i den. La meg gjette.. hvit nudelsaus? Uææææk!! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg må snu dorullene til riktig vei, uansett hvor jeg er. Grøt skal dessuten spises rundt og rundt. Det der er ikke rare nykker, det er heeelt normal atferd ;o) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Om MATEN var erotisk. Siden han runka i den. La meg gjette.. hvit nudelsaus? Skjønte du mente maten, men jeg syntes HAN oste av erotikk. Scampi i sursøt saus. Og ikke nevn hva den sausen sannsynligvis besto av.. Awwwww! Natta nå. 0 Siter
cecily Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Det der er ikke rare nykker, det er heeelt normal atferd ;o) Der sa du det c",) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 De som IKKE gjør det vil se rare ut! Ha ha..AKKURAT! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Ja, jeg har en del. Jeg må lukte på bøker. Bøker har den aller beste lukten i hele verden, spesielt når de er nye. Når jeg er lei meg, så liker jeg å lukte på kjæresten. Det meste må spises på en spesiell måte. De tre gangene jeg har vært på McDonald's med sambo, så irriterer det meg enormt at han spiser tilbehøret før han spiser hamburgeren. Det skal gjøres omvendt! Vi begynner nesten å krangle hver gang, for det plager meg sånn. Sjokolader skal spises lagvis om mulig. På gulrøtter spises ytterlaget først. Osv. Når jeg er trøtt, så stryker jeg på ting (eller mennesker). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.