Gå til innhold

Har dere noen rare nykker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må pakke matvarene "likeverdig" i hver sin plastpose når jeg handler - jeg blir pottesur om de har sånne hjelpere i butikken til jul etc. som skal pakke posene for hverandre - jeg kjenner det er rett før jeg brøler; "KØDD FOR FAAN IKKE MED VARENE MINE!!!!!!!"

Jeg er nok litt gal på det der.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 155
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

19

• Angelica :o)

14

• cecily

9

• NeaNoor

6

Skrevet

Kom på en ting til - jeg må banke på alt jeg skal se på i butikken - for å kjenne på "godset" - jeg banker - eller tapper med neglene....datra mi blir gal av det - men jeg MÅ vite om det er glass, emalje eller plast etc. hehe

Gjest Aina E
Skrevet

Kom på en ting til - jeg må banke på alt jeg skal se på i butikken - for å kjenne på "godset" - jeg banker - eller tapper med neglene....datra mi blir gal av det - men jeg MÅ vite om det er glass, emalje eller plast etc. hehe

Jeg visste det...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Alle fjernkontrollene mine må peke mot vest. Mobilen og andre duppedingster jeg har på bordet også.

De ser ut som en familie med snegler på vei over fjellet.

Jeg blir også stressa hvis ikke blader og aviser ligger symetrisk med den nedre kortsiden i riktig vinkel - mot vest.

Det samme gjelder cd-plater og dvd-filmer.

Når jeg tenker etter sitter jeg nå også med beina i retning vest.

Det kan være et helvete. Hvis jeg kommer hjem til folk hvor møbla står feil, f.eks. med beinenden mot sør, må jeg omøblere.

Skrevet

Familien til min samboer har slike rare greier for seg, de stikker fingeren i munnen på andre som gjesper (innen den nærmeste familien, da!) samt katta, tupper av hverandre tøfler og knipser på nesa. De er ganske lekne, men samboer tok med seg dette hjemmefra, og etter noen år fikk jeg nok og måtte pelle det verste av ham. ;-)

Men moro å høre at det finnes flere som stikker fingeren i munnen på katta som gjesper :o)

Skrevet

Jeg bare _må_ lukte på ting til stadighet. Hvis jeg har tatt på noe uvanlig så lukter jeg gjerne på hånda etterpå, det er nærmest en refleks. Vet ikke hvorfor og mannen min flirer av meg hver gang han ser at jeg gjør det. (Noe som ikke er ofte, for jeg er veldig diskret.)

Jeg også! :-)

Skrevet

Nå har jeg lest tråden og nå skjønner jeg hvorfor psykologene har mye å gjøre:-)

Skrevet

Familien til min samboer har slike rare greier for seg, de stikker fingeren i munnen på andre som gjesper (innen den nærmeste familien, da!) samt katta, tupper av hverandre tøfler og knipser på nesa. De er ganske lekne, men samboer tok med seg dette hjemmefra, og etter noen år fikk jeg nok og måtte pelle det verste av ham. ;-)

Men moro å høre at det finnes flere som stikker fingeren i munnen på katta som gjesper :o)

Høres veldig uhygenisk ut - jeg slår om noen prøver å stjele min gjesp....)

Skrevet

Jeg fant i grunn ut at det ikke kledde meg noe særlig jeg ;-) Men hvis alle driver sånn, så kanskje!

Det kler ikke meg heller. Måtte prøve foran speilet for å se hvordan jeg tok meg ut:-)

Skrevet

Nå har jeg lest tråden og nå skjønner jeg hvorfor psykologene har mye å gjøre:-)

Enig :)

Skrevet

Ja, jeg har en del.

Jeg må lukte på bøker. Bøker har den aller beste lukten i hele verden, spesielt når de er nye.

Når jeg er lei meg, så liker jeg å lukte på kjæresten.

Det meste må spises på en spesiell måte. De tre gangene jeg har vært på McDonald's med sambo, så irriterer det meg enormt at han spiser tilbehøret før han spiser hamburgeren. Det skal gjøres omvendt! Vi begynner nesten å krangle hver gang, for det plager meg sånn. Sjokolader skal spises lagvis om mulig. På gulrøtter spises ytterlaget først. Osv.

Når jeg er trøtt, så stryker jeg på ting (eller mennesker).

Der der med gulrøttene sier seg selv :)

Skrevet

Jeg teller alt mulig. Det kan væra antall bilder på en vegg, hvor mange bygninger jeg ser fra her jeg sitter nå, antall knapper kollegaen min har må skjorta ...

Ellers så har jeg en nærmest autistisk egenskap: si meg et hvilket som helst ord eller setning, og i løpet av ett sekund kan jeg fortelle hvor mange bokstaver dette ordet eller setningen inneholder.

Skrevet

Jeg føler meg veldig normal når jeg leser denne tråden :)

Gjest togli
Skrevet

Jeg må si denne tråden imponerer meg stort! Jeg føler meg nesten unormalt normal når jeg leser alle rare nykker folk har *ler*

Selv tror jeg ikke jeg har slike, kanskje bortsett fra at jeg er rask til å rette på bilder og duker som henger/ligger skjevt ;-)

Gjest ingen nykker her
Skrevet

Alle fjernkontrollene mine må peke mot vest. Mobilen og andre duppedingster jeg har på bordet også.

De ser ut som en familie med snegler på vei over fjellet.

Jeg blir også stressa hvis ikke blader og aviser ligger symetrisk med den nedre kortsiden i riktig vinkel - mot vest.

Det samme gjelder cd-plater og dvd-filmer.

Når jeg tenker etter sitter jeg nå også med beina i retning vest.

Det kan være et helvete. Hvis jeg kommer hjem til folk hvor møbla står feil, f.eks. med beinenden mot sør, må jeg omøblere.

Regner med dette var tull?

Gjest ingen nykker her
Skrevet

Ja, jeg har en del.

Jeg må lukte på bøker. Bøker har den aller beste lukten i hele verden, spesielt når de er nye.

Når jeg er lei meg, så liker jeg å lukte på kjæresten.

Det meste må spises på en spesiell måte. De tre gangene jeg har vært på McDonald's med sambo, så irriterer det meg enormt at han spiser tilbehøret før han spiser hamburgeren. Det skal gjøres omvendt! Vi begynner nesten å krangle hver gang, for det plager meg sånn. Sjokolader skal spises lagvis om mulig. På gulrøtter spises ytterlaget først. Osv.

Når jeg er trøtt, så stryker jeg på ting (eller mennesker).

Hjelp!

Ufint å la dine nykker gå utover kjæresten da. Han må da få spise hva han vil først!

Skrevet

Liker ikke åpne dører.

Når jeg en sjelden gang spiser pin-up e.l., må sjokoladen spises av først.

Må alltid lese Allers før Norsk Ukeblad.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Regner med dette var tull?

Blodig alvor. Jeg er en populær gjest når folk vil omøblere. Da ringer de bare meg, og bruker etter min ankomst ekstra lang tid på toalettet.

Når de er ferdig er alt klappet og klart.

Gjest ingen nykker her
Skrevet

Har hørt om noen som må sette ting på "riktig" plass i oppvaksmaskinen feks eller får de helt angst. Og det verste tilfellet var noen som måtte ha partall av alle ting. Kastet faktisk glass ol hvis et ble knust, fordi det måtte være partall.. småsykt...

Gjest ingen nykker her
Skrevet

Blodig alvor. Jeg er en populær gjest når folk vil omøblere. Da ringer de bare meg, og bruker etter min ankomst ekstra lang tid på toalettet.

Når de er ferdig er alt klappet og klart.

Har du innebygget kompass da eller? hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...