Hatsumomo Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 - Hvis jeg er alene hjemme må dørene inni huset være åpne. - Jeg sovner alltid med at jeg "koser" med tuppen av dyna mellom fingrene. Det roer meg ned. Jeg vet at det var mitt overgangsobjekt i bhg som liten, som jeg da tar i bruk i voksen alder også. Rart det der. - Siden jeg har litt tvangstanker så må jeg alltid sjekke at jeg har låst dørene 2-3 ganger. - Mannen min liker også å stikke fingeren inn i munnen på kattene når de gjesper. Hmm har sikkert flere, men jeg kommer ikke på noe mer nå. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg teller alt mulig. Det kan væra antall bilder på en vegg, hvor mange bygninger jeg ser fra her jeg sitter nå, antall knapper kollegaen min har må skjorta ... Ellers så har jeg en nærmest autistisk egenskap: si meg et hvilket som helst ord eller setning, og i løpet av ett sekund kan jeg fortelle hvor mange bokstaver dette ordet eller setningen inneholder. Det med tellinga hørtes slitsomt ut.. 0 Siter
cecily Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Liker ikke åpne dører. Når jeg en sjelden gang spiser pin-up e.l., må sjokoladen spises av først. Må alltid lese Allers før Norsk Ukeblad. "Må alltid lese Allers før Norsk Ukeblad." Huff da... 0 Siter
Babette Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 "Må alltid lese Allers før Norsk Ukeblad." Huff da... Og lokalavis før Dagbladet før VG. Den mest lokale først. 0 Siter
cecily Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 "Må alltid lese Allers før Norsk Ukeblad." Huff da... Men leser du virkelig Allers og Norsk Ukeblad? 0 Siter
cecily Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Og lokalavis før Dagbladet før VG. Den mest lokale først. Men leser du virkelig Allers og Norsk Ukeblad? 0 Siter
Babette Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Men leser du virkelig Allers og Norsk Ukeblad? Javisst. Det har jeg gjort så lenge jeg kan huske. Jge synes det er koselig å lese ukeblader. 0 Siter
cecily Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Javisst. Det har jeg gjort så lenge jeg kan huske. Jge synes det er koselig å lese ukeblader. Det er med lidelse i blikket jeg tyr til slike blader på diverse venterom. Men Hjemmet, det er døden. 0 Siter
Babette Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Det er med lidelse i blikket jeg tyr til slike blader på diverse venterom. Men Hjemmet, det er døden. Jeg leser gjerne Hjemmet også. Men Familien får foreløpig være i fred for meg. De derre nye glansede bladene Camille og Eva og ditt og datt er bortkastede penger. Jeg har lest et par av dem hos frisøren, helt sant! Men det er mest reklame og motestoff og pjatt. Ingen virkelighetshistorier. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg liker å ha glass etc i partall, har jeg fem gafler sånn for eks, må jeg jæskla kjapt skaffe en ny eller kaste en..:-o Jeg VET..Det er litt voldsomt. Og alt har hellig, fast plass..Det kan være rotete som fy her, men ting skal IKKE ryddes bort feil...;-) Dessuten er jeg n maninsk leggebarberer..Jeg takler ikke antydning til stubb..Det skal være sykelig smooth, og jeg får oppheng på det om det ikke er det..Venninnene mine ler setg i hjel for at jeg må hjem å barbere en komplett hårløs legg frør vi skal videre ut..;-P All musikk etc, skal være alfabetisert, og jeg svir filteret på sigaretten lett før jeg kan røyke den..Og det betyr ulykke å få fyr fra en annen tent sigg.. I tillegg er jeg blodkonservativ på merker og brands, og kan bli lettere stressa om folk som er i butikken for meg kjøper "feil" merke selv på noe så latterlig som kjøkkensvamper og stålull, og da kan en jo bae tenke seg hvis noen skulle våge å trekke i hus feil shampoo eller noe..:-o Jada, og dette var bare noen..Jeg er stappfull av nykker..Men jeg er klar over at det er nykker da, og ler litt av dem selv. :-) *gal* 0 Siter
cecily Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg leser gjerne Hjemmet også. Men Familien får foreløpig være i fred for meg. De derre nye glansede bladene Camille og Eva og ditt og datt er bortkastede penger. Jeg har lest et par av dem hos frisøren, helt sant! Men det er mest reklame og motestoff og pjatt. Ingen virkelighetshistorier. Jeg mente selvfølgelig Familien. 0 Siter
cecily Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg leser gjerne Hjemmet også. Men Familien får foreløpig være i fred for meg. De derre nye glansede bladene Camille og Eva og ditt og datt er bortkastede penger. Jeg har lest et par av dem hos frisøren, helt sant! Men det er mest reklame og motestoff og pjatt. Ingen virkelighetshistorier. Ingen virkelighetshistorier.... dvs leseren forteller? *hoste bort litt rusk i halsen* Jeg kan kjøpe DetNye, Henne og kk, men som regel syns jeg de er dyre og med lite og ganske platt innhold. Elle var bare redselsfullt. C! og D! eller hva de nå heter gidder jeg ikke kikke på en gang. Tara er vel for halvgamlinger? Har ikke lest det uansett. Blader er fryktelig dyrt. Men Gravid kjøper jeg. 0 Siter
Babette Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Ingen virkelighetshistorier.... dvs leseren forteller? *hoste bort litt rusk i halsen* Jeg kan kjøpe DetNye, Henne og kk, men som regel syns jeg de er dyre og med lite og ganske platt innhold. Elle var bare redselsfullt. C! og D! eller hva de nå heter gidder jeg ikke kikke på en gang. Tara er vel for halvgamlinger? Har ikke lest det uansett. Blader er fryktelig dyrt. Men Gravid kjøper jeg. Det Nye leste jeg fast fram til jeg var rundt 20. KK er kjedelig, synes jeg. Se og hør leser jeg hver uke. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Hvis jeg har fått en hånd våt må den andre våtes også. Etter at jeg har spist så må jeg gni hendene mine sammen (utrolig rart???) Står det "inn" på en dør og "ut" på en annen dør må jeg gå gjennom riktig dør, ellers tror jeg at noe forferdelig kommer til å skje. Jeg kan IKKE gå over komlokker, jeg må gå rundt, ellers kommer jeg til å falle oppi. Og går jeg sammen med noen passer jeg på at de heller ikke går over komlokkene. Dette var det jeg kom på i farten. Pålegg kan ikke spises uten brød. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 jeg kom visst på en til på slutten der 0 Siter
keinstein Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Ikke snakk om brann eller brannfare, da får jeg merkelige innfall. En sveiseflamme starter fluktsymptomer. Jeg har 5 røykvarslere og bytter ut den eldste hvert år. Heldigvis kan jeg forklare hvorfor uten at noen tror jeg er gal. 0 Siter
keinstein Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Hvis jeg har fått en hånd våt må den andre våtes også. Etter at jeg har spist så må jeg gni hendene mine sammen (utrolig rart???) Står det "inn" på en dør og "ut" på en annen dør må jeg gå gjennom riktig dør, ellers tror jeg at noe forferdelig kommer til å skje. Jeg kan IKKE gå over komlokker, jeg må gå rundt, ellers kommer jeg til å falle oppi. Og går jeg sammen med noen passer jeg på at de heller ikke går over komlokkene. Dette var det jeg kom på i farten. Pålegg kan ikke spises uten brød. He-he. Mange har slike tvangshandlinger uten at det betyr noe for noen. 0 Siter
keinstein Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 "Her om dagen så jeg en person som stakk fingeren i munnen på en katt som gjespet. Jeg kommenterte det, fordi dette er noe jeg selv aldri greier å la være." Gjesping er et sterkt sosialt signal hos mennesker og dyr. Det viser at man er avslappet. Prøv å gjespe til en katt eller hund, jeg kan nesten garantere at de også begynner å gjespe, hvis de føler seg trygge. Så det signalet utløser helt sikkert merkverdigheter hos de som ikke er "riktig koblet". Jeg selv vet ikke forskjell på høyre og venstre, når noen sier høyre, så vender jeg mot venstre og omvendt. Helt umulig å gjøre noen med hvis jeg ikke "tar fart og tenker" først. 0 Siter
Goliath Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg lurte en gang på hva som er grunnen til at det er så mange her på DOL (som er et helsenettsted). Etter å ha lest denne tråden så tror jeg at jeg har funnet svaret,....he-he... Og så er jeg usikker på om jeg bør betrakte meg som "normal" eller "unormal", siden jeg ikke kan finne noen spesielle nykker hos meg selv? Men jeg får trøste meg med at jeg sikkert har noen, men uten å være så oppmerksom på det selv:-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Hjelp! Ufint å la dine nykker gå utover kjæresten da. Han må da få spise hva han vil først! Ja, jeg vet jo at det er irrasjonelt. Men det _plager_ meg virkelig :b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.