Sofline Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg må sjekke igjen og igjen at komfyren er slukket når jeg skal noe sted. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Har hørt om noen som må sette ting på "riktig" plass i oppvaksmaskinen feks eller får de helt angst. Og det verste tilfellet var noen som måtte ha partall av alle ting. Kastet faktisk glass ol hvis et ble knust, fordi det måtte være partall.. småsykt... Se på lagunas innlegg 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg må sjekke igjen og igjen at komfyren er slukket når jeg skal noe sted. Hva med etter at du har dratt, må du hjem igjen og sjekke enda en gang? Det har jeg gjort. Jeg er manisk redd for brann hvis jeg skal bort over natta så alt må skrus av. Alt som heter lys og varme og annen elektronikk såklabert. Etter en vinterferie vi var borte var det 13 grader inne når vi kom hjem.. *brr* 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Hvis jeg har fått en hånd våt må den andre våtes også. Etter at jeg har spist så må jeg gni hendene mine sammen (utrolig rart???) Står det "inn" på en dør og "ut" på en annen dør må jeg gå gjennom riktig dør, ellers tror jeg at noe forferdelig kommer til å skje. Jeg kan IKKE gå over komlokker, jeg må gå rundt, ellers kommer jeg til å falle oppi. Og går jeg sammen med noen passer jeg på at de heller ikke går over komlokkene. Dette var det jeg kom på i farten. Pålegg kan ikke spises uten brød. Jeg har også det der med kumlokk, men har innbilt meg at det er fordi det betyr ulykke. Så nå skal du altså gjøre meg redd for å falle oppi også? *sukke tungt* 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg kan jo fortelle om en nykke min kjære har: Når han sitter ved middagsbordet f.eks. så tar han som oftest av en sokk. Litt av gangen! Når han går fra bordet ligger det som oftest en (bare en) sokk på gulvet, eller så har han den ytterst på tærne. Han kan finne på de når han sitter og ser på TV også. Yndlingshistorien til søsteren hans er den gangen han stappet sokken opp i lampa (!) og det begynte å lukte brent.... 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Hva med etter at du har dratt, må du hjem igjen og sjekke enda en gang? Det har jeg gjort. Jeg er manisk redd for brann hvis jeg skal bort over natta så alt må skrus av. Alt som heter lys og varme og annen elektronikk såklabert. Etter en vinterferie vi var borte var det 13 grader inne når vi kom hjem.. *brr* Sånn har jeg det også. Jeg er panisk redd for brann. Jeg lukker med vilje døra inn til badet når vi drar hjemmefra (badet vender inn mot naboleiligheten) for at hvis det begynner å brenne hos naboen, sprer det seg ikke like lett til leiligheten vår. Jeg må også sjekke utallige ganger, har også dratt tilbake. Det har jeg også gjort når det gjelder å låse døra (selv om vi har smekklås). Jeg tror jeg har sjekkemani. Før måtte jeg alltid sjekke fem-ti ganger om jeg hadde husket å pakke ned den spesielle tingen når vi skulle på ferie. Jeg har (delvis) vokst det av meg nå. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Har du innebygget kompass da eller? hehe Nei, det har jeg ikke. Og det er litt dårlig av deg å spøke om det her. Men ja, jeg har alltid full oversikt over hvor sør, vest, nord og øst er, og hvis jeg står stille må nesa alltid peke mot vest. Jeg kan naturligvis gå i andre retninger, uten å gå baklengst eller sidelengst. Men når jeg stopper (og står stille) må nesa peke mot vest. Det er ekstremt viktig, uten at jeg vet hvorfor. Jeg føler bare på meg at det er det. Muligens er det noe religiøst, og jeg har ofte tenkt at jeg er et høyerestående individ. Muligens noe guddommelig - uten å være helt på nivå med sønnen til vår herre. Vel, uansett: Vest er trikset, og så får heller naboene klage så mye de vil over mine parkeringsvaner. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Når jeg skal sove må jeg ligge på magen, hodet mot venstre, høyre arm ned langs siden, og venstre arm bøyd slik at hånda ligger ved siden av ansiktet. Og så må jeg har full pysj, og dyna må helst være over hele meg, men iallfall fra korsryggen og ned. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg begynner i den siste delen av avisen, og blar framover. Men det har jeg sett flere som gjør. Og det hender en sjelden gang at jeg begynner i del 1 på side 1..... 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Når jeg skal sove må jeg ligge på magen, hodet mot venstre, høyre arm ned langs siden, og venstre arm bøyd slik at hånda ligger ved siden av ansiktet. Og så må jeg har full pysj, og dyna må helst være over hele meg, men iallfall fra korsryggen og ned. Og så må alle tannkremtuber, shampoer, dusjsåper, brusflasker og andre gjenstander med etiketter stå "riktig" vei, altså med frontetiketten foran. Måtte gudene forby at en strekkode står fremst! *grøsse* Og så må kontaktlinsen på høyre øye setter på før den venstre. Og venstre øyevipper må få mascara på før høyre 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg må snu dorullene til riktig vei, uansett hvor jeg er. Grøt skal dessuten spises rundt og rundt. Det må være vanskelig om det er på et offentlig toalett og rullen er inni en låst boks... 0 Siter
Klara Q Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg må blåse i glass og kopper jeg skal drikke av. De som kjenner meg, byr meg koppen for at jeg skal kunne blåse før du heller oppi til meg. Når jeg er ute og går sammen med noen jeg føler meg veldig knyttet til (samboer, datter, bikkja *flire*) kan jeg ikke la noe eller noen komme mellom oss; må gå på samme side av stolpen, bommen, en møtende person etc. Ellers blir det ulykke! Og mye, mye mer! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg har også det der med kumlokk, men har innbilt meg at det er fordi det betyr ulykke. Så nå skal du altså gjøre meg redd for å falle oppi også? *sukke tungt* Hehe 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg begynner i den siste delen av avisen, og blar framover. Men det har jeg sett flere som gjør. Og det hender en sjelden gang at jeg begynner i del 1 på side 1..... Det gjør jeg og! He he 0 Siter
Orio Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Når jeg skal sove må jeg ligge på magen, hodet mot venstre, høyre arm ned langs siden, og venstre arm bøyd slik at hånda ligger ved siden av ansiktet. Og så må jeg har full pysj, og dyna må helst være over hele meg, men iallfall fra korsryggen og ned. Det samme gjør jeg, bare med hodet mot høyre etc. Ellers er det umulig å få sove. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Nei, det har jeg ikke. Og det er litt dårlig av deg å spøke om det her. Men ja, jeg har alltid full oversikt over hvor sør, vest, nord og øst er, og hvis jeg står stille må nesa alltid peke mot vest. Jeg kan naturligvis gå i andre retninger, uten å gå baklengst eller sidelengst. Men når jeg stopper (og står stille) må nesa peke mot vest. Det er ekstremt viktig, uten at jeg vet hvorfor. Jeg føler bare på meg at det er det. Muligens er det noe religiøst, og jeg har ofte tenkt at jeg er et høyerestående individ. Muligens noe guddommelig - uten å være helt på nivå med sønnen til vår herre. Vel, uansett: Vest er trikset, og så får heller naboene klage så mye de vil over mine parkeringsvaner. Det er bra du har oversikt over hvor Sør er til enhver tid 0 Siter
Orio Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg må snu dorullene til riktig vei, uansett hvor jeg er. Grøt skal dessuten spises rundt og rundt. Finnes det andre måter å spise grøt på? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Når jeg skal sove må jeg ligge på magen, hodet mot venstre, høyre arm ned langs siden, og venstre arm bøyd slik at hånda ligger ved siden av ansiktet. Og så må jeg har full pysj, og dyna må helst være over hele meg, men iallfall fra korsryggen og ned. Jaggu, man kommer på mye når man først tenker etter! Jeg takler ikke at folk tar meg på halsen. Ikke på knærne heller. Jeg skvetter og slår hendene vekk. Men det er kun den "første" berøring som er vanskelig, iallfall på knærne. Om hånda blir liggende på kneet derimot, så går fobien over 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Det må være vanskelig om det er på et offentlig toalett og rullen er inni en låst boks... Har du aldri lurt på hvorfor enkelte bruker så j** lang tid på offentlige toaletter? Joda, det er cecily som skrur på dorullholderne 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Lukte på andre.. usj. Jeg lukter minst mulig jeg faktisk. Jeg synes lukt er negativt ladet. Men neglelakk, lim, bensin, spylervæske og gjær.. aah. Det er godluktene sine det. Gjær lukter fælt, men de andre er gode! Og sprittusj, seff 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.