hare1365380455 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Har du aldri lurt på hvorfor enkelte bruker så j** lang tid på offentlige toaletter? Joda, det er cecily som skrur på dorullholderne LOL 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg kan ikke komme på noen nykker jeg har,men ei venninne av meg får veldig lyst å trykke på folks tenner hvis de har noen som står litt ut. Mannen min får angst når han ser folk med gule kviser og får lyst å klemme på dem............ja ekkelt. Når min svigerinne ser babyer med bollekinn,så får hun kjempelyst å klype hardt i dem. 0 Siter
cecily Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Har du aldri lurt på hvorfor enkelte bruker så j** lang tid på offentlige toaletter? Joda, det er cecily som skrur på dorullholderne Stemmer på en prikk. Jeg og andre likesinnede. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg kan jo fortelle om en nykke min kjære har: Når han sitter ved middagsbordet f.eks. så tar han som oftest av en sokk. Litt av gangen! Når han går fra bordet ligger det som oftest en (bare en) sokk på gulvet, eller så har han den ytterst på tærne. Han kan finne på de når han sitter og ser på TV også. Yndlingshistorien til søsteren hans er den gangen han stappet sokken opp i lampa (!) og det begynte å lukte brent.... Tar av seg sokken når han spiser?? Det var dagens :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Det er bra du har oversikt over hvor Sør er til enhver tid Samme tenkte jeg ;-) Har nemlig lurt litt på det, bra han er under oppsyn da hvertfall. 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Tar av seg sokken når han spiser?? Det var dagens :-) Og så den med lampa da... :-) Han ler av det hver gang jeg nevner det, men jeg tror faktisk ikke selv han legger merke til det at sokken "glir" av når vi sitter og spiser. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Og så den med lampa da... :-) Han ler av det hver gang jeg nevner det, men jeg tror faktisk ikke selv han legger merke til det at sokken "glir" av når vi sitter og spiser. Kanskje det er sånn kose-greie, noen må liksom pille med noe når de koser seg veldig.... Så det er sikkert et kompliment til kokken :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Kanskje det er sånn kose-greie, noen må liksom pille med noe når de koser seg veldig.... Så det er sikkert et kompliment til kokken :-) Kanskje. Jeg får legge merke til om han gjør det oftere når jeg lager mat enn når han lager maten. :-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Gjær lukter fælt, men de andre er gode! Og sprittusj, seff At jeg kunne glemme sprittusj! 0 Siter
DarkPink Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Når jeg skal sove må jeg ligge på magen, hodet mot venstre, høyre arm ned langs siden, og venstre arm bøyd slik at hånda ligger ved siden av ansiktet. Og så må jeg har full pysj, og dyna må helst være over hele meg, men iallfall fra korsryggen og ned. sånn sover jeg også! men jeg må ha venstre fot bøyd også, og sove naken 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 sånn sover jeg også! men jeg må ha venstre fot bøyd også, og sove naken For å presisere, så er det slik jeg må -sovne-. Når søvnen har meldt ankomst, da kan jeg tydeligvis ligge i de merkeligste stillinger. Jeg har til og med ramlet ut av senga, men det er flere mnd siden sist I morges våknet jeg med dyna opp ned (det er åpning i bunnen av dynetrekket), og det hender stadig at både dyne og pute ramler på gulvet samt at jeg har skrubbsår eller kloremerker her og der. Søsteren min hadde en tendens til å våkne inni dynetrekket en periode 0 Siter
DarkPink Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 For å presisere, så er det slik jeg må -sovne-. Når søvnen har meldt ankomst, da kan jeg tydeligvis ligge i de merkeligste stillinger. Jeg har til og med ramlet ut av senga, men det er flere mnd siden sist I morges våknet jeg med dyna opp ned (det er åpning i bunnen av dynetrekket), og det hender stadig at både dyne og pute ramler på gulvet samt at jeg har skrubbsår eller kloremerker her og der. Søsteren min hadde en tendens til å våkne inni dynetrekket en periode Haha. Ja, det er når man sovner jeg mener også. Med unntak av om man blir holdt rundt av noen, da kan jeg sovne uansett hvor vondt jeg ligger =) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Og så må alle tannkremtuber, shampoer, dusjsåper, brusflasker og andre gjenstander med etiketter stå "riktig" vei, altså med frontetiketten foran. Måtte gudene forby at en strekkode står fremst! *grøsse* Og så må kontaktlinsen på høyre øye setter på før den venstre. Og venstre øyevipper må få mascara på før høyre Jeg setter også alltid på høyre linse før venstre. Men det er for at jeg ikke skal forbytte høyre og venstre linse, altså en helt prakstisk og rasjonell grunn :-) 0 Siter
Gjest lovisa23 Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Jeg liker å ha glass etc i partall, har jeg fem gafler sånn for eks, må jeg jæskla kjapt skaffe en ny eller kaste en..:-o Jeg VET..Det er litt voldsomt. Og alt har hellig, fast plass..Det kan være rotete som fy her, men ting skal IKKE ryddes bort feil...;-) Dessuten er jeg n maninsk leggebarberer..Jeg takler ikke antydning til stubb..Det skal være sykelig smooth, og jeg får oppheng på det om det ikke er det..Venninnene mine ler setg i hjel for at jeg må hjem å barbere en komplett hårløs legg frør vi skal videre ut..;-P All musikk etc, skal være alfabetisert, og jeg svir filteret på sigaretten lett før jeg kan røyke den..Og det betyr ulykke å få fyr fra en annen tent sigg.. I tillegg er jeg blodkonservativ på merker og brands, og kan bli lettere stressa om folk som er i butikken for meg kjøper "feil" merke selv på noe så latterlig som kjøkkensvamper og stålull, og da kan en jo bae tenke seg hvis noen skulle våge å trekke i hus feil shampoo eller noe..:-o Jada, og dette var bare noen..Jeg er stappfull av nykker..Men jeg er klar over at det er nykker da, og ler litt av dem selv. :-) *gal* Du har ingen samboer skjønner jeg;) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Jeg setter også alltid på høyre linse før venstre. Men det er for at jeg ikke skal forbytte høyre og venstre linse, altså en helt prakstisk og rasjonell grunn :-) Ja, det var vel slik det begynte, med at optikeren sa det til meg. Men nå har blitt så nevrotisk at selv om jeg skulle komme til å få lik styrke på begge øynene, så kommer jeg aldri til å kunne bytte 0 Siter
Altman Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Det med tellinga hørtes slitsomt ut.. Ja, gjett, da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.