Gjest Trenger innspill! Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Har en jobb jeg trives veldig godt med, men jeg har ingen utsikter for å få fast tilsetning der, kun kortvarig engasjenment, med mulighet til forlengelse. Ligger i kortene at jeg får tilbud om en fast stilling - men dette er en noe annerledes jobb, i et annet miljø. Den nye jobben virker også interessant, og lønnsmessig høyere enn det jeg har nå. Arbeidsoppgavene i den nye jobben er imidlertid ikke så interessante for meg som i den gamle jobben. Hva gjør jeg? Har lyst å fortsette i min gamle jobb, men bør vel kanskje hoppe på den andre, ettersom det er en fast stilling. Eller? 0 Siter
Sofline Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Gammel jobb, sier.... Selvsagt ikke hvis du er fullstendig avhengig av inntekten din og ikke kan klare deg på dagpenger. 0 Siter
org Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg ville nok gått for fast stilling. Jeg tror vi mennesker er utrolig tilpasningsdyktig, og at du raskt vil lære deg å trives i den nye, faste jobben. Kanskje er de nye arbeidsoppgavene greie likevel? 0 Siter
Gjest fantastiske frida Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Slik du fremstiller det ville jeg tatt den faste jobben. Du nevner bl.a. at du får høyere lønn. Hvis du føler en uro over at dette blir kjedelig og uutholdelig så blir du i den jobben du er. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg ville nok gått for den faste jobben. Sikrere, og bedre betalt. Men det kommer jo an på livssituasjonen din, og hvor mye du trenger pengene. Hvis du f.eks. har planer om å få barn snart, kan det absolutt være en fordel med fast jobb. 0 Siter
Goliath Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Ville tro at det er helt avhengig av livssituasjonen din ellers.... 0 Siter
cec5 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg ville blitt i vikariatet. Det viktigste (for meg) er å trives på jobben med interessante arbeidsoppgaver. Jobb får man uansett hvis man bare vil ha. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.