meg__123! Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 noen som vet hvor man kan få kjøpt underlag til å ha under laptopen så man kan ha den på fanget?pute aktig.. 0 Siter
sheba Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 jeg sitter med laptopen på fanget støtt og stadig som den er jeg:) hvorfor trenger du pute? 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg har et atlas under, funker utmerket. Gubben bruker guinnes rekordbok. Blir for varmt for meg å ha den rett i fanget. 0 Siter
Prozak Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 jeg sitter med laptopen på fanget støtt og stadig som den er jeg:) hvorfor trenger du pute? Noen laptopper blir steike varme. Jeg har en 3-4 år gammel sak, og innimellom blir den så varm at jeg må bruke ekstern mus fordi jeg brenner meg på fingrene når jeg tar på touch-padden :-) "............................................." 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Det finnes jo sånne puter fylt med isoporkuler, som har et brett sydd/limt fast til toppen. Det må jo være en kjekk dings for deg? Typisk Select/ nytt & nyttiggreie. 0 Siter
sheba Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Noen laptopper blir steike varme. Jeg har en 3-4 år gammel sak, og innimellom blir den så varm at jeg må bruke ekstern mus fordi jeg brenner meg på fingrene når jeg tar på touch-padden :-) "............................................." ok, da så... sparer fyringsutgifter på vinteren da;) hehe praktisk! 0 Siter
Prozak Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 ok, da så... sparer fyringsutgifter på vinteren da;) hehe praktisk! Javisst. Det eneste problemet er at det kun er fanget som blir varmt - resten av kroppen er kald :-) ".............................................." 0 Siter
frk.s Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Javisst. Det eneste problemet er at det kun er fanget som blir varmt - resten av kroppen er kald :-) ".............................................." Oioioi! Varme i herrefang er ikke bra... Pass nå endelig på de små fremtidige, da søte deg! ; ) 0 Siter
Gjest mrsv Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Putebord http://www.hepro.no/index.php?ID=58 Hilsen 0 Siter
Prozak Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Oioioi! Varme i herrefang er ikke bra... Pass nå endelig på de små fremtidige, da søte deg! ; ) Det er helt greit. Jeg har ingen planer om å spre genene mine mer enn jeg har gjort, så de kan godt ta kvelden :-) ".............................................." 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg har et atlas under, funker utmerket. Gubben bruker guinnes rekordbok. Blir for varmt for meg å ha den rett i fanget. Jeg har "Finn Willy" under 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.