Gjest togli Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Vero Moda, PopIn, BikBok, Hennes og Mauritz.... 0 Siter
Sofline Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Vero Moda, en butikk som fører forskjellige billige og dyre merker som bare finnes i byen jeg bor i (så vidt jeg vet), en sjelden gang på BikBok eller H&M. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Hva står forresten U/T for? Uten tekst.. 0 Siter
Gjest grell Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Hva står forresten U/T for? uten tekst...? 0 Siter
kaffepiken Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 H&M, Popin, Risøe, av og til Lindex, Vero Moda, B-Young, Neste Stopp eller andre butikker jeg tilfeldigvis måtte droppe innom. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Vero Moda, en butikk som fører forskjellige billige og dyre merker som bare finnes i byen jeg bor i (så vidt jeg vet), en sjelden gang på BikBok eller H&M. Jeg trodde Vero Moda var en kjede, jeg? Mener da å ha sett den 3-4 steder? 0 Siter
flisa Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Lindex og Ellos for det meste - og litt på H&M (det hørtes døllt ut) 0 Siter
flisa Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg trodde Vero Moda var en kjede, jeg? Mener da å ha sett den 3-4 steder? Det var sikkert ikke Vero Moda men en annnen butikk som hun beskrev - etter komma... 0 Siter
Gjest GA Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Det var sikkert ikke Vero Moda men en annnen butikk som hun beskrev - etter komma... oi! Sorry. Litt trøtt nå på morrakvisten... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Stort sett på Jack and Jones, Carlings eller JC. Sko kjøper jeg på Bianco. 0 Siter
Cinnamona Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 H&M, Vero Moda, Bik Bok og Only - veldig originalt. Det hender også at jeg bestiller klær fra La Redoute for å få tak i noe som ikke alle andre har 0 Siter
Babette Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Alt fra Kamikaze til H&M. Lindex, H&M, Cubus og Kappahl. Med andre ord utelukkende billigkjeder. Inni meg vil jeg være en fattig student hele livet. Uansett hvor mye jeg tjener, suser jeg rett forbi de fine fruebutikkene i Bogstadveien hvis jeg er på de kanter. Det samme i bokhandler: Jeg har strak kurs for hyllene med pocketbøker. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Lindex, H&M, Cubus og Kappahl. Med andre ord utelukkende billigkjeder. Inni meg vil jeg være en fattig student hele livet. Uansett hvor mye jeg tjener, suser jeg rett forbi de fine fruebutikkene i Bogstadveien hvis jeg er på de kanter. Det samme i bokhandler: Jeg har strak kurs for hyllene med pocketbøker. Var dette en melding til meg med tanke på min referanse til Kamikaze? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.