Gå til innhold

hvor kjøper dere klær? U/T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

12

• flisa

4

• laguna1365380434

4

• kaffepiken

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Vero Moda, PopIn, BikBok, Hennes og Mauritz....

Skrevet

Vero Moda, en butikk som fører forskjellige billige og dyre merker som bare finnes i byen jeg bor i (så vidt jeg vet), en sjelden gang på BikBok eller H&M.

Skrevet

Hva står forresten U/T for?

Uten tekst..

Skrevet

H&M, Popin, Risøe, av og til Lindex, Vero Moda, B-Young, Neste Stopp eller andre butikker jeg tilfeldigvis måtte droppe innom.

Skrevet

Vero Moda, en butikk som fører forskjellige billige og dyre merker som bare finnes i byen jeg bor i (så vidt jeg vet), en sjelden gang på BikBok eller H&M.

Jeg trodde Vero Moda var en kjede, jeg? Mener da å ha sett den 3-4 steder?

Skrevet

Lindex og Ellos for det meste - og litt på H&M

(det hørtes døllt ut)

Skrevet

Jeg trodde Vero Moda var en kjede, jeg? Mener da å ha sett den 3-4 steder?

Det var sikkert ikke Vero Moda men en annnen butikk som hun beskrev - etter komma...

Skrevet

Det var sikkert ikke Vero Moda men en annnen butikk som hun beskrev - etter komma...

oi! Sorry.

Litt trøtt nå på morrakvisten...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Stort sett på Jack and Jones, Carlings eller JC.

Sko kjøper jeg på Bianco.

Skrevet

H&M, Vero Moda, Bik Bok og Only - veldig originalt. Det hender også at jeg bestiller klær fra La Redoute for å få tak i noe som ikke alle andre har ;)

Skrevet

Alt fra Kamikaze til H&M.

Lindex, H&M, Cubus og Kappahl. Med andre ord utelukkende billigkjeder. Inni meg vil jeg være en fattig student hele livet.

Uansett hvor mye jeg tjener, suser jeg rett forbi de fine fruebutikkene i Bogstadveien hvis jeg er på de kanter.

Det samme i bokhandler: Jeg har strak kurs for hyllene med pocketbøker.

Gjest Elextra
Skrevet

Lindex, H&M, Cubus og Kappahl. Med andre ord utelukkende billigkjeder. Inni meg vil jeg være en fattig student hele livet.

Uansett hvor mye jeg tjener, suser jeg rett forbi de fine fruebutikkene i Bogstadveien hvis jeg er på de kanter.

Det samme i bokhandler: Jeg har strak kurs for hyllene med pocketbøker.

Var dette en melding til meg med tanke på min referanse til Kamikaze? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...