Gjest fantastiske frida Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 jeg reiser mye, spesielt til USA, og kjøper derfor gjerne klær der. Kjøper en del i H&M og Cubus her i Norge. Kjøper helst billige klær til vanlig, men kan gå i dyre fruebutikker for å kjøpe kjole eller kåpe sånn innimellom. 0 Siter
annegunn Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Next, GAP, M&S og Fat Face. Det er sjelden jeg kjøper klær i Norge... 0 Siter
Babette Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Var dette en melding til meg med tanke på min referanse til Kamikaze? Gud, la jeg den under deg? Det var ikke meningen. 0 Siter
Gjest gulesider Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Vero Moda, en butikk som fører forskjellige billige og dyre merker som bare finnes i byen jeg bor i (så vidt jeg vet), en sjelden gang på BikBok eller H&M. Vero Moda er en kjede som finnes overalt i hele landet. 0 Siter
tonie Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg handler både i Bogstadveien og hos billigkjedene. H&M og Vero Moda har mye jeg liker. Sko handler jeg helst hos Lillevinkel. 0 Siter
Gjest gulesider Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Det var sikkert ikke Vero Moda men en annnen butikk som hun beskrev - etter komma... Ja, det har du nok rett i Men det kunne lett misforstås - kunne ha vært en innskutt bisetning inni der. 0 Siter
flisa Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Ja, det har du nok rett i Men det kunne lett misforstås - kunne ha vært en innskutt bisetning inni der. Ja, det var elendig norsk - hehe *dukker* 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 internet, sportsbutikker, Vero Moda, Lindex, NesteStopp, H&M, Popin, en kjede jeg ikke husker navnet på, etc 0 Siter
cecily Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 90% av klærne mine er fra VeroModa og Only. Undertøy kjøper jeg på Cubus, H&M og Lindex. Kjedelige greier jeg har store planer om å gjøre noe med. 0 Siter
Lucretia Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Mest på H&M. Men går mye og sikler på Bodymap og Bonaparte og sånn, men der er alt så dyrt Ellers er jeg veldig glad i Camden Markets i London, var der nylig og håper på en ny tur snart! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 H&M, Vero Moda, B-Young, JC og buksene på Carlings. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Tja..Mange forskjellige steder..Grunnet økonomi blir det mye H&M og Carlings, med mere "eksusive" innslag fra Bonaparte etc.. Også handler jeg en del på Los lobos også.. Og sørger for å få med meg litt klær når jeg har vært i NY og Boston. Jeg fant forøvrig n jævlig kul kjole på Lene V forleden, tro det eller ei! ;-) :-) 0 Siter
Cumbria Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Popin, Voice of Europe, Match, div. nettsteder, Claire, M&S, Next. 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg trodde Vero Moda var en kjede, jeg? Mener da å ha sett den 3-4 steder? Det er ikke Vero Moda jeg mener kun finne her jeg bor,men en annen butikk. 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Vero Moda er en kjede som finnes overalt i hele landet. Det vet jeg godt. Det er ikke Vero Moda som kun finnes her jeg bor. 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Ja, det var elendig norsk - hehe *dukker* Jasså, klager du over norsken min? *bretter opp ermet* :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 90% av klærne mine er fra VeroModa og Only. Undertøy kjøper jeg på Cubus, H&M og Lindex. Kjedelige greier jeg har store planer om å gjøre noe med. "Kjedelige greier jeg har store planer om å gjøre noe med." Akkurat som meg. Jeg får bare ikke ut finger'n. :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Tja..Mange forskjellige steder..Grunnet økonomi blir det mye H&M og Carlings, med mere "eksusive" innslag fra Bonaparte etc.. Også handler jeg en del på Los lobos også.. Og sørger for å få med meg litt klær når jeg har vært i NY og Boston. Jeg fant forøvrig n jævlig kul kjole på Lene V forleden, tro det eller ei! ;-) :-) Carlings, er det billig det da? 0 Siter
cecily Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 "Kjedelige greier jeg har store planer om å gjøre noe med." Akkurat som meg. Jeg får bare ikke ut finger'n. :-) Akkurat. Må skjerpe meg litt snart og bli litt mer interessert i klær og stæsj. 0 Siter
flisa Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jasså, klager du over norsken min? *bretter opp ermet* :-) *står klar* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.