Gå til innhold

hvor kjøper dere klær? U/T

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Carlings, er det billig det da?

Ja, dyrt er det hvertfall ikke..200 kronerish for T-skjorte.. og bukser må jo gjerne koste en drøy høvding for at jeg skulle ville ha dem. Bukse er ikke en ting man kjøper på H&M, synes jeg..Litt småsnobbing må man kunne tillate seg..;-P

Men..Jeg så et par små, søte pensko forleden..de kostet da altså 3200 kr!! Jeg hadde lyst, til jeg så lappen! Hvem har råd til denslags?!

:-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

12

• flisa

4

• laguna1365380434

4

• kaffepiken

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, dyrt er det hvertfall ikke..200 kronerish for T-skjorte.. og bukser må jo gjerne koste en drøy høvding for at jeg skulle ville ha dem. Bukse er ikke en ting man kjøper på H&M, synes jeg..Litt småsnobbing må man kunne tillate seg..;-P

Men..Jeg så et par små, søte pensko forleden..de kostet da altså 3200 kr!! Jeg hadde lyst, til jeg så lappen! Hvem har råd til denslags?!

Jeg har i hvertfall ikke råd. :-)

Jeg trodde ellers de hadde bare rådyre ting på Carlings jeg, kanskje jeg får ta meg en tur.

Skrevet

Tja..Mange forskjellige steder..Grunnet økonomi blir det mye H&M og Carlings, med mere "eksusive" innslag fra Bonaparte etc.. Også handler jeg en del på Los lobos også.. Og sørger for å få med meg litt klær når jeg har vært i NY og Boston.

Jeg fant forøvrig n jævlig kul kjole på Lene V forleden, tro det eller ei! ;-)

På Lene V? Jøss, de butikkene har jeg gitt opp for lengst. Finner _aldri_ noe der, jeg.

laguna1365380434
Skrevet

På Lene V? Jøss, de butikkene har jeg gitt opp for lengst. Finner _aldri_ noe der, jeg.

Jeg vet..Men jeg fant en pangrød Marylin Monroe kjole, som ikke så Lene V ut i det hele tatt, som jeg har gjort stor suksess på byn med! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har i hvertfall ikke råd. :-)

Jeg trodde ellers de hadde bare rådyre ting på Carlings jeg, kanskje jeg får ta meg en tur.

Gjør det! Salg har de og, om dagen! :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Next, GAP, M&S og Fat Face. Det er sjelden jeg kjøper klær i Norge...

Jeg skal på en ren shoppingtur til London til høsten *gleder meg vilt*

Skrevet

Jeg skal på en ren shoppingtur til London til høsten *gleder meg vilt*

Og jeg skal til Liverpool på søndag :-)

Skrevet

Gjør det! Salg har de og, om dagen! :-)

Jeg skal til en by med Carlings i på torsdag. Tar meg en tur da tenker jeg. :-)

Skrevet

*står klar*

*roper på samboeren*

*samboeren svarer ikke*

Gjest Shira12
Skrevet

Og jeg skal til Liverpool på søndag :-)

Heldiggris! *missunnelig*

Gjest Elextra
Skrevet

Gud, la jeg den under deg? Det var ikke meningen.

Ja, må si jeg ble TEMMELIG sjokkert der! ;p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...