Gjest Burde hatt familie nå Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 At nå går jeg til anskaffelse av en elsker! Og det er ikke tull!! Det jeg lurer på er hvor man skaffer seg elskere? Jeg er ikke en sånn typisk gå-ut-på-byen-ta-med-seg-hjem-osv -dame alts. Kan det være en eller annen i min nærmere omkrets? 0 Siter
tiliti Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 I følge en undersøkelse jeg leste er det mest vanlig å finne seg elskere blant sine venner. 0 Siter
sheba Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 om det er familie du er ute etter skaffer du deg ikke en "elsker";) da finner du en mann som vil det samme som deg... Du finner deg en elsker om du ikke ønsker forpliktelser annet enn god sex og nærhet, finnes sikkert mange der ute av begge deler, men nytter ikke å vente hjemme i sofaen:-) 0 Siter
Gjest rioF Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Du har tydeligvis en PC med Internett, så da er det jo bare fantasien som setter begrensinger. Drøssevis av treff-steder på nettet. 0 Siter
mrxx Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 De er overalt rundt deg. Skulle jeg ha hatt ei elskerinne så hadde jeg funnet meg ei som ikke var i min nærmeste vennekrets. Du har da internett så da er det nok ikke noe problem å få besøk en kveld:-) 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Elskere/elskerinner har jeg lite greie på, menå finne seg en i den nærmeste omkrets hørtes da lite smart ut.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Nær omkrets er nok lite rutinert. Det kan fort bli problemer. Jeg har funnet mine ganske tilfeldig. Tatt en øl eller tre med en eller annen, og så har det utviklet seg. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 To i vår omgangskrets drev og hadde seg. De har kjent hverandre lenge, og alle vi i "gjengen" visste om det, men det var ikke noe samtaletema. Det var innforstått at det var kun fysisk og inntil en fikk seg parnter. For to år siden fikk han seg dame. Og det var helt greit. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 To i vår omgangskrets drev og hadde seg. De har kjent hverandre lenge, og alle vi i "gjengen" visste om det, men det var ikke noe samtaletema. Det var innforstått at det var kun fysisk og inntil en fikk seg parnter. For to år siden fikk han seg dame. Og det var helt greit. Men jeg tror ikke man skal satse på denne varianten. Det har lett for å bli slik at den ene etter en stund ønsker noe mer, og da kan det bli tøft å være i samme venneflokk, særlig hvis den ene får seg annen partner. Da er det lettere med en "fremmed". 0 Siter
flisa Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Men jeg tror ikke man skal satse på denne varianten. Det har lett for å bli slik at den ene etter en stund ønsker noe mer, og da kan det bli tøft å være i samme venneflokk, særlig hvis den ene får seg annen partner. Da er det lettere med en "fremmed". da kan man vel like godt kjøpe seg noe i plast, vel? - man behøver jo ikke preke med den. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Omgangskrets blir fort sladrete og mye intrige..Blir ikke du betatt, blir han, og påfølgende mye dill og slarving og..i det hele tatt..;-) Jeg har prøvd! Og mange jeg kjenner og, men INGEN har fått det bder til å fly helt smertefritt..;-) Finn deg din egen, som vennene dine ikke kjenner. Byen er ingen umulig start. :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Har du planer om å få barn med denne elskeren eller (jmf. nicket ditt)? 0 Siter
Gjest Shipping-elsker Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg har funnet mange både aktuelle og potensielle blant kollegaer.. Men nå jobber jeg jo i en litt større bedrift da, hvor utvalget er ganske stort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.