Gjest den ekte noor Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Kommer i morgen. Har du ringt og spurt? 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Godt å høre at det ikke bare er jeg som ikke har fått dem! Puh!... Måtte dobbelskjekke i dag om at jeg faktisk hadde oppgitt riktig kontonummer, men det står på den siste ligningsattesten at penegen "overføres" til konto, ikke at de "er "overført, så jeg ble beroliget av det. Satser på at de komme i morgen...? 0 Siter
Gjest fregnefjes Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Godt å høre at det ikke bare er jeg som ikke har fått dem! Puh!... Måtte dobbelskjekke i dag om at jeg faktisk hadde oppgitt riktig kontonummer, men det står på den siste ligningsattesten at penegen "overføres" til konto, ikke at de "er "overført, så jeg ble beroliget av det. Satser på at de komme i morgen...? Håper det jeg også.Krysse fingran 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Håper det jeg også.Krysse fingran Ævvå ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.