Gå til innhold

"Anne fra Bjørkely" (DVD med norske undertekster?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo, jeg mener å huske et romantisk bryllup også! Anne gikk på skole for å bli lærer? og giftet seg senere?

*vil se den igjen!*

Ok, giftemålet fikk ikke jeg med meg. Når var det denne serien egentlig gikk på tv tro?

Ja, Anne gikk på skole for å bli lærer, det fikk jeg også med meg. Etter hun var utdannet, så jobbet(?!) hun hos en eldre dame som bodde i et svært hus. Og så mener jeg å huske at en annen gamel dame som også var lærer på denne skolen var ganske ekkel mot henne? (Husker det var en annen mann som ble forelsket i henne og fridde til henne. Var det sønnen til den gamle damen i det store huset, eller var det faren til en av barna som Anne var lærer for? Husker ikke hvem han var, men jeg ser han for meg)!

Jeg tror jeg må kjøpe serien jeg. Er så mange år siden at jeg ikke helt husker slutten på den. (Men jeg husker at jeg satt å gråt da adoptivfaren Mathew (eller hvordan det skrives) døde ute på engen :( *snufs*).

Gjest togli
Skrevet

Ok, giftemålet fikk ikke jeg med meg. Når var det denne serien egentlig gikk på tv tro?

Ja, Anne gikk på skole for å bli lærer, det fikk jeg også med meg. Etter hun var utdannet, så jobbet(?!) hun hos en eldre dame som bodde i et svært hus. Og så mener jeg å huske at en annen gamel dame som også var lærer på denne skolen var ganske ekkel mot henne? (Husker det var en annen mann som ble forelsket i henne og fridde til henne. Var det sønnen til den gamle damen i det store huset, eller var det faren til en av barna som Anne var lærer for? Husker ikke hvem han var, men jeg ser han for meg)!

Jeg tror jeg må kjøpe serien jeg. Er så mange år siden at jeg ikke helt husker slutten på den. (Men jeg husker at jeg satt å gråt da adoptivfaren Mathew (eller hvordan det skrives) døde ute på engen :( *snufs*).

Hele serien er ganske så diffus for meg, så jeg husker egentlig ikke særlig mye av den...men jeg simpelthen elsket den!

Jeg tror faktisk jeg var voksen når jeg så serien sist, så kanskje det er rundt 10 år siden den gikk?

Igår mailet jeg NRK, så får vi se om jeg får svar. Legger det i så fall inn her :-)

Gjest midia
Skrevet

Hele serien er ganske så diffus for meg, så jeg husker egentlig ikke særlig mye av den...men jeg simpelthen elsket den!

Jeg tror faktisk jeg var voksen når jeg så serien sist, så kanskje det er rundt 10 år siden den gikk?

Igår mailet jeg NRK, så får vi se om jeg får svar. Legger det i så fall inn her :-)

Jeg ønsket "da far var på grini" av nrk, fikk mail to dager etterpå om at de ikke hadde noen planer om å sende den.

Gjest togli
Skrevet

Jeg ønsket "da far var på grini" av nrk, fikk mail to dager etterpå om at de ikke hadde noen planer om å sende den.

Den har jeg også mailet om og fikk samme svar som deg :-(

Skrevet

Åh, supert :) Du får lage en stor overskrift når du legger inn svaret du får. (Slik at jeg også får det med meg..hehe :) ).

Tror jeg skal ønske meg den serien på dvd i bursdagsgave. Hvor er det du har sett den til salgs (gjør ikke noe for meg at den ikke er tekstet..) ?

Gjest togli
Skrevet

Akk, mye bedre. Men gid så dyr.

Jepp, men kanskje verdt det ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...