Gjest trultemor26 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Her er det hvertfall ikke en dråpe. Hva gjør jeg? Oppe er det nemo nix, men nede er det såvidt det kommer noe. 0 Siter
Aryane Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Kanskje det har vært vannledningsbrudd et sted? 0 Siter
mrxx Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Kanskje det har vært vannledningsbrudd et sted? Det har alltid vært vann i min spring, litt synd forresten, hadde vært fint med øl eller kanskje en dram:-) 0 Siter
keinstein Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Ble det plustelig slik, er det nok et brudd et sted, er det gradvis blitt slik, er det kanskje avleiringer av grus, kalk, humus eller døde rotter. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Ble det plustelig slik, er det nok et brudd et sted, er det gradvis blitt slik, er det kanskje avleiringer av grus, kalk, humus eller døde rotter. Det var helt fint i går! 0 Siter
keinstein Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Det var helt fint i går! Da må du rapportere inn til kommunen. Du betaler for vannet gjennom kommunalavgiftene, og skal ha det, og du skal ha tilstrekkelig trykk til å få brukt det. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Da må du rapportere inn til kommunen. Du betaler for vannet gjennom kommunalavgiftene, og skal ha det, og du skal ha tilstrekkelig trykk til å få brukt det. Sjekka krana nå og den sa "host host sprut host" og så var vannet tilbake gitt!! Hurra!!!! 0 Siter
keinstein Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Sjekka krana nå og den sa "host host sprut host" og så var vannet tilbake gitt!! Hurra!!!! Ikke drikk det på en stund. Det blir ofte grugg i vannet hvis de har fiksa på noe. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Ikke drikk det på en stund. Det blir ofte grugg i vannet hvis de har fiksa på noe. Ok, skal jeg la det renne litt da eller? 0 Siter
keinstein Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Ok, skal jeg la det renne litt da eller? Ja, og vente til i morra med å drikke eller myse litt i noen liter og lukte på det, elelr koke om nødvendig. Kommunen er pliktig til å varlse ved fare for forgiftning, og det er sjelden farlige greier. Humus er vanlig, dvs litt brunt myrvann. Det er ikke skadelig. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Ja, og vente til i morra med å drikke eller myse litt i noen liter og lukte på det, elelr koke om nødvendig. Kommunen er pliktig til å varlse ved fare for forgiftning, og det er sjelden farlige greier. Humus er vanlig, dvs litt brunt myrvann. Det er ikke skadelig. Jeg kom jo på at jeg faktisk dusja i dag tidlig, og en halvtime etter var vannet borte. Og en times tid etter det igjen så var vannet tilbake igjen. Så det var jo ikke borte så lenge da. 0 Siter
Tonette Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Vi var uten vann i 2 timer søndags morgen. Fryktelig irriterende, men det gikk da greit med oss, det var værre med venninnen min som hadde ei datter med spysjuke. Å skrekk og gru, det må da være det værst tenkelige tidspunkt å være uten vann. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.