laguna1365380434 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg har! :-)..The Raconteurs , Broken boy soldiers..Jeg fikk den anbefalt og tenkte, jo hvorfor ikke og den var jo faktisk veldig bra! :-) Noen andre som har gjort seg noen bra musikk oppdagelser/kjøp i det siste? Bare sånn for være litt nysgjerrig på hva det høres på i de tusen hjem.. (Ikke det at min var så sykt orginal eller noe, men den var overaskende bra) :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Også to ganger da..Det var ikke meningen! :-o 0 Siter
Juneau Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Også to ganger da..Det var ikke meningen! :-o Red Hot Chilipeppers "Stadium Arcadium" er det hotteste her i huset for tiden. Ikke bare i huset forresten - også i bilen og på Ipod'en. Kjempefornøyd med den skiva som du skjønner :-) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Celtic Frost: Monotheist Bestilte den fra play.com for en ukes tid siden. ...men tror nok musikken er litt for heftig for den gjennomsnittlige doler ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.