Gå til innhold

Dette med lukt !

Anbefalte innlegg

Gjest piluttanlei -
Skrevet

Leser i inlegg her under at folk ikke liker skyllemiddel. Jeg bruker skyllemiddel til det meste, men prøver å ikke ha det i mannens klær. Syns ikke at det er så maskulint akkurat med sommerblomstlukt. Noe jeg ikke heller skjønner med Norrmen er LANO , ok greit på unger , men når en stor sterk mann går forbi og lukter lano (og DET lukter)så blir jeg nesten lattermild... Som dere skjønner er jeg ikke infødt i landet, nei...

Tjo og hei

Videoannonse
Annonse
Mary Poppins
Skrevet

Lano lukter generelt bare vondt.

Men skyllemiddel ser jeg ikke noe galt i, jeg liker at klærne mine lukter godt når jeg skal ta de på, da lukter de så rene.

Gjest piluttanlei -
Skrevet

Men skyllemiddel ser jeg ikke noe galt i, jeg liker at klærne mine lukter godt når jeg skal ta de på, da lukter de så rene.

Da er vi veldig enige i det da :-)

Skrevet

Husker jeg engang kjopte sånn x-it...som tar bort vondt lukt uten å lukte...

JUG!!....luktet som bare det den x-iten da.....vet fortsatt ikke hva den luter....men "noe" lukter den...

så det så.....

:-)

Gjest Shira12
Skrevet

Lano lukter fælt, og er lite drøy! Urk!

Men jeg liker konsistensen på det såpeskummet til lano, hvorfor kan ikke ett annet merke lage slikt da...

Skrevet

Jeg syns ikke de lukter rent - men parfyrmert.

Skrevet

Enig i at det ikke er særlig godt med sterk såpelukt.

Men du, vasker du mannen din sin klær for seg selv?

Skrevet

Det finnes jo skyllemiddel uten lukt, en som heter Neutral tror jeg.

Jeg pleier å ha i 50/50 av uparfymert/parfymert skyllemiddel for å få en mild lukt av klærne.

piluttanlei
Skrevet

Enig i at det ikke er særlig godt med sterk såpelukt.

Men du, vasker du mannen din sin klær for seg selv?

Ja , jeg gjør nok ofte det , det blir liksom mine og barnas tøy ihop og så mannens for seg , Det har ikke så mye å gjøre med hvems det er. Det har mere med fargene å gjøre å da blir det liksom automatisk så. Men visst blir det blandet iblandt, spesiellt undertøy og sokker.

Skrevet

Bruker verken skyllemiddel eller Lano.

Lano lukter for sterkt syns jeg.

Og klærne syns jeg blir finere uten skyllemiddel.

:-)

Skrevet

Forresten, det med Lano er jeg så enig i, den lukter ille, og på voksne menn er den bare latterlig :-)

Bruker ikke Lano i det hele tatt.

Skrevet

Ja , jeg gjør nok ofte det , det blir liksom mine og barnas tøy ihop og så mannens for seg , Det har ikke så mye å gjøre med hvems det er. Det har mere med fargene å gjøre å da blir det liksom automatisk så. Men visst blir det blandet iblandt, spesiellt undertøy og sokker.

Ok, da forstår jeg.

Mrs. Wallace
Skrevet

Lano liker jeg ikke på verken voksne eller barn.

Men skyllemiddel er jeg glad i. Synes det lukter skikkelig rent og godt.

Skrevet

Lano er jo reine uskyldigheten sjøl sammenlignet med mitt hatobjekt nr 1: Dove.

Jeg ligger endel på hoteller i løpet av et år, og deriblandt et antall netter på diverse Scandic-hoteller. Der bruker de Dove-såpe i dispensere. Grøss - det lukter Dove i timesvis dersom man vasker hendene med svineriet. Har derfor alltid med meg medbrakt (såpe altså).

Skrevet

Lano lukter fint i min nese. Såpe med diverse fruktlukter er da mye mye verre. Spesielt eple lukter latterlig ille.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Liker heller ikke lukten av lano.

isj.

Skyllemiddel bruker jeg ikke i det hele tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...