Gjest piluttanlei - Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Leser i inlegg her under at folk ikke liker skyllemiddel. Jeg bruker skyllemiddel til det meste, men prøver å ikke ha det i mannens klær. Syns ikke at det er så maskulint akkurat med sommerblomstlukt. Noe jeg ikke heller skjønner med Norrmen er LANO , ok greit på unger , men når en stor sterk mann går forbi og lukter lano (og DET lukter)så blir jeg nesten lattermild... Som dere skjønner er jeg ikke infødt i landet, nei... Tjo og hei 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Lano lukter generelt bare vondt. Men skyllemiddel ser jeg ikke noe galt i, jeg liker at klærne mine lukter godt når jeg skal ta de på, da lukter de så rene. 0 Siter
Gjest piluttanlei - Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Lano lukter generelt bare vondt. Men skyllemiddel ser jeg ikke noe galt i, jeg liker at klærne mine lukter godt når jeg skal ta de på, da lukter de så rene. Da er vi veldig enige i det da :-) 0 Siter
yellow Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Husker jeg engang kjopte sånn x-it...som tar bort vondt lukt uten å lukte... JUG!!....luktet som bare det den x-iten da.....vet fortsatt ikke hva den luter....men "noe" lukter den... så det så..... :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Lano lukter fælt, og er lite drøy! Urk! Men jeg liker konsistensen på det såpeskummet til lano, hvorfor kan ikke ett annet merke lage slikt da... 0 Siter
flisa Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Lano lukter generelt bare vondt. Men skyllemiddel ser jeg ikke noe galt i, jeg liker at klærne mine lukter godt når jeg skal ta de på, da lukter de så rene. Jeg syns ikke de lukter rent - men parfyrmert. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Enig i at det ikke er særlig godt med sterk såpelukt. Men du, vasker du mannen din sin klær for seg selv? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Det finnes jo skyllemiddel uten lukt, en som heter Neutral tror jeg. Jeg pleier å ha i 50/50 av uparfymert/parfymert skyllemiddel for å få en mild lukt av klærne. 0 Siter
piluttanlei Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Enig i at det ikke er særlig godt med sterk såpelukt. Men du, vasker du mannen din sin klær for seg selv? Ja , jeg gjør nok ofte det , det blir liksom mine og barnas tøy ihop og så mannens for seg , Det har ikke så mye å gjøre med hvems det er. Det har mere med fargene å gjøre å da blir det liksom automatisk så. Men visst blir det blandet iblandt, spesiellt undertøy og sokker. 0 Siter
amber sun Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Bruker verken skyllemiddel eller Lano. Lano lukter for sterkt syns jeg. Og klærne syns jeg blir finere uten skyllemiddel. :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Forresten, det med Lano er jeg så enig i, den lukter ille, og på voksne menn er den bare latterlig :-) Bruker ikke Lano i det hele tatt. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Ja , jeg gjør nok ofte det , det blir liksom mine og barnas tøy ihop og så mannens for seg , Det har ikke så mye å gjøre med hvems det er. Det har mere med fargene å gjøre å da blir det liksom automatisk så. Men visst blir det blandet iblandt, spesiellt undertøy og sokker. Ok, da forstår jeg. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Lano liker jeg ikke på verken voksne eller barn. Men skyllemiddel er jeg glad i. Synes det lukter skikkelig rent og godt. 0 Siter
Juneau Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Lano er jo reine uskyldigheten sjøl sammenlignet med mitt hatobjekt nr 1: Dove. Jeg ligger endel på hoteller i løpet av et år, og deriblandt et antall netter på diverse Scandic-hoteller. Der bruker de Dove-såpe i dispensere. Grøss - det lukter Dove i timesvis dersom man vasker hendene med svineriet. Har derfor alltid med meg medbrakt (såpe altså). 0 Siter
cecily Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Lano lukter fint i min nese. Såpe med diverse fruktlukter er da mye mye verre. Spesielt eple lukter latterlig ille. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Liker heller ikke lukten av lano. isj. Skyllemiddel bruker jeg ikke i det hele tatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.