bouenas Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Som den ferskingen jeg er her, lurer jeg litt på dette. Ser de fleste tråder glir unna, mens det noen ganger kan oppstå litt rot om svar legges inn "feil". Altså.., skal en stort sett svare i hovudinnlegget, men om en ønsker å kommentere et svar lenger ned i tråden - svare rett på det..? Huff - var dette helt uforståelig?? 0 Siter
tonie Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Du har forstått det riktig. Du legger svaret under det du vil svare på, enten det er hovedinnlegg eller andres kommentarer:-) 0 Siter
yellow Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Du trykker på det svaret der du vil at ditt svar skal komme under.... See?? :-) 0 Siter
bouenas Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Du trykker på det svaret der du vil at ditt svar skal komme under.... See?? :-) slik som dette..? 0 Siter
bouenas Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Du har forstått det riktig. Du legger svaret under det du vil svare på, enten det er hovedinnlegg eller andres kommentarer:-) ... - og dette...?? 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Ønsker du å svare hovedinnlegget, trykker du på "svar på dette innlegget" under hovedinnlegget. Ønsker du å kommentere et annet svar i tråden, trykker du på samme knapp under det innlegget. 0 Siter
bouenas Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Ønsker du å svare hovedinnlegget, trykker du på "svar på dette innlegget" under hovedinnlegget. Ønsker du å kommentere et annet svar i tråden, trykker du på samme knapp under det innlegget. Ok., trooor jeg skjønte det nå... ;-) Har lurt litt på dette skjønner du! :-) 0 Siter
bouenas Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 ... - og dette...?? Jippi!! :-) Svarer på mitt eget innlegg her - blir det rett da..? 0 Siter
bouenas Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Helt riktig..:-) He he, takk ;-) Begynner å bli kry her :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Ok., trooor jeg skjønte det nå... ;-) Har lurt litt på dette skjønner du! :-) :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Du skal ALLTID svare rett under det svaret du svarer på. Svarer du på, eller kommenterer noe konkret i teksten, er det også en god idé å sitere akkurat det du svarer på. Slik: "Sitat som du svarer på eller kommenterer." Svaret eller kommentaren din. "......................................." 0 Siter
tonie Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 ... - og dette...?? Var til meg, antar jeg?:-) 0 Siter
bouenas Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Du skal ALLTID svare rett under det svaret du svarer på. Svarer du på, eller kommenterer noe konkret i teksten, er det også en god idé å sitere akkurat det du svarer på. Slik: "Sitat som du svarer på eller kommenterer." Svaret eller kommentaren din. "......................................." Ok, måtte tygge litt på den siste delen der - ingen expert på kopiering osv. Men nå sitter ihvertfall det første del - ALLTID svare under det svaret jeg vil svare på :-) 0 Siter
bouenas Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Var til meg, antar jeg?:-) Jepp, var til deg :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Ok, måtte tygge litt på den siste delen der - ingen expert på kopiering osv. Men nå sitter ihvertfall det første del - ALLTID svare under det svaret jeg vil svare på :-) Bra :-) Kopiere tekst for sitering er enkelt: Merk teksten, og trykk Ctrl-C. Lim inn ved å trykke Ctrl-V. Eller du kan høyreklikke og velge Kopier/Copy, og deretter Lim inn/Paste. ".........................................." 0 Siter
bouenas Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Bra :-) Kopiere tekst for sitering er enkelt: Merk teksten, og trykk Ctrl-C. Lim inn ved å trykke Ctrl-V. Eller du kan høyreklikke og velge Kopier/Copy, og deretter Lim inn/Paste. ".........................................." "Eller du kan høyreklikke og velge Kopier/Copy, og deretter Lim inn/Paste." - sånn..? Dyktig??! ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 "Eller du kan høyreklikke og velge Kopier/Copy, og deretter Lim inn/Paste." - sånn..? Dyktig??! ;-) Perfekt. Jeg har ikke annet valg enn å gi deg en solerklar A for den :-) "........................................" 0 Siter
bouenas Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Perfekt. Jeg har ikke annet valg enn å gi deg en solerklar A for den :-) "........................................" Dååhn, så kry!! Thanx ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.