Gå til innhold

forelsket

Gjest vi ikke navn gi meg selv

Anbefalte innlegg

Gjest vi ikke navn gi meg selv
Skrevet

heia alle sammen!

jeg satt her å tenkte at jeg ville skrive litt om min situasjon..det har seg slik at jeg har forelsket meg i en ny gutt, etter et 3 år varig forhold som desverre tok slutt. nå har eg stillt meg selv spørsmålet er dette for tidlig ,bør jeg kansje vente å være alene en periode, eller bør jeg hoppe i det, jeg vet jo at han er svært lysten på dett, og det er jo egentlig jeg også men allr disse dilammene får meg til å holde litt igjen. men SÅ gikk det opp et lys for meg, itsenfor å tenke viss, og hva skjer, og kansje og hjelp så bare vil jeg forsette å treffe denne nye flammen så lenge det gjør meg glad, jeg tror alt for mange torrturerer seg selv med masse sperrer i hodet om hva en bør og ikke bør gjøre. Hvorfor ikke bare gjøre AKKURATT det so mgjør deg glad, å legge seg om kvellen med et smil er herlig! tror det er viktig å glemme alle disse spørsmålene å bare leve å være glad å fornøyd for det som er god ti livet akkuratt der å da isteden for å tenke på alt som du ikke er så glad for!

hilsen ei som bare er glad ! og forelsket..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du skal hoppe i det jeg...

....MEN....møt han, kos deg...men ikke bind deg til han..

syns jeg da..:-)

Skrevet

Jeg syns du skal gjøre det som gjør deg glad. :-)

Ikke tenke på alle hva en bør eller ikke bør, men være tilstede her og nå isteden.

Livet er for kort til å drive og vente og lure og telle om det er riktig antall dager etter at forrige forhold tok slutt.

Du lever her og nå, så nyt dagene heller.

:-)

syns

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...