Gjest vi ikke navn gi meg selv Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 heia alle sammen! jeg satt her å tenkte at jeg ville skrive litt om min situasjon..det har seg slik at jeg har forelsket meg i en ny gutt, etter et 3 år varig forhold som desverre tok slutt. nå har eg stillt meg selv spørsmålet er dette for tidlig ,bør jeg kansje vente å være alene en periode, eller bør jeg hoppe i det, jeg vet jo at han er svært lysten på dett, og det er jo egentlig jeg også men allr disse dilammene får meg til å holde litt igjen. men SÅ gikk det opp et lys for meg, itsenfor å tenke viss, og hva skjer, og kansje og hjelp så bare vil jeg forsette å treffe denne nye flammen så lenge det gjør meg glad, jeg tror alt for mange torrturerer seg selv med masse sperrer i hodet om hva en bør og ikke bør gjøre. Hvorfor ikke bare gjøre AKKURATT det so mgjør deg glad, å legge seg om kvellen med et smil er herlig! tror det er viktig å glemme alle disse spørsmålene å bare leve å være glad å fornøyd for det som er god ti livet akkuratt der å da isteden for å tenke på alt som du ikke er så glad for! hilsen ei som bare er glad ! og forelsket.. 0 Siter
yellow Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Syns du skal hoppe i det jeg... ....MEN....møt han, kos deg...men ikke bind deg til han.. syns jeg da..:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg syns du skal gjøre det som gjør deg glad. :-) Ikke tenke på alle hva en bør eller ikke bør, men være tilstede her og nå isteden. Livet er for kort til å drive og vente og lure og telle om det er riktig antall dager etter at forrige forhold tok slutt. Du lever her og nå, så nyt dagene heller. :-) syns 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.