Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Calóni
Skrevet

Den var på en sånn moroside som noen linket til for et par-tre uker siden. Men den er helt fantastisk morsom, også -de- puppene, da! :o

Tipper eventuelle barn og familiemedlemmer er stolte :P

Ørkenvandreren
Skrevet

Herlig! *ler meg nesten ihjel*

Skrevet

Den var på en sånn moroside som noen linket til for et par-tre uker siden. Men den er helt fantastisk morsom, også -de- puppene, da! :o

Tipper eventuelle barn og familiemedlemmer er stolte :P

Det er alltid faren når man legger ut slike linker at andre har gjort det før.

Det kan nok stemme at det var for et par-tre uker siden den kan ha ligget her, for da hadde jeg noen dager jeg ikke leste (ja, jeg er ellers såpass oppdatert :-).)

Men morro er det lell!

Gjest Calóni
Skrevet

Det er alltid faren når man legger ut slike linker at andre har gjort det før.

Det kan nok stemme at det var for et par-tre uker siden den kan ha ligget her, for da hadde jeg noen dager jeg ikke leste (ja, jeg er ellers såpass oppdatert :-).)

Men morro er det lell!

Men det er alltid moro med sånt i reprise, da. Det var jo en link til et bilde av fire unger som lå og lo seg halvt ihjel, den ble lagt ut 3-4 ganger, men var like artig hver gang :D

Gjest trultemor26
Skrevet

Men det er alltid moro med sånt i reprise, da. Det var jo en link til et bilde av fire unger som lå og lo seg halvt ihjel, den ble lagt ut 3-4 ganger, men var like artig hver gang :D

Åja, den er jo bare SÅÅ søt!!

Gjest blomsterløk
Skrevet

Å, lo så jeg nesten ramla av stolen jeg.

;)

hare1365380455
Skrevet

Det står at jeg må skru på javaskript.. Hvordan gjør jeg det? *vil også se*

Skrevet

Ja, det har du helt rett i. Det var jo like morsomt hver gang! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...