Prozak Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 ...som, på forespørsel om hva de jobber med, svarer "sivilingeniør". Faen, er du tilbakestående? Du driver og sivilingeniører hver dag? Jævla tullinger. "............................................." 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 *ler* Du får bare svare - javel? Hva inginierer du da? Og hvorfor valgte du sivilt fremfor uniform? Uniform er jo mye mer tungtveiende... 0 Siter
Berlitz Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 De har ikke bare tillagt deg at du har brukt ordet "som" istedetfor "med"? 0 Siter
Prozak Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 *ler* Du får bare svare - javel? Hva inginierer du da? Og hvorfor valgte du sivilt fremfor uniform? Uniform er jo mye mer tungtveiende... Heh-heh. Jeg skal begynne å svare at jeg jobber som "høyskoleingeniør". Det er jo tross alt også en beskyttet tittel, selv om det er bare tre års utdannelse i motsetning til fem :-) "............................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Du hører på P3 ja.. :-) "..........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 De har ikke bare tillagt deg at du har brukt ordet "som" istedetfor "med"? Nope. Spørsmålet var "med". Dessuten - hvis noen spør hva du jobber "som", så mener de etter all sannsynlighet også hva du gjør, driver med etc. Å svare skoletittelen din (eller en stillingstittel som er helt intetsigende) sier jo ingenting om hva du jobber med eller som. "............................................" 0 Siter