Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

> "Omtrent like lite som det er mellom folk med master og folk med doktorgrad :-) "

Her er du vel ute og sykler og uttaler deg om ting du ikke har førstehåndserfaring om?

Min opplevelse etter 12 år i et forskningsmiljø er diametralt motsatt av din, tja, antagelse.

1. Jeg kjenner, og har både kjent og jobbet sammen med, flere professorer og forskere i universitetsmiljøer.

2. Nei, du har nok rett - det var litt overdrevet det jeg sa. Men det kommer selvsagt an på innenfor hvilke fagmiljøer. Stridigheter, makt- og prestisjekamp etc. er f.eks betraktelig større på Offentlig Rett enn på Inst. for Informatikk.

Uansett er dette helt irrelevant, da "sivilingeniør" ble eksempelet fordi det tilfeldigvis var det vedkommend epå radioen svarte. Hadde vedkommende svart "ingeniør", så hadde jeg brukt det for å kommentere nøyaktig det samme poenget.

"..........................................."

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

26

• Berlitz

7

• cecily

5

• fei1365380229

3

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...