Gjest glad i sex Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hei Gro! Min samboer(mann37)har slitt litt med redusert sexlyst. Han var arbeidsledig 1 år, og har slitt med slapphet. Nå er han i arbeid, fremdeles litt sliten, men bedre. Han har fremdeles ikke topp sexlyst, men lysten synes å være oppadstigende. Han sier imidlertid at han må hjelpes igang. At han ikke blir stiv og tent uten at jeg tar på ham. Han har hele denne perioden med lite sexlyst sagt at han ikke føler at det handler om meg. Heller en generell slitenhet. Men, som han sier, etter mye spørring og graving, at han kan jo heller ikke utelukke at det er liten tenning på meg. Da jeg møtte ham så sa han også at han var veldig åpen for seksuell eksprimentering, noe han har gått tilbake på. Nå er han veldig fornøyd med ett par stillinger, og vil helst ha det på denne måten. Hva tenker du om dette? Kan det være at han har generellt liten sexdriv? Vi har bare vært sammen i litt over 2 år. Vi har sex ca. 1-2 ganger i uka. Det begynner å bli et tema som forstyrrer oss dette, så vi vurderer å oppsøke hjelp. Men, er det vanlig å måtte bli dratt litt igang? Og, er det noe det er lurt å gjøre for å få opp lysten hans? Skal vi f.eks prate om dette, eller er det lurt å la det hvile litt? Blir usikker av dette jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/236562-m%C3%A5-hjelpes-igang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lykke til Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Mannen min har sexlyst men orker det sjelden. Vi har det 1-2 ganger i måneden (i en god måned). Om han må hjelpes i gang så får det være slik, og du får vise ham at du tenner og nyter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/236562-m%C3%A5-hjelpes-igang/#findComment-1816950 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det er jo slik mange kvinner har det - og da blir de møtt med all mulig forståelse. Det er ikke alle menn som står klar med en hard pikk til alle døgnes tider. Kan du ikke heller nyte at du har en mann som liker å kose, og som blir tent når dere begynner å ha sex. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/236562-m%C3%A5-hjelpes-igang/#findComment-1817045 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gro Isachsen, Sexolog Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Har truffet utrolig mange som har mista sexlysten i forbindelse med svært stressende perioder i livet. Det virker som om batteriene blir helt flate og at det gjør at også sexlysten utflater helt, for noen fungerer dette negativt lenge etter at den stressende perioden er over. De fleste har hverken lyst på partneren eller noen andre. Det behover derfor ikke være noe galt med deg eller forholdet deres dersom han har en slik forhistorie. Etter to år er dessuten ofte spenningsnivået flatet litt ut, siden den mest stormende forelskelsen er over for de fleste. Da er det vanligvis mer målbevisst stimulering som skal til for at vi skial tenne. Mens mange tenner bare på synet av rumpa eller en pupp, sitter lysten lenger inne etter noen år. Vi er ganske forskjellige i måten vi tenner på. Noen tenner mer ved å være passive mottakere og tenner som kjæresten din, ved å bli kjælt med og strøket på erogene soner. Det blir gjerne litt problematisk, dersom begge to i et forhold ønsker og foretrekker å være mottakere. Dersom det er greit for deg at han er passiv, synes jeg du bare bør følge opp. Hvis du ønsker å være mottaker, kan dere kanskje ta tak i hva han liker å gjøre med deg som han føler han mestrer og som også hisser ham opp. Prøv jo før jo heller, slik at dere ikke fester dere i et mønster du ikke blir tilfredstilt av. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/236562-m%C3%A5-hjelpes-igang/#findComment-1824250 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.