Gå til innhold

Vil han ha meg tilbake?

Anbefalte innlegg

Gjest jeg tror jeg er anonym
Skrevet

Saken er denne, jeg var på fest på en hytte til noen kamerater av meg på lørdag. Der var også min eks og hans kjæreste. Jeg snakket ikke så altfor mye med min eks for han fikk ikke lov av kjæresten hans (hun er ganske paranoid), men i løpet av vår korte samtale husker jeg at han sa at han gjerne ville ringe meg en dag, og at han fortsatt var glad i meg. Jeg husker ikke helt i hvilken sammenheng dette ble sagt for det ble litt fuktig utover kvelden (for min del, ikke hans), men jeg husker ihvertfal at det ble sagt.

Uansett, vi dro alle på byen unntatt min eks og kjæresten som ble igjen på hytta. Dagen etter får jeg høre at i løpet av den natten har min eks gjort det slutt med kjæresten hans.

Jeg har fått høre at jeg har skylden for dette bruddet, altså ikke at jeg gjorde noe men at det er pga meg at det ble slutt. Men jeg aner ikke. Det virker litt rart at han gjorde det slutt samme dagen han ser meg (vi har ikke sett hverandre på veldig veldig lenge). Jeg tror kanskje jeg vil ha han tilbake og det er derfor jeg funderer veldig over dette.

Jeg vil også føye til at han har prøvd å gjøre det slutt med kjæresten hans før, da truet hun med å ta sitt eget liv, så han tok henne tilbake. Jeg har fått høre at han ikke har det særlig bra med henne, og at hun har isolert han helt fra hans egen vennegjeng.

Er det noen som har noen synspunkter ang dette? Jeg vet dere ikke er synske altså men kanskje noen har opplevd noe liknende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring ham og be ham på en kopp kaffe. Så får du kanskje noen hint om hva han vil.

Gjest jeg tror jeg er anonym
Skrevet

Ring ham og be ham på en kopp kaffe. Så får du kanskje noen hint om hva han vil.

Jeg har tenkt på det men så synes jeg det er litt vel tidlig med tanke på hun som nå også er hans eks.

Skrevet

Jeg har tenkt på det men så synes jeg det er litt vel tidlig med tanke på hun som nå også er hans eks.

Du kan jo vente noen uker... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...