Gå til innhold

TV-krise :o

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

"Akutten" som pleier å gå på tv3 hver dag kl. 10.45 er erstattet av "Strong medicine"! Som deltidsstudent og skiftarbeider er jeg titt og ofte hjemme og ser på, så tv3 er dumdumdum!

Hilsen en dypt ulykkelig

Videoannonse
Annonse
Gjest Violsa
Skrevet

Å, akutten er det beste!

enig..men nå har noah wylie sluttet..

ingen kjekke gutter i igjen . Eller han som spiller doktor kovac nå , hmmm...veldig ehm. talentfulle menn

Gjest trultemor26
Skrevet

ingen kjekke gutter i igjen . Eller han som spiller doktor kovac nå , hmmm...veldig ehm. talentfulle menn

Jeg følger ikke så mye med på den som går på dagen. Jeg er jo hjemme hver dag jeg omtrent, men skrur ikke på TV'en, men prøver å få sett på den akutten som går på kvelden hvis jeg husker på det. Fikk sett litt i går, men så skulle sambo plutselig flytte TV'en da.. og akutten kom aldri på igjen for da hadde fjernkontrollen kommet i gale hender.

Gjest Calóni
Skrevet

Hvem spiller Noah Wylie?

Det som går kl. 10.45 hver dag på tv3 er jo repriser, fra den tiden Dr. Carter var ung og uerfaren ;)

Gjest trultemor26
Skrevet

Hvem spiller Noah Wylie?

Det som går kl. 10.45 hver dag på tv3 er jo repriser, fra den tiden Dr. Carter var ung og uerfaren ;)

Noah Wylie ER skuespilleren! ;)

Gjest Calóni
Skrevet

Noah Wylie ER skuespilleren! ;)

Ja, men hvem spiller han, altså hvilken rollefigur spiller Noah Wylie?

Gjest trultemor26
Skrevet

Ja, men hvem spiller han, altså hvilken rollefigur spiller Noah Wylie?

Hmm.. wha heter nå han fyren igjen da? ...........

*tenke så det knaker..*

Nei, vet du hva.. jeg husker ikke.. JO!!!! Carter!!! Dr. Carter!

Gjest Violsa
Skrevet

Hvem spiller Noah Wylie?

dr Carter. Er jo i 12 sesong eller noe da , så han har blitt voksen ja. Jeg har til og med vokst opp med serien

Skrevet

Har 1. sesongen på DVD. Har aldri giddet se på etter at George C sluttet. Bare blitt verre og verre og mer og mer melodramatisk siden da.

Gjest Calóni
Skrevet

Har 1. sesongen på DVD. Har aldri giddet se på etter at George C sluttet. Bare blitt verre og verre og mer og mer melodramatisk siden da.

Jeg tenker også på å kjøpe på DVD, men det er jo så dyrt...har sjekka på Play.com også, og der er det jo mye billigere, men det kommer over den magiske grensen på £18 eller hva det nå er, og da må det jo fortolles..:/

Gjest Calóni
Skrevet

Hmm.. wha heter nå han fyren igjen da? ...........

*tenke så det knaker..*

Nei, vet du hva.. jeg husker ikke.. JO!!!! Carter!!! Dr. Carter!

Ah...John Carter, ja. Forvandlet seg fra en forvirret student som ble herset med av Dr. Benton, og til en lege av beste sort :)

Gjest trultemor26
Skrevet

Ah...John Carter, ja. Forvandlet seg fra en forvirret student som ble herset med av Dr. Benton, og til en lege av beste sort :)

Jepp :)

Gjest Violsa
Skrevet

hmmmm...

synes akutten er en av de seriene som har hold seg veldig godt. Etter svært mange år produserer de enda veldig gode episoder. De må jo forandre på ting for å bli bedre og holde på seere.

Jeg elsket the west wing de kanskje 3 første sesongene. Synes det er blitt tragisk og elendig og gidder knapt å se på det lenger. Akutten er en av de seriene som fortsatt holder rimelig høy kvalitat.

Men det tar jo tid å komme inn i akutten hvis man ikke har sett på det en stund. Omtrent alle de opprinnelige skuespillerne er byttet ut og erstattet med nye. nå har jeg blitt kjent med også de nye "karakterene" akkurat som jeg ble med dr.doug ross, og mark som var der fra begynnelsen. Serien er en av de bedre. Overhypede commander in chief. Verste jeg har sett. Tragisk dårlig manus til tross for stort budsjett

Skrevet

Næsj! Så fælt! Jeg er alltid så glad de formiddagene jeg får se gamle Akuttenepisoder.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Neeei, har Carter slutta? Han er jo så søt! :( Buhu!

Skrevet

hmmmm...

synes akutten er en av de seriene som har hold seg veldig godt. Etter svært mange år produserer de enda veldig gode episoder. De må jo forandre på ting for å bli bedre og holde på seere.

Jeg elsket the west wing de kanskje 3 første sesongene. Synes det er blitt tragisk og elendig og gidder knapt å se på det lenger. Akutten er en av de seriene som fortsatt holder rimelig høy kvalitat.

Men det tar jo tid å komme inn i akutten hvis man ikke har sett på det en stund. Omtrent alle de opprinnelige skuespillerne er byttet ut og erstattet med nye. nå har jeg blitt kjent med også de nye "karakterene" akkurat som jeg ble med dr.doug ross, og mark som var der fra begynnelsen. Serien er en av de bedre. Overhypede commander in chief. Verste jeg har sett. Tragisk dårlig manus til tross for stort budsjett

Ja jeg klarer liksom ikke å komme over hvor sinnsykt velskrevet (og med humor) de første sesongene var. De brukte jo etterhvert opp ganske mange scenarioer, og plot'ene ble mer og mer usannsynlige og sensasjonelle... Og jeg liker ingen av de nye folka noe særlig, nei. :/

Skrevet

Jeg tenker også på å kjøpe på DVD, men det er jo så dyrt...har sjekka på Play.com også, og der er det jo mye billigere, men det kommer over den magiske grensen på £18 eller hva det nå er, og da må det jo fortolles..:/

Jepp, det er dyrt - jeg kjøpte første sesongen til ca $60 da jeg var i USA. Blir fort veldig dyrt å bestille det via nettet. :/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...