Gjest Calóni Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 "Akutten" som pleier å gå på tv3 hver dag kl. 10.45 er erstattet av "Strong medicine"! Som deltidsstudent og skiftarbeider er jeg titt og ofte hjemme og ser på, så tv3 er dumdumdum! Hilsen en dypt ulykkelig 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Å, akutten er det beste! enig..men nå har noah wylie sluttet.. ingen kjekke gutter i igjen . Eller han som spiller doktor kovac nå , hmmm...veldig ehm. talentfulle menn 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 enig..men nå har noah wylie sluttet.. ingen kjekke gutter i igjen . Eller han som spiller doktor kovac nå , hmmm...veldig ehm. talentfulle menn Jeg følger ikke så mye med på den som går på dagen. Jeg er jo hjemme hver dag jeg omtrent, men skrur ikke på TV'en, men prøver å få sett på den akutten som går på kvelden hvis jeg husker på det. Fikk sett litt i går, men så skulle sambo plutselig flytte TV'en da.. og akutten kom aldri på igjen for da hadde fjernkontrollen kommet i gale hender. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 enig..men nå har noah wylie sluttet.. ingen kjekke gutter i igjen . Eller han som spiller doktor kovac nå , hmmm...veldig ehm. talentfulle menn Hvem spiller Noah Wylie? Det som går kl. 10.45 hver dag på tv3 er jo repriser, fra den tiden Dr. Carter var ung og uerfaren 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Hvem spiller Noah Wylie? Det som går kl. 10.45 hver dag på tv3 er jo repriser, fra den tiden Dr. Carter var ung og uerfaren Noah Wylie ER skuespilleren! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Noah Wylie ER skuespilleren! Ja, men hvem spiller han, altså hvilken rollefigur spiller Noah Wylie? 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Ja, men hvem spiller han, altså hvilken rollefigur spiller Noah Wylie? Hmm.. wha heter nå han fyren igjen da? ........... *tenke så det knaker..* Nei, vet du hva.. jeg husker ikke.. JO!!!! Carter!!! Dr. Carter! 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Hvem spiller Noah Wylie? Det som går kl. 10.45 hver dag på tv3 er jo repriser, fra den tiden Dr. Carter var ung og uerfaren dr Carter. Er jo i 12 sesong eller noe da , så han har blitt voksen ja. Jeg har til og med vokst opp med serien 0 Siter
jaime Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Har 1. sesongen på DVD. Har aldri giddet se på etter at George C sluttet. Bare blitt verre og verre og mer og mer melodramatisk siden da. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Har 1. sesongen på DVD. Har aldri giddet se på etter at George C sluttet. Bare blitt verre og verre og mer og mer melodramatisk siden da. Jeg tenker også på å kjøpe på DVD, men det er jo så dyrt...har sjekka på Play.com også, og der er det jo mye billigere, men det kommer over den magiske grensen på £18 eller hva det nå er, og da må det jo fortolles..:/ 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Hmm.. wha heter nå han fyren igjen da? ........... *tenke så det knaker..* Nei, vet du hva.. jeg husker ikke.. JO!!!! Carter!!! Dr. Carter! Ah...John Carter, ja. Forvandlet seg fra en forvirret student som ble herset med av Dr. Benton, og til en lege av beste sort 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Ah...John Carter, ja. Forvandlet seg fra en forvirret student som ble herset med av Dr. Benton, og til en lege av beste sort Jepp 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Har 1. sesongen på DVD. Har aldri giddet se på etter at George C sluttet. Bare blitt verre og verre og mer og mer melodramatisk siden da. hmmmm... synes akutten er en av de seriene som har hold seg veldig godt. Etter svært mange år produserer de enda veldig gode episoder. De må jo forandre på ting for å bli bedre og holde på seere. Jeg elsket the west wing de kanskje 3 første sesongene. Synes det er blitt tragisk og elendig og gidder knapt å se på det lenger. Akutten er en av de seriene som fortsatt holder rimelig høy kvalitat. Men det tar jo tid å komme inn i akutten hvis man ikke har sett på det en stund. Omtrent alle de opprinnelige skuespillerne er byttet ut og erstattet med nye. nå har jeg blitt kjent med også de nye "karakterene" akkurat som jeg ble med dr.doug ross, og mark som var der fra begynnelsen. Serien er en av de bedre. Overhypede commander in chief. Verste jeg har sett. Tragisk dårlig manus til tross for stort budsjett 0 Siter
cecily Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Næsj! Så fælt! Jeg er alltid så glad de formiddagene jeg får se gamle Akuttenepisoder. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 enig..men nå har noah wylie sluttet.. ingen kjekke gutter i igjen . Eller han som spiller doktor kovac nå , hmmm...veldig ehm. talentfulle menn Neeei, har Carter slutta? Han er jo så søt! Buhu! 0 Siter
jaime Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 hmmmm... synes akutten er en av de seriene som har hold seg veldig godt. Etter svært mange år produserer de enda veldig gode episoder. De må jo forandre på ting for å bli bedre og holde på seere. Jeg elsket the west wing de kanskje 3 første sesongene. Synes det er blitt tragisk og elendig og gidder knapt å se på det lenger. Akutten er en av de seriene som fortsatt holder rimelig høy kvalitat. Men det tar jo tid å komme inn i akutten hvis man ikke har sett på det en stund. Omtrent alle de opprinnelige skuespillerne er byttet ut og erstattet med nye. nå har jeg blitt kjent med også de nye "karakterene" akkurat som jeg ble med dr.doug ross, og mark som var der fra begynnelsen. Serien er en av de bedre. Overhypede commander in chief. Verste jeg har sett. Tragisk dårlig manus til tross for stort budsjett Ja jeg klarer liksom ikke å komme over hvor sinnsykt velskrevet (og med humor) de første sesongene var. De brukte jo etterhvert opp ganske mange scenarioer, og plot'ene ble mer og mer usannsynlige og sensasjonelle... Og jeg liker ingen av de nye folka noe særlig, nei. :/ 0 Siter
jaime Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Jeg tenker også på å kjøpe på DVD, men det er jo så dyrt...har sjekka på Play.com også, og der er det jo mye billigere, men det kommer over den magiske grensen på £18 eller hva det nå er, og da må det jo fortolles..:/ Jepp, det er dyrt - jeg kjøpte første sesongen til ca $60 da jeg var i USA. Blir fort veldig dyrt å bestille det via nettet. :/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.