Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Jobber du i tillegg?

Seks vakter i måneden. Hadde vi hatt økonomi til det ville jeg hatt permisjon mens jeg studerte, for jeg har nok å gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seks vakter i måneden. Hadde vi hatt økonomi til det ville jeg hatt permisjon mens jeg studerte, for jeg har nok å gjøre.

Ja, det er godt å slippe å jobbe, men jeg tærer på kapitalen...

Nå er det to måneders sommerferie! Studenter har det godt. Det er atskillig mindre jobb med heltidsstudier enn med heltidsjobb.

hare1365380455
Skrevet

Ja, det er godt å slippe å jobbe, men jeg tærer på kapitalen...

Nå er det to måneders sommerferie! Studenter har det godt. Det er atskillig mindre jobb med heltidsstudier enn med heltidsjobb.

Jeg må lese litt i sommer også (noe jeg ikke fikk lest + begynne på pensum siden det er så mye). Men jeg trives godt som student!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...