Klara Q Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Trenger ny vaskemaskin og tørketrommel - er det tilrådelig å gå til anskaffelse av en kombinert sak? Skulle linke til en på elkjop.no nå,men linken var så stor og lang og fæl... Ka trur dykk? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Vi har denne, og er veldig fornøyd. http://se.pricerunner.com/home-appliances/washingmachines/525755/prices Greit å kunne vaske og tørke klær "i ett", altså at den går auotmatisk fra vask til tørk om man ønsker det. 0 Siter
Klara Q Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Vi har denne, og er veldig fornøyd. http://se.pricerunner.com/home-appliances/washingmachines/525755/prices Greit å kunne vaske og tørke klær "i ett", altså at den går auotmatisk fra vask til tørk om man ønsker det. Og så sparer man jo plass! Hatt den lenge? Tenkte å kjøpe en litt rimeligere modell, men de er vel i prinsippet like..? 0 Siter
keinstein Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Kombi blir aldri like god eller effektiv som en spesialmaskin. Kombi er vel kun for de med veldig dårlig plass. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Og så sparer man jo plass! Hatt den lenge? Tenkte å kjøpe en litt rimeligere modell, men de er vel i prinsippet like..? Ja, vi hadde ikke hatt plass til å ha både vaskemaskin og tørketrommel på badet, så en slik løsning passer oss utmerket. Vi kjøpte den i fjor sommer. Aldri vært noen probelmer med den. Regner med andre modeller er ca. det samme, men husker ikke forskjellene (om det var det). Den vi har viser hvor lenge det er igjen av en vask/tørking, og det synes jeg er veldig høvelig. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Og så sparer man jo plass! Hatt den lenge? Tenkte å kjøpe en litt rimeligere modell, men de er vel i prinsippet like..? Her var forresten en norsk link: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=bVZsy0IMnt0000E4VzBJQEe_0000DiNYb4yJ?ProductID=0i_D4QFWEaMAAAEDkBWtBDp6&CatalogCategoryID=7TrD4QFWvFYAAAEDR96tBDZr&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text&windowtitle=UPO%20WD7022D 0 Siter
Gyda Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Hvis du har plass, ville jeg helt klart valgt to separate. Hovedgrunnen er at vask og tørk av klær går dobbelt så fort med to maskiner. Mens du vasker én haug i vaskemaskinen, tørker du en annen i tørketrommelen. 0 Siter
Klara Q Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Hvis du har plass, ville jeg helt klart valgt to separate. Hovedgrunnen er at vask og tørk av klær går dobbelt så fort med to maskiner. Mens du vasker én haug i vaskemaskinen, tørker du en annen i tørketrommelen. Samboeren er veldig på lag med deg der ;-) Det er mulig vi kan få reparert vaskemaskinen vår, og at det vil være et billigere alternativ enn å kjøpe ny. Er det elektrikere som tar seg av den slags, mon tro? *blond* 0 Siter
Gyda Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Samboeren er veldig på lag med deg der ;-) Det er mulig vi kan få reparert vaskemaskinen vår, og at det vil være et billigere alternativ enn å kjøpe ny. Er det elektrikere som tar seg av den slags, mon tro? *blond* Kontakt butikken dere kjøpte den i, og spør om de har faste kontakter de bruker. I Oslo har mange av merkene egne verksteder med ansatte som "rykker ut" også. Jeg har det slik, og de folkene har jo fast lønn uansett hva de gjør. En gang smiska jeg og skrøt sånn av en vaskemaskinreparatør at han ikke ville ha noe for jobben - det var ingen stor jobb, da ... Jeg stakk til ham en colaboks (vi hadde stående et brett der i kjelleren, da), og det virket han veldig fornøyd med. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Vi forhørte oss om det du nevner og fikk til svar at den var veldig lite effektiv med mindre du har den halvfull med tøy. 0 Siter
Klara Q Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 Vi forhørte oss om det du nevner og fikk til svar at den var veldig lite effektiv med mindre du har den halvfull med tøy. Takk for info 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.