Gå til innhold

Lenge siden sist(til dem som kjenner meg igjen)...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt det travelt her det siste året med både det ene og det andre ;o)

De eldste har jeg funnet ut krever mere og mere med alderen.

Mye lettere da de var små ;o)

De er nå 6(skal begynne på skolen),12,13 og snart 15 år...puh!

Så har vi fått et valpekull som er helt bedårende !!

6 herlige Dalmatinere som vi desverre må selge.

Kan ikke ha 8 stk...selv om det sikkert hadde vært "festelig".

Håper det står bra til dere som jeg husker!

Så "tatlas" me.

klems fra

Videoannonse
Annonse
hare1365380455
Skrevet

Hei, jeg husker deg. Dere flyttet til nytt hus? Håper du titter innom dol av og til! :)

Skrevet

Heeeeei, vin!

Så koselig at du stikker innom. Gjett om jeg husker deg? Du må love at det ikke blir bare med denne ene gangen, men at du blir å se her stadig vekk!

Kjempehilsen fra

serendipity
Skrevet

Hei :-) Jeg husker deg godt. Så koselig å høre fra deg igjen. Har lurt på hvor du ble av ;-)

Skrevet

Hei!!

Håper alt er bra med deg, trass i at du har hatt det veldig travelt!

Driver og flytter jeg,og skal på ferie om to dager, så det blir nok ei stund uten internett og doling på meg også snart. Så mye rart man samler på...

Håper du blir å se her inne fremover!

Klem fra

Skrevet

JEg husker deg, vin. Sukk, skulle gjerne sett de hvalpene. Vil tro de bare er helt bedårende.

Skrevet

Jeg husker deg!

Hvis du ikke husker meg kan det være fordi jeg var lenge borte jeg også, og da jeg fant det for godt å ta turen innom igjen husket jeg ikke nicket mitt! Så jeg het altså noe annet før, men jeg mener vi var gravid sammen her inne, kan det stemme? Jeg har en som skal begyunne på skolen også!

Godt å høre at du har det bra, velkommen tilbake :o)

Skrevet

Jeg husker nicket ditt. Velkommen tilbake! Høres ut som noen nydelige valper! :-)

Skrevet

Klart jeg husker deg, vin. :-)

Noe av det siste jeg husker er vel at du skulle flytte inn i nytt hus tror jeg.

Høres kjekt ut med valper! *s* Jeg har også fått meg hund siden sist du var her. Kjempekos!

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg husker også nicket ditt :o)

Jeg skrev ikke så mye i de dager, leste mest, så det er ikke sikkert du har lagt merke til meg. Men nå er jeg her og både leser og skriver :-)

Skrevet

Koselig å se deg igjen :-)

Kjekt å høre ;o)

Skrevet

Jeg husker deg!

Hvis du ikke husker meg kan det være fordi jeg var lenge borte jeg også, og da jeg fant det for godt å ta turen innom igjen husket jeg ikke nicket mitt! Så jeg het altså noe annet før, men jeg mener vi var gravid sammen her inne, kan det stemme? Jeg har en som skal begyunne på skolen også!

Godt å høre at du har det bra, velkommen tilbake :o)

Kan godt stemme ; selv om jeg ikke heeelt husker nicket ditt ;o)

Skrevet

Hei!!

Håper alt er bra med deg, trass i at du har hatt det veldig travelt!

Driver og flytter jeg,og skal på ferie om to dager, så det blir nok ei stund uten internett og doling på meg også snart. Så mye rart man samler på...

Håper du blir å se her inne fremover!

Klem fra

Håper jeg også ;o)

God ferie og lykke til med flyttinga !

Skrevet

Heeeeei, vin!

Så koselig at du stikker innom. Gjett om jeg husker deg? Du må love at det ikke blir bare med denne ene gangen, men at du blir å se her stadig vekk!

Kjempehilsen fra

Takk!

Jeg er jo her i dag også ;o)

Skrevet

Takk!

Jeg er jo her i dag også ;o)

Se der, ja. Nå kan vi jo begynne å kalle det daglig. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...