vin Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Har hatt det travelt her det siste året med både det ene og det andre ;o) De eldste har jeg funnet ut krever mere og mere med alderen. Mye lettere da de var små ;o) De er nå 6(skal begynne på skolen),12,13 og snart 15 år...puh! Så har vi fått et valpekull som er helt bedårende !! 6 herlige Dalmatinere som vi desverre må selge. Kan ikke ha 8 stk...selv om det sikkert hadde vært "festelig". Håper det står bra til dere som jeg husker! Så "tatlas" me. klems fra 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Hei, jeg husker deg. Dere flyttet til nytt hus? Håper du titter innom dol av og til! 0 Siter
Gyda Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Heeeeei, vin! Så koselig at du stikker innom. Gjett om jeg husker deg? Du må love at det ikke blir bare med denne ene gangen, men at du blir å se her stadig vekk! Kjempehilsen fra 0 Siter
serendipity Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Hei :-) Jeg husker deg godt. Så koselig å høre fra deg igjen. Har lurt på hvor du ble av ;-) 0 Siter
Line Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Hei!! Håper alt er bra med deg, trass i at du har hatt det veldig travelt! Driver og flytter jeg,og skal på ferie om to dager, så det blir nok ei stund uten internett og doling på meg også snart. Så mye rart man samler på... Håper du blir å se her inne fremover! Klem fra 0 Siter
jubalong70 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 JEg husker deg, vin. Sukk, skulle gjerne sett de hvalpene. Vil tro de bare er helt bedårende. 0 Siter
Aryane Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg husker deg! Hvis du ikke husker meg kan det være fordi jeg var lenge borte jeg også, og da jeg fant det for godt å ta turen innom igjen husket jeg ikke nicket mitt! Så jeg het altså noe annet før, men jeg mener vi var gravid sammen her inne, kan det stemme? Jeg har en som skal begyunne på skolen også! Godt å høre at du har det bra, velkommen tilbake ) 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg husker nicket ditt. Velkommen tilbake! Høres ut som noen nydelige valper! :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Klart jeg husker deg, vin. :-) Noe av det siste jeg husker er vel at du skulle flytte inn i nytt hus tror jeg. Høres kjekt ut med valper! *s* Jeg har også fått meg hund siden sist du var her. Kjempekos! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Jeg husker også nicket ditt ) Jeg skrev ikke så mye i de dager, leste mest, så det er ikke sikkert du har lagt merke til meg. Men nå er jeg her og både leser og skriver :-) 0 Siter
vin Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 Koselig å se deg igjen :-) Kjekt å høre ;o) 0 Siter
vin Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 Jeg husker deg! Hvis du ikke husker meg kan det være fordi jeg var lenge borte jeg også, og da jeg fant det for godt å ta turen innom igjen husket jeg ikke nicket mitt! Så jeg het altså noe annet før, men jeg mener vi var gravid sammen her inne, kan det stemme? Jeg har en som skal begyunne på skolen også! Godt å høre at du har det bra, velkommen tilbake ) Kan godt stemme ; selv om jeg ikke heeelt husker nicket ditt ;o) 0 Siter
vin Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 Hei!! Håper alt er bra med deg, trass i at du har hatt det veldig travelt! Driver og flytter jeg,og skal på ferie om to dager, så det blir nok ei stund uten internett og doling på meg også snart. Så mye rart man samler på... Håper du blir å se her inne fremover! Klem fra Håper jeg også ;o) God ferie og lykke til med flyttinga ! 0 Siter
vin Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 Heeeeei, vin! Så koselig at du stikker innom. Gjett om jeg husker deg? Du må love at det ikke blir bare med denne ene gangen, men at du blir å se her stadig vekk! Kjempehilsen fra Takk! Jeg er jo her i dag også ;o) 0 Siter
Gyda Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Takk! Jeg er jo her i dag også ;o) Se der, ja. Nå kan vi jo begynne å kalle det daglig. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.